Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Crazysound

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 52 bijdrage(n) van Crazysound (Pagina: 1 van 6)

Topic: draadloos dmx ervaringen (5-8-2018 00:49:00)
sorry voor de late reactie maar is druk geweest .
Persoonlijk ben ik aant denken aan volgende pars .
De ApeLight maxi is een batterij-aangedreven LED-koplamp met ingebouwde oplaadbare batterij en bestuurbaar met de apenlabels 2.4GHz afstandsbediening of via draadloze DMX met de W-APE draadloze DMX-transceiver. De 3 x 15 Watt RGBW LED's en de ingebouwde 10 graden LED-optiek maken verschillende toepassingen mogelijk.

werkt iemand met deze of ervaringen
alvast vriendelijk bedankt
Topic: draadloos dmx ervaringen (14-6-2018 20:28:00)
Wil inderdaad effecten door de hele zaal kunnen hangen.
En bij uplights is er al zeker geen mooie zichtlijn tussen zender en ontvanger .
Optie is we een extra zender in de zaal te hangen aan de achterkant van een truss met bv een movinghead op .
Topic: draadloos dmx ervaringen (13-6-2018 21:42:00)
zijn er mensen die al ervaringen hebben met budget gerichte draadloze dmx zenders en ontvangers .
Lijk ayra , showtec , eurolite .

Waar het zoal voor gebruikt zou worden voor ledbars die in zalen dienen als uplight aan te sturen .
Max afstand een 40 a 50 m

alvast vriendelijk bedankt
Topic: hk nano 300 & 600 reeks ervaring (23-11-2017 23:02:00)
beste de nano 600 en 300 zijn er al meer dan 3 jaar de nieuwe reeks met is pas uit
Topic: hk nano 300 & 600 reeks ervaring (21-11-2017 11:59:00)
Iemand ervaring met de hk audio nano reeks
Topic: iemand ervaring met het bose f1 set (5-11-2017 21:41:00)
Na zoveel jaren gebruik is onze hk actor aan vervanging toe
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze set voordeel voor mij aangezien men leeftijd gewichten tops
En met de actor had ik eigenlijk altijd al genoeg met 2 tops en 2 subs. .
Doe voornamelijk bruiloften en oldie's feesten

De Bose® F1 Model 812 flexible array loudspeaker is de eerste draagbare actieve luidspreker waarmee je het dekkingspatroon in verticale richting kunt aanpassen. Gewoon door een van de vier instellingen te kiezen. Dus of je nu optreedt op de vloer, op een podium of voor een tribune – met deze PA heb je altijd optimaal geluid. Nadat het systeem is geïnstalleerd, past het automatisch de EQ aan voor elk dekkingspatroon, om zo de optimale toonbalans te behouden. Waar je ook speelt, je beschikt altijd over de juiste dekking voor de juiste ruimte.
Topic: virtual dj 8 (26-10-2017 23:23:00)
beste enen een update is de denon 7000 controller geworden samen met de denon 4500 cd speler aangezien we soms nog cd's gebruiken
Topic: virtual dj 8 (26-7-2017 23:09:00)
Alvast bedankt voor de antwoorden ga dit weekeinde maar eens een muziekwinkel bezoeken om te kijken welke cortroller ik er bij wil .
aangezien der tegenwoordig leuke controllers zijn van denon numark of het duurdere pioneer .

Of dat ik op men oude setting grotendeels door ga met 4 denon 4500 controllers en daar dan gewoon een tablet bij aansluit voor de taps want heb gezien dat virtual dj dit allemaal los kan gekoppelt worden ofwel de iets duurdere oplosing een ddj-sp1 dj controller er bij koop .
Of 2 oudere denons 3700 cd spelers bijkopen als midi controllers .
Topic: virtual dj 8 (24-7-2017 23:36:00)
mag ik vragen met welke controller u erbij werkt
Topic: virtual dj 8 (24-7-2017 14:06:00)
beste wie heeft ervaring met de virtual dj 8

Dit te opzichte van tractor of serato
En welke controller gebruiken juli er dan bij

in het gebruik vooral als fuif en bruiloft dj settings
wink ;)