Forum > Algemeen Forum

Biedt zich aan, vakantiemedewerker

(117 reacties. Pagina 12 van 12)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 16-6-2024
Berichten: 13459
30-7-2003 18:47

Tiemen schreef:

Wat is het nut van handschoenen dragen in de licht/geluidswereld? Dat bedoelde ik met "waarom?"
Met het sjouwen kan het wel handig zijn. Minder kans op winkelhaken in je vingers ( laugh :D ) en minder kans op blaren en vieze handen.

Maar na het sjouwen gaan ze natuurlijk uit (want je voelt niets door die dingen).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
30-7-2003 18:59
Wat ik ook nog wel gezien heb, zijn fietshandschoenen, dus met open vingers.
Dan hoef je je handschoenen niet de hele tijd aan en uit te trekken, terwijl je toch makkelijk een stekker ergens in plugt o.i.d.
-- Let's do it my way and get it right the first time --
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
30-7-2003 20:19
Nou als je met podium-bouwen bijvoorbeeld klemmen onder de tafels zet, en je maatschuift er nog een tegenaan.... (gebeurde bijna bij mij) Of je bent zon tien meter serie speakers in de lucht aan het opheisen, en jij hangt er een onder en de kraanbediener doet hem iets te ver naar beneden...en dan met flightcases in een vr8wagen zetten, mijn vingers zaten een paar keer bijnaklem en zo kan je nog wel even doorgaan.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 17-6-2024
Berichten: 9472
30-7-2003 23:20
Bij het laden en lossen kan het heel makkelijk gebruen dat er door beschdiging ergens een stukje alu uitsteekt, of een popnageltje.
Daar kun je lelijk je hand aan opentrekken.
Dus als ik moet werken met minder ervaren collega's, da heb ik lekker handschoenen aan.
Als ik moet werken met mijn vaste co, dan weten we mety onze ogen dicht precies wie wat pakt, en wanneer. We hebben samen ook een bepaalde rust laugh :D

GoeieGast, vraag je je niet af waarom je niet vaker mag komen?
Heb je ze het gevraagd?
En wat was hun antwoord?
Ik heb wel een paar vermoedens......... wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 28-5-2024
Berichten: 5308
31-7-2003 08:23

GoeieGast schreef:

Nou als je met podium-bouwen bijvoorbeeld klemmen onder de tafels zet, en je maatschuift er nog een tegenaan.... (gebeurde bijna bij mij) Of je bent zon tien meter serie speakers in de lucht aan het opheisen, en jij hangt er een onder en de kraanbediener doet hem iets te ver naar beneden...en dan met flightcases in een vr8wagen zetten, mijn vingers zaten een paar keer bijnaklem en zo kan je nog wel even doorgaan.
Tegen beklemming helpt een handschoentje natuurlijk erg weinig. Het voorkomt wel splinters (bijvoorbeeld van oude podiumdelen of beschotting in de vrachtwagen) en je handen blijven wat schoner. En je hebt soms wat betere grip.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
31-7-2003 18:04
Ja maar, de mijne hadden een doort ijzeren harnas eromheen, zodat je vingers zegmaar niet geplet kunnen worden. En als ik de andere bezig zag (ik moest continue opletten wat er met mijn vingers ging gebeuren en wat een ander met me vingers deedt) dus ik voelde me wel wat safer met die handschoenen.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
31-7-2003 22:01
Ik heb het verhaal een beetje meegevolgt ,en ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen (ik ben ook 15 en heb ook al diverse van deze pogingen ondernomen zonder succes). En het lukt je niet om met je 14 ,15 binnen te komen bij zon bedrijf...Probeer idd eens een buurtcentrum ofzo..Als je zoveel mogelijk ervaring opdoet heb je meer kans dat ze je met je 18 willen bij zon bedrijf als dat je et nu allemaal laat liggen!!! Succes!
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
31-7-2003 23:08
Het is dus wel gelukt en ik hoop dat het me over twee dagen weer lukt, (heb een afspraak)
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)