Forum > Muziek

dj tiesto beste dj van de wereld?

(141 reacties. Pagina 8 van 15)
Moderator(s): Dré
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
3-10-2003 18:28
Zijn grote bekendheid, op commercieel gebied kwam door nummers als flight 643 en Lethal industry, ik volg hem zelf vanaf 1998, en toen was het nog altijd lekker "rustig" op feestjes waar hij draaide. Met koninginnedag 2002, besefte ik pas hoe bekend en populair hij was geworden, 15.000 man op het Stationsplein in Eindhoven, een paar maanden daarvoor draaide hij nog op wat feestjes in Nederland, en het was er echt niet druk. kwalitatief draaide hij toen wel beter vond ik.
UyaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 4-1-2004
Berichten: 3
6-10-2003 00:03
ff een veel gemaakte fout (volgens mij..)
Thijs Verwest heet Tijs Verwest <-- ZONDER een H.. razz :p

Maar, nee.. Super DJ, die zeker verdient aan de top te staan..
Maar beste DJ.. week-nog-nie.. (wacht maar op mij! HAHA! LOL!)

Hij's wel super goed
20 jaar ervaring zegt niets, men kan het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.
KobuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-2-2002
Laatste: 2-4-2010
Berichten: 18
6-10-2003 13:36
Ik denk dat het moeilijk is om een beste dj van de wereld te kiezen. Meest populaire is wel makkelijker en dat kan Tiesto wel zijn.
acura - Ecler Nuo 4 - Korg Nanokontrol - acura
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
6-10-2003 18:30
Je kan idd nooit zeggen dat Tiesto niet populair is, in dat geval heeft hij het bijzonder goed gedaan, en alhoewel ik absoluut geen fan van hem ben zou ik toch ook dolgraag zijn faam en glorie willen hebben.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
UyaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 4-1-2004
Berichten: 3
7-10-2003 01:16

DJ Tim schreef:

Je kan idd nooit zeggen dat Tiesto niet populair is, in dat geval heeft hij het bijzonder goed gedaan, en alhoewel ik absoluut geen fan van hem ben zou ik toch ook dolgraag zijn faam en glorie willen hebben.
Precies; die gozer draai 1 keer z'n reet om en hij heeft weer 10 euro verdiend laugh :D
Wat is er mis gegaan..? dat wil ik ook!

On topic: Die Tiesto kan echt wel goed draaien hoor.. en als producer mag hij ook niet klagen.!
Ik bedoel, zulke faam komt toch ergens vandaan... wink ;)
20 jaar ervaring zegt niets, men kan het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.
SevereStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-5-2003
Laatste: 20-8-2011
Berichten: 47
7-10-2003 01:20
Nou, op zich ben ik heel blij dat ik zijn "fame and glory" niet heb.
Zo´n grote schare "fans" en fans drukken je ook met je rug tegen de muur.
Want de kritiek na Dance Valley was niet van de lucht. "Tiësto draaide alleen maar techno" "Has Tiësto lost it?" "Tiësto at Dance Valley: What was he thinking?"

Ik denk dat als je gewaardeerd wordt door een grote groep mensen, dat best wel fijn kan zijn maar soms slaat dat fan zijn een beetje over naar de verkeerde kant.
(vandaar ook de "fans")
Kijk... als je het risico loopt om op je bek getimmerd te worden als je luidop durft te verkondigen dat je Tiësto niks vindt....
Dat gaat me een beetje te ver...

Don´t get me wrong, ik heb wel respect voor hem alleen is trance niet mijn main ding.
*runs for his life* wink ;)

Ik heb er een column over geschreven: www.flexz.com/magazine/flexz_column.html
*boom tss boom tss*
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
7-10-2003 18:54
Prima stukje, ik durf nog steeds te verkondigen dat ik Tiesto wel goed vind, maar niet bijzonder goed.

Trouwens, Tiesto alleen maar trance, ik draai zelf vrijwel alleen nog maar trance, maar zo enorm trance vind ik Tiesto nou ook weer niet, er heeft altijd veel progressive bij gezeten.

Niettemin Severe, heb de faam en glorie er nog steeds voorover (faam, glorie en geld = sex, drugs en rock 'n roll razz :p ) zelfs als ik af- en toe eens de grond ingeboord wordt.
Kijk eens naar je dagelijks leven, iedereen krijgt wel eens kritiek te verduren of een uitbrander met studie-school of werk etc. Als je dan Tiesto bent lijkt me dit allemaal een stuk dragelijker.

Maar ik geef je groot gelijk dat ik het belachelijk vind dat je snel de grond in wordt geboord door fans en wanabee fans als je Tiestos' muziek en producties ruk vind. Niettemin vond ik dat artikel van Nico Dijkshoorn totaal ongenuanceerd en meer gefocussed op boze reacties uitlokken.
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
SevereStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-5-2003
Laatste: 20-8-2011
Berichten: 47
8-10-2003 23:13

DJ Tim schreef:

Niettemin Severe, heb de faam en glorie er nog steeds voorover (faam, glorie en geld = sex, drugs en rock 'n roll razz :p
hahaha ja ok ok ok daar heb je gelijk in wink ;)
En, inderdaad, de tijd dat je helemaal de bink was als je met een gescheurde
spijkerbroek en een met kranten opgevulde gitaarhoes over straat liep is reeds lang vervlogen...
(even voor de goede orde: Dit deed ik niet).
Je kan het zien als een linnen SP tas bij hippies zeg maar... maar dan meer sex-appeal gericht.

Je hebt het stukje inderdaad goed geinterpreteerd.
Het is ook niet tegen Tiësto maar meer tegen de wannabe´s die zich als
een ware "Tiësto army" opwerpen.

Had niet verwacht dat het stukje van Nico zoveel stof zou doen opwaaien.
Misschien ook wel de tijd..
Ik kan me herrinneren dat er een plaat is gemaakt over Dimitri "Dominee Dimitri"
Hij zag er de humor wel van in en draaide die plaat dus ook gewoon :)
*boom tss boom tss*
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
8-10-2003 23:41
Tsja, Dimitri is toch weer heel anders. Ik was vroeger enorm fan van hem en nog steeds wel, alleen hoor je niet veel meer van hem.
Dimitri is iemand die er van het begin af aan bij heeft gezeten evenals Marcello, Pavo etc.
Het oude mellow tijdperk toen een dj nog niet met Michael Jackson werd vergeleken.
De meeste Tiesto meelopers die net niet meer in hun luiers schijten (en kun je nagaan, want ik kom ook pas net kijken) weten waarschijnlijk niet eens waar we het over hebben wink ;)
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
SteviebrownStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 2-10-2008
Berichten: 14
9-10-2003 13:50
ben eens 1 keer in hollywood-rotterdam geweest , ik weet de naam niet van die beste man die toen stond te draaien in de eerste zaal maar die was tenminste druk bezig met een draaitafel of drie,vier, en 2 dubbele denons en een "sampler" . die had echt geen tijd om ff een peukje op te steken ,of om het publiek eens aan te kijken en een minuut of 2 macho in zn handen staan klappen zo van "Zo heb ik ff een lekker nummertje opgezet" .
Maar iedereen heeft z'n eigen ding en ieder zal op zijn eigen manier entertainen.
heb niks tegen Tiesto verder hij kan heus wel lekker draaien maar "technisch" de beste ..nee hoor (niet van wat ik heb gezien, van hem)
oe da ga nie?!

Terug naar forum Afgesloten topic