Forum > Algemeen Forum

leeftijd voor evenementen

(41 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
7-8-2003 22:08
Ik ga regelmatig uit, maar niet naar die kuttenten zoals Idance enzo, Als ik ga ga ik of met andere of met me broer naar a'dam zoals nl, supperclub, en escape. begrijp wel dat de ouderen dat niet echt leuk vinden, maar Fuck Y.........razz :p
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
8-8-2003 18:53

GiJs schreef:

kom jij uit berghem?
misschien ken ik je wel (ik kom uit ravenstein, ga in oss naar school)..
Ehh stur me maar een mailtje want dit soort dingen vinden de andere forumbezoekers niet leuk.
dus ehh ja mijn email adres staat in mijn profiel
NoobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2003
Laatste: 4-11-2003
Berichten: 8
18-10-2003 13:31
uit dit forum kan ik opmaken dat het handel is om een keer een groot feest voor 16 jarige te organiseren(of heb ik het fout ?)
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
18-10-2003 16:55
Dat is zo, maar het is niet voor niets zo dat alle feesten 18 jaar zijn, anders komen er allemaal "regels" van de overheid en dat gaat je ook geld kosten. Je zult orginisatorisch heeel sterk in je schoenen moeten staan, mocht het lukken. Maar, mocht het lukken dan is het leuk.
Maar dat is MIJN mening...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
18-10-2003 19:04
uit dit forum kan ik opmaken dat het handel is om een keer een groot feest voor 16 jarige te organiseren(of heb ik het fout ?)
Ja, want 16-jarigen komen er nergens in.
Nee, want 16-jarigen willen JUIST naar die plaatsen waar ze er in niet komen.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 17-6-2024
Berichten: 9472
19-10-2003 00:44
Als je jonger dan 18 jaar bent, mag je nergens legaal 's avonds werken, dus ook niet draaien.
En vroeger moest je 21 zijn als je na 00.00uur wilde werken. (ik weet niet of het nog steeds zo is)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
19-10-2003 13:18
ik heb een keer een feest voor age 14+ proberen te organiseren, maar ik kreeg problemen enzo.. ghelaas, maar ik kan zoiets wel realiseren door een keer een clubhuisje af te huren of iets dergelijks, maar dan heb ik t over iets heel kleinschaligs...
BramcomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-10-2003
Laatste: 29-12-2008
Berichten: 73
20-10-2003 11:28
ik zie het helemaal voor mij: arena afgehuurd, allemaal van die jonge kindjes, en dan de weinig 18 jarige met een dom polsbandje om omdat ze drank mogen halen. Tiesto achter de tafels en al die jonge kids met hun fototoestel helemaal voor aan alleen maar vol bewondering naar die man kijken! oke er zijn ook jonge liefhebbers maar kop op jongens! de scene is voor de wat oudere doelgroep! ik vindt het ook nooit leuk als ik de overkant van de zaal kan bekijken! Het is goed als ze naar de lokale clubs gaan, maar ik vindt het niet leuk als ik op sensation loop en er allemaal ''dwergen'' rondlopen! dan bedenk ik ook dat een paar echte liefhebbers (vrienden van mij) thuis zitten omdat ze geen kaartjes meer konden krijgen voor sensation white, en dan zie je van die kleine kids een beetje raar doen. Wettelijk is het nieteens toegestaan dat ze op zulke feesten komen dus ik heb ook een schuin oog voor de beveiliging!! stel dat het mis gaat dan is id&t wel effe de pineut omdat ze er dan achter komen dat er ook veeel minderjarigen rondlopen.

maar goed no offence, ik heb er gemengde gevoelens over dat jongeren mensen naar grote feesten gaan en de oudere liefhebbers (waarop de organisatie op doelt want het is niet voor niets 18+) de boot missen!

Bram..
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
DJJDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 29-11-2012
Berichten: 515
20-10-2003 13:10

bramcom schreef:

ik zie het helemaal voor mij: arena afgehuurd, allemaal van die jonge kindjes, en dan de weinig 18 jarige met een dom polsbandje om omdat ze drank mogen halen. Tiesto achter de tafels en al die jonge kids met hun fototoestel helemaal voor aan alleen maar vol bewondering naar die man kijken! oke er zijn ook jonge liefhebbers maar kop op jongens! de scene is voor de wat oudere doelgroep! ik vindt het ook nooit leuk als ik de overkant van de zaal kan bekijken! Het is goed als ze naar de lokale clubs gaan, maar ik vindt het niet leuk als ik op sensation loop en er allemaal ''dwergen'' rondlopen! dan bedenk ik ook dat een paar echte liefhebbers (vrienden van mij) thuis zitten omdat ze geen kaartjes meer konden krijgen voor sensation white, en dan zie je van die kleine kids een beetje raar doen. Wettelijk is het nieteens toegestaan dat ze op zulke feesten komen dus ik heb ook een schuin oog voor de beveiliging!! stel dat het mis gaat dan is id&t wel effe de pineut omdat ze er dan achter komen dat er ook veeel minderjarigen rondlopen.

maar goed no offence, ik heb er gemengde gevoelens over dat jongeren mensen naar grote feesten gaan en de oudere liefhebbers (waarop de organisatie op doelt want het is niet voor niets 18+) de boot missen!

Bram..
Ik snap wel wat je bedoeld maar het lijkt net of je zegt dat er geen jongere liefhebbers zijn, maar zo zullen er ook vast oudere gasten die het een hype vinden oid zijn hoor!
BramcomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-10-2003
Laatste: 29-12-2008
Berichten: 73
20-10-2003 15:30

bramcom schreef:

oke er zijn ook jonge liefhebbers
maar goed het gaat om het idee dat anderen (18+) de boot missen terwijl er een jongere doelgroep rondloopt waar de organisatie helemaal niet op zit te wachten (ook al brengen die breezers best veel op laugh :D )
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)