Forum > Algemeen Forum

Verzoek Modding topic

(44 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-1-2005 14:26
Dus dan doen we dat ook maar niet.

spongebob schreef:

niet foto's van een barebone met vloeistof koeling, maar van JOUW barebone.
Pics van de barebone maak ik wel een keer als ie helemaal voor elkaar is, hangt nu allemaal los door de kast heen, geen kap er op, enorme puinzooi. Komt dus nog wel een keer.
Overigens, als je zo graag een keer wil weten wat ik allemaal thuis heb staan (aangezien je altijd meteen om pics begint te schreeuwen) kom je maar een keer langs, heb er namelijk geen zin in mijn complete inboedel op het i-net te zetten.

Overigens is de pitch reset button mod voor de SL1200 af. Morgen hopen dat de nieuwe multimeter komt zodat ik meteen pics kan maken van het afstellen van de pitch gain en pitch 0% adjust.

Daarna ga ik even kijken of het allemaal werkt zoals het hoort en dan kan ie van de week online....
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
19-1-2005 15:06
Anders maak je eens een rondje met de digicam ( neem aan dat ie alweer gerepareerd is) happy :)
SpongebobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2003
Laatste: 17-8-2005
Berichten: 170
19-1-2005 15:07
ik ben gewoon visueel ingesteld. maar vind 't altijd frapant dat iedere keer je camera stuk is, uitgeleend of er iets anders is waardoor je geen foto's kan maken.

maar we zullen maar niet verder offtopic gaan.
blaat.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-1-2005 17:05
4 x bewerkt. Laatst door Reind op 19-1-2005 21:07

spongebob schreef:

ik ben gewoon visueel ingesteld. maar vind 't altijd frapant dat iedere keer je camera stuk is, uitgeleend of er iets anders is waardoor je geen foto's kan maken.

maar we zullen maar niet verder offtopic gaan.
Cam is gewoon heel, niet uitgeleend en ligt hier recht voor me snufferd.

Daarnaast is mijn cam inderdaad net een .... die door iedereen gebruikt word. Ook heb ik helemaal geen zin om voor ieder wissewasje een pic te gaan maken om zo jou van je behoeftes te voorzien en aan jou te bewijzen waar het staat, hoe het staat en waarop het staat. Dus dan doe ik dat ook niet, want het gaat je geen ruk aan wat ik wel en niet in huis heb staan verder.

En als je zo graag m'n huis een keer wil zien, dan kom je maar langs voor een bak koffie.

Overigens staat hier een pic waarop een gedeelte van de Shuttle te zien is, https://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/S21.jpg en is de shuttle normaal ook al voorzien van een soort van vloeistof koeling... zoek maar is op de shuttle site. Door 2 pijpjes af te zagen, er een peltier op aan te sluiten ben je klaar en heb je een liquid cooled pc. (https://www.shuttle.com/share/Simages/productimages/ph4.jpg
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
19-1-2005 17:14
die versterker kan gewoon nooit zo veel warmte genereren als sommige mensen beweren, wat namelijk met een enkele 60 of 80 mm fan kan worden gekoeld kan ook met een simpele waterkoeling uit een pc....
schnappi???
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-6-2024
Berichten: 9470
20-1-2005 00:52

jeroenvdv schreef:

Nu gaat dit topic dus toch compleet richting PC-modding. Doe dat nou niet!!
Edit Mod: Zo, en nu is meteen duidelijk geworden, waarom we zo'n topic niet wilden hebbensneaky :V
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-1-2005 11:13

Tom schreef:

jeroenvdv schreef:

Nu gaat dit topic dus toch compleet richting PC-modding. Doe dat nou niet!!
Edit Mod: Zo, en nu is meteen duidelijk geworden, waarom we zo'n topic niet wilden hebbensneaky :V
Komt omdat dit een algemeen-mod-topic is, waar iedereen zijn zegje wil doen over mods (PC dus ook), als je een interessante mod hebt voor licht/audio-gebied kun je toch een topic openen? Blijkt het teveel PC-zooi te zijn, gooi je het weer weg.
Light Image
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-6-2024
Berichten: 9470
20-1-2005 11:46
Je maakt één grote denkfout.
Wij zijn geen pc forum!!!!!!!!
En dat had ik al mijlenver zien aankomen dat we het daarover zouden gaan hebben sad :(
Jullie blijkbaar niet.

En als jullie te veel posten over iets wat helemaal niet met disco te maken heeft,
moeten wij het maar weggooien?
Denkfout.
a/ Het forum moet interessant blijven voor disco geinteresseerden
b/ Het forum wil geen pc gekken die oeverlooos kunnen praten en chatten over de kleur van het ledje in een ventilator
c/ de mods hebben wel meer te doen.......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
20-1-2005 11:50

Tom schreef:

Je maakt één grote denkfout.
Wij zijn geen pc forum!!!!!!!!
En dat had ik al mijlenver zien aankomen dat we het daarover zouden gaan hebben sad :(
Jullie blijkbaar niet.

En als jullie te veel posten over iets wat helemaal niet met disco te maken heeft,
moeten wij het maar weggooien?
Denkfout.
a/ Het forum moet interessant blijven voor disco geinteresseerden
b/ Het forum wil geen pc gekken die oeverlooos kunnen praten en chatten over de kleur van het ledje in een ventilator
c/ de mods hebben wel meer te doen.......
Wat ik bedoelde, is dat een topic waar het oorspronkelijk ging over het wel/niet-toelaten van Mods-topics. Dat dat uitloopt in een PC-mods bespreking, ligt er meer aan dat dit topic niet over een bepaalde mod gaat, en de personen in kwestie het dus als een kans zien om het ff over hun PC-mod te hebben. Als er nu wordt afgesproken dat er GEEN PC-MODS meer op het forum voor mogen komen, en dat er wel een topic geopend kan worden over interessante LICHT/GELUID-mods blijft het forum toch een Pro-licht/geluids-forum zonder PC-zooi?
Light Image
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-6-2024
Berichten: 9470
20-1-2005 11:53

jeroenvdv schreef:

Als er nu wordt afgesproken dat er GEEN PC-MODS meer op het forum voor mogen komen,
dat hadden we toch al afgesproken?
www.new-line.nl/forum/read/?t=3880
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)