Forum > Algemeen Forum

PA markt 2012

(116 reacties. Pagina 10 van 12)
Moderator(s): Dré
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
17-3-2012 22:48
www.pa-markt.nl/images/PA-markt%202012%20beurs/IMG_4467.html

Staan daar nu echt mensen VT4887 en 4888 te verkopen o_O
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
17-3-2012 22:57
Jazeker, als je net toevallig bijna anderhalve ton gepind had kon je de volledige set zo meenemen. wink ;)

Ondanks dat het overgrote deel van de bezoekers totaal niet binnen onze doelgroep viel hebben wij met de Rentman demo stand toch een erg productieve beurs en een leuke middag gehad. Veel positieve reacties gehad, een paar klanten gesproken en voldoende demo aanvragen gehad om de komende twee weken weer heel Nederland door te rijden.
Maar dat is MIJN mening...
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
17-3-2012 23:20
Vond het een gezellige dag. En met een legere bus terug naar huis als dat ik gekomen was. Goede zaak als je aan het opruimen bent!
Kon alleen de haken bij aed niet laten liggen geprobeerd een deal te maken voor alle 400, toen even weggelopen om de prijs wat te drukken maar zag binnen 5 minuten hoe snel het ging. Toen snel een deal voor de laatste 125 incl kist.

Verder veel bij mcase gestaan geprobeerd te helpen met verkoop hog 1000 :)
En maar even van 3 krachtkabeltjes afgeholpen.

Tot volgend jaar?!
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Dj-nspStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-12-2008
Laatste: 21-3-2013
Berichten: 313
17-3-2012 23:55
Dit jaar 2 tellen geweest. Hoorde van wat vroege vogels dat er niks aan was.
Zelf ook ervaren. Veel nieuw spul weer en hoge prijzen. Naar huis gerold met
een rackcase met wat kabels. Jammer vorige editie was zeker meer geslaagd!
?Quote?
BomdesStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-3-2011
Laatste: 5-7-2020
Berichten: 1331
18-3-2012 00:46

Roy schreef:

Jazeker, als je net toevallig bijna anderhalve ton gepind had kon je de volledige set zo meenemen. wink ;)
Vraag me dan vooral af waarom het de deur uit gaat en naar wat ze upgraden of downgraden, de VT is nog steeds een reference speaker met goede reputatie.
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
18-3-2012 00:46

Tom schreef:

Rob en Tom met een stukje trus laugh :D
Hahaha, toch nog op de fotot!

Ja, het was weer lachen. Ik heb nooit wat nodig maar je komt weer wat tegen.
Ik heb mijn koop gedaan in de vorm van een stukje speakerschuim wat ik dacht nodig te hebben, prima nieuw spul.

Verder niks nodig, mijn schuur staat vol met audio. moet het eerder kwijt dan rijk. Maargoed dat is ook niet het doel van het bezoek.

Lekker lullen met mensen of over spullen met janbo en allerman, jammer dat hij het stukje kabel niet voor 1 euro kon meenemen voor me, ik had me er zo op verheugt (-;

Voor mensen die zoeken naar oud hout en versterkers met gewicht is het een prima beurs, "helaas" is de markt nu veel meer ligt gewicht en is speaker zelfbouw niet meer zo intressant.
Voor de hippies en oudere generatie is het nog leuk scoren, en zie je een net getrouwd stel weglopen met een DAP darkshade CD speler die helemaal niet is bedoeld voor dit soort mensen maar voor de jeugd

Ik vind het toch nog steeds een leuke markt, een soort marktplaats maar dan live. Misschien nu even minder dump prijzen aan het einde van de dag door de recessie?
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
DjjohnStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-4-2005
Laatste: 18-3-2016
Berichten: 8
18-3-2012 08:16
wie is de nieuwe eigenaar geworden van die 4 cyberlights?
en weet misschien iemand welke firma dat was wat die martin pal scans verkocht?
Dj devilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-2-2006
Laatste: 9-6-2020
Berichten: 28
18-3-2012 14:45
Zo was weer een leuke dag en naar mijn idee geslaagde dag.

Ik vond dat er dit jaar heel veel oude meuk wat betreft licht was, en daarnaast veel hagel nieuwe spullen!
De vraagprijzen vond ik aan de hoge kant, maar nog wel iets eraf gekregen.

Naar huis gegaan met een 19" flightcase, diverse mooie nette admiral trusshaken en nieuwe safetys.

Voordeel dat ik niet met de bakwagen ben gekomen, dus kon ik tenminste niet veel zooi laden, en heb me ingehouden.

Ik was nog druk opzoek naar een dmx booster liefst martin, of de welbekende goedkopere showtec. Helaas hier niet in kunnen slagen.
een kwestie van puntjes op de i
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
18-3-2012 15:03

Dj devil schreef:

Ik was nog druk opzoek naar een dmx booster liefst martin, of de welbekende goedkopere showtec. Helaas hier niet in kunnen slagen.
Ik heb een booster, incl splitter te koop.. 5 polig (zie topic)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
Mc-sjengStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-9-2008
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 276
18-3-2012 15:22
Terug kijkend op een geslaagde dag die aanvankelijk niet helemaal soepel begon.
Bleek na betaling een mooie flyer in de envelope te zijn aangekomen, zelf niet op gelet en kwam er pas bij de entree achter dat er geen entree kaart bij zat, snel even naar de organisatie die aanvankelijk erg verbaasd reageerde maar na controle met een entree bewijs over de brug kwam, was ik eens vroeg leek het er op dat ik niet eens binnen kwam.....
Gelukkig mooi op tijd toch binnen en bleek er achteraf nog met meer verzendingen iets mis te zijn gegaan.

Enfin, de koopjes... Joep noemt me van nu af aan Mr. analoog, hele berg kabels en nog 2 setjes 12kanaals schakelpaneeltjes gekocht, diverse harting 10 en 16 polig, een 3 tal rackpaneeltjes enz.
Ook een Crown K2 gescoord voor een nette prijs, althans vind ik zelf, eens kijken of hij beter klinkt op mijn toppen tov. de huidige vision 1600....... denk het wel.
En als hekke sluiter, Joep schreef het hierboven al, een doos met diverse 3 polige euro male-female snoeren, doos stond te koop voor 20 euro met naar schatting 30 snoeren nieuw in de verpakking. Het wachten werd beloond, de verkoper bood ook een dap aansluitpaneeltje aan voor 90 euro!, hooglicht verkoop prijs 69 euri....... Raar maar nog niet verkocht, verkoper heeft gedurende de markt het licht gezien en het paneeltje afgeprijsd naar 50 euro, een echt koopje dus...... Maar helaas niet verkocht.
Tijdens het opruimen werd het paneeltje in de doos met euro snoeren gemikt samen met nog een aantal speakon snoeren en een x aantal xlr Y-splitters, onwetend als ik was vroeg ik of de doos te koop was voor de 20 euro die op de stikker stond, neeeee, we hebben er al wat dingen extra bijgegooid zij de verkoper, oké vroeg ik wat wil je er nu dan voor hebben........... 30 euro zei de verkoper nog voor dat zijn vrouwelijke collega hem kon terugfluiten, oké verkocht. En natuurlijk incl. het aansluitpaneeltje van 90 euro...

Voor de rest inderdaad enkele verkopers die de hoofdprijs dachten te winnen, helaas mispoes, alles weer retour magazijn...
Maar zeker ook stands die wel door hadden hoe het moet werken, prijs onderhandelbaar en niet te duur.

Ik geloof dat AED de 1ste prijs heeft gewonnen met wie heeft het snelst de boel verkocht, rond 12 uur was hun boeltje al de deur uit.

Volgend jaar maar weer eens gaan kijken met een kleine auto en niet al te veel geld op zak.

Groet Jeroen.
Helaas gaat de cursus omgaan met teleurstellingen door omstandigheden niet door.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)