Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Magik77

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 1 van 16)

Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (27-5-2005 10:07:00)
wat gaat er komen dan?

Een nieuwe single? van zijn bestaande album?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (25-5-2005 09:35:00)
Ja, dat gefluit van Kill Bill....
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (10-5-2005 10:40:00)
Coca and Villa - La Noche shocked 8O shocked 8O shocked 8O
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (5-4-2005 10:54:00)
Op dancegrooves geven ze de volgende tracklist.....

https://www.dancegrooves.com/cdshop/index.php3?type_2_id=200&cd_id=58327
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (11-11-2004 12:17:00)
Vind ik niet eerlijk dat je een DVD van dik 3 uur vergelijkt met een avond van bijna 8 uur. Op die DVD stonden 3uur lang de "lekkerste" nummers.
Ik vond TIC van zaterdag 30 Oktober ong. qua muziek net zo goed als TIC. TIC van 6 nov. vond ik qua muziek zelfs beter. Er was ook meer aan de show erom heen gedaan. Alleen jammer dat er zoveel kijkers waren. Maar dat verpest mijn avond niet hoor.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (2-11-2004 12:44:00)
Klopt, heeft een aantal hardcore produkties gemaakt, maar die waren niet bepaalt denderend....
Volgens mij heeft ie het zelf nooit gedraait, alleen geproduceert, misschien maar goed ook.

Tiesto krijgt veel media aandacht, maar dat komt omdat hij dingen doet die geen enkele andere DJ doet. Niemand speelt het voor elkaar om 2 nachten achter elkaar het Gelredome vol te draaien. En die olympische openingsceremonie was ook uniek. Dus die mediahype is gewoon terecht.

Vooralsnog geen sterallures van meneer Verwest, hoewel hij wel minder goede muziek draait als een jaar of 2 terug.

Ik heb welliswaar enorm genoten afgelopen zaterdag, muziek was misschien niet altijd even goed, maar over de gehele avond gemeten, was het goed. ID-t heeft er alles aan gedaan om het allemaal goed te laten verlopen. Pendelbussen, veel wc's weinig wachttijden goede geregelde garderobes enz enz.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (2-11-2004 09:00:00)
Laatste uur, waren allemaal Magik klassiekers.
Silence, Yahel - Voyage, BT - Mercury and Solace, Southern sun - paul oakenfold enz.
In de overige uren werd weinig Magik muziek gedraait. Het thema was Magik, maar vond de muziek in het begin een beetje Techno georienteerd, na 3-en kwam het pas helemaal los. En de laatste uren was het echt goed.
Al met al een hele fijne avond gehad, nu wachten op 3 dec. dan ligt de dubbel DVD in de winkels...

Tiesto is een beetje aan het einde van zijn latijn, het liefste zag ik hem een jaartje stoppen, en daarna de draad weer oppakken zoals hij in 2002 gestopt is. Maar ja zolang iemand wereld no.1 DJ is zal hij wel blijven denken dat het zo wel goed gaat. Daarom hoopte ik dit jaar op een andere nummer 1....Zonde...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (1-11-2004 11:54:00)
Stanton koptelefoon, wel de zwarte uitvoering. Ik herkende hem aan de gele noppen op de ear pads.

Tiesto is Tiesto, en volkomen terecht voor 3e keer verkozen als worlds no.1 DJ. Tis een populariteits poll. En dus niet van beste DJ of beste producer. Als je ziet wat hij dit jaar heeft geflikt en nog gaat flikken (Tiesto in concert 3x) olympische openingsceremonie (toch wel uniek voor een DJ) aantal artist albums. Veel voor een uitverkochte zaal gedraaid enz enz. Als je alles optelt, is het niet meer dan terecht dat hij gekozen is. Hij heeft meer dan welke DJ dan ook in de belangstelling gestaan.

Ik was aanwezig van zaterdag op zondag bij Tiesto in concert, en heb een fantastische avond gehad. Muziek (vond ik) was beter dan vorig jaar. En de live acts helemaal. Bij het koor tijdens sub urban train had ik kippenvel. De magische act van tiesto in dat bakje was voorspelbaar maar toch mooi om te zien. Het 3d gebeuren in het begin was ook mooi, komisch om Tiesto in 3d te zien, al een beetje met het publiek spelend. (kweet trouwens niet of dat gedeelte live was) Volgens mijn broer kan dat 3d gebeuren niet live zijn. Maar dit terzijde. Muziek was goed, lekkere stampende platen, en opzwepende trance. toiletten waren gratis en niet druk, garderobe was goed geregeld.
Lichtshow was super, stuk of 15 lasers met zeer mooie effecten. Er was alles aan gedaan om het een topavond te laten worden, en dat was het voor mij iig. Kortom niet meer dan terecht dat hij voor de 3e keer op rij wereld no.1 DJ is geworden.
Topic: Toekomst voor de cd-dj? (8-10-2004 13:53:00)
Verschil is alleen dat in de tijd van kleuren en zwart wit televisies, iedereen koos voor kleuren, zeker toen kleuren tv in prijs vrijwel even duur waren als zwart wit. Overgens voor beveiligingscameras wordt vaak nog steeds gebruik gemaakt van zwart wit.
Zwart wit heeft werkelijk geen enkel voordeel tov kleuren tv. Terwijl veel mensen er van overtuigd zijn dat vinyl zeker wel voordelen heeft tov cd's. Of dat waar is laat ik in het midden.
Vandaag de dag zijn er nog steeds talloze mensen die kiezen voor vinyl. Het topsegment cd spelers is dan ook fors duurder dan het top segment TT's. En je kunt beter goed beginnen, en lang doen met je equipment, dan over 2 jaar weer alles nieuw te kopen. Ook denk ik dat een gemiddelde TT langer meegaat dan een cd speler. Een cd speler heeft veel meer onderdelen welke aan slijtage onderhevig zijn. Maar op een draaitafel moet eens in de zoveel tijd een nieuw element of naald.
Vinyl is weer duurder dan cd's, maar op vinyl is weer meer te krijgen.
Mensen die met een platenkoffer komen binnenwandelen, worden meer als DJ gezien, dan mensen die met een mapje cd's komen binnenwandelen. Dit is trouwens volkomen ten onrechte.
CD speler kent veel meer mogelijkheden dan een draaitafel, maar een draaitafel heeft meer nostalgie, charme, en direct contact met je medium.

Kortom nog steeds veel voor en tegens, en zolang die blijven, zal het alletwee blijven bestaan.
Topic: pure trance en techno klassiekers (6-10-2004 18:12:00)
Benny Benassi (oa. satisfaction, maar ook able to love en love is gonna save us) is misschien geen trance, maar in veel livesets van Dj's die bekend staan om hun trance sets, zitten die nummers wel degelijk. Nog geen klassieker, maar over een paar jaar is het een plaat waarvan iedereeen zegt "O ja, dat nummer" (of clip in dit geval...)

Veel dance word al dan niet ten onrechte trance genoemd. Maar de opzet van trance was volgens mij, dat je ervan in hogere sferen raakte.