Forum > Geluid

Band/riem Beltpack

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Tomvz20Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
Berichten: 122
16-6-2008 18:45
zendertasjes zijn bij de betere zenderfabrikanten gewoon verkrijgbaar. Werk zelf regelmatig met zendertasjes van shure. Deze zijn van een soort stretch-stof waar ook aerobic kleding e.d. van is gemaakt.

zoek op google eens op belt pouches shure en je ziet gelijk welke ik bedoel
DJbooths (dot) nl
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
23-6-2008 19:31
En uiteraard draadjes goed wegtapen over 't lichaam - niets zo vervelend als beltpack die goed vast zit maar draadjes die los hangen, vliegen en schudden.
Light Image
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
23-6-2008 19:36
Bedankt voor alle laatste tips. Dankzij de typenummers die in dit topic gepost werden inderdaad wat afbeeldingen kunnen vinden van zowel de Shure's als de Sennheiser's en er zijn afgelopen week 10 Sennheiser zakjes besteld voor de muzikanten.

Als ze binnen zijn laat ik weten hoe ze bevallen en vooralsnog hoef ik nu nooit meer te lopen kloten met BH's wink ;)

Tom schreef:

Als het maar voor een keer is, en je kan geen plaats vinden om het goed te bevestiggen, dan is een stukje (katoen) tape de snelste en goedkoopste oplossing.
De kleren veranderen steeds per optreden en omdat de band 2x in de week weg is zijn we het hobbyen met tape een beetje zat, vandaar ook dit topic en de inmiddels gevonden oplossing happy :)
Maar dat is MIJN mening...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)