Forum > Geluid

iemand ervaring met het bose f1 set

(2 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
CrazysoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-6-2006
Laatste: 19-1-2019
Berichten: 52
5-11-2017 21:41
Na zoveel jaren gebruik is onze hk actor aan vervanging toe
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze set voordeel voor mij aangezien men leeftijd gewichten tops
En met de actor had ik eigenlijk altijd al genoeg met 2 tops en 2 subs. .
Doe voornamelijk bruiloften en oldie's feesten

De Bose® F1 Model 812 flexible array loudspeaker is de eerste draagbare actieve luidspreker waarmee je het dekkingspatroon in verticale richting kunt aanpassen. Gewoon door een van de vier instellingen te kiezen. Dus of je nu optreedt op de vloer, op een podium of voor een tribune – met deze PA heb je altijd optimaal geluid. Nadat het systeem is geïnstalleerd, past het automatisch de EQ aan voor elk dekkingspatroon, om zo de optimale toonbalans te behouden. Waar je ook speelt, je beschikt altijd over de juiste dekking voor de juiste ruimte.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 9469
6-11-2017 08:36
De F1 is vrij nieuw.
Ik heb de set nog niet gehoord of kunnen bewonderen.

Het is meer een soort krachtige uitvoering van de L1 welke ik wel ken en heb gehad.
Deze vond ik een beetje tegenvallen voor het geld.

De F1 is vrij nieuw, ik vrees dat je er nog niet al te veel praktijk ervaring van zult vinden.
De prijs is behoorlijk stevig voor een complete set.

Bose kennende zal deze set het voor kleinere en middel toepassingen prima voldoen.
Zoals gewoonlijk: Bose mensen zullen het unaniem geweldig vinden, en anderen zullen het kritisch benaderen....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RodiBakkerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-1-2005
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 136
6-11-2017 18:05
Als ik het goed heb gezien dan staat er in De Toegift/Klif12 deze set.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)