Forum > Off-Zone

afscheid...

(96 reacties. Pagina 5 van 10)
Moderator(s): Dré
JurrieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 620
24-9-2003 17:43
Veel sterkte, en dan vooral buiten het 'draaien' om...

Je zult zien dat het na een tijdje al veel beter gaat met draaien.
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
24-9-2003 18:13

Mr. Edie schreef:

Sorry dat ik laat reageer,

maar heeeeeeeeeeeeel erg wat er gebeurd is, en dat op zo'n leeftijd al... heel zonde...

maar zou je spullen nie wegdoen, en niet 'te' erg doen (beetje raar hoe ik 't zeg, maar zo bedoel ik het niet) want over 1 jaar (als je eraan begint te wennen en alles leert te doen met 8 vingers) krijg je echt spijt dat allz weg is...

Heel veel sterkte en de vg,

Edie
ik snap wat je bedoel... niet zielig doen... ;) en dat doe ik ook niet, btw beter laat dan nooit.

ben vandaag naar orthopeed geweest, heb keuze uit een aantal verschillende protheses. 1 stuk plastich wat niks doet (die valt af).
1 stuk plastic wat beetje meegeeft (valt ook af)
een robot achtig geval dat syncroon reageert op men middelvinger :S (valt ook af)
en eentje waarbij sensoren in je zenuwebanen geplaatst worden en daaruit bewegingen opmaken (vraag me niet hoe), deze heb ik gekozen. Deze prothese is slechts 2 maanden oud, (de techniek dan he ;)) maar is al bewezen dat het een uiterst goede oplossing is voor de "normale" protheses. hij heeft een reactie tijd van minder dan een halve seconde, dus zou ik weer een bijna normale hand moeten terugkrijgen.

we zullen zien...

over 2 maanden worden de sensoren geplaatst.
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
24-9-2003 18:21

QuincMan schreef:

ben vandaag naar orthopeed geweest, heb keuze uit een aantal verschillende protheses. 1 stuk plastich wat niks doet (die valt af).
1 stuk plastic wat beetje meegeeft (valt ook af)
een robot achtig geval dat syncroon reageert op men middelvinger :S (valt ook af)
en eentje waarbij sensoren in je zenuwebanen geplaatst worden en daaruit bewegingen opmaken (vraag me niet hoe), deze heb ik gekozen. Deze prothese is slechts 2 maanden oud, (de techniek dan he ;)) maar is al bewezen dat het een uiterst goede oplossing is voor de "normale" protheses. hij heeft een reactie tijd van minder dan een halve seconde, dus zou ik weer een bijna normale hand moeten terugkrijgen.

we zullen zien...

over 2 maanden worden de sensoren geplaatst.
Worden alle 2 de vingers die je verloren hebt vervangen?
Toch wel prachtig dat dat mogelijk is!
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
24-9-2003 18:44

QuincMan schreef:

Mr. Edie schreef:

Sorry dat ik laat reageer,

maar heeeeeeeeeeeeel erg wat er gebeurd is, en dat op zo'n leeftijd al... heel zonde...

maar zou je spullen nie wegdoen, en niet 'te' erg doen (beetje raar hoe ik 't zeg, maar zo bedoel ik het niet) want over 1 jaar (als je eraan begint te wennen en alles leert te doen met 8 vingers) krijg je echt spijt dat allz weg is...

Heel veel sterkte en de vg,

Edie
ik snap wat je bedoel... niet zielig doen... ;) en dat doe ik ook niet, btw beter laat dan nooit.

ben vandaag naar orthopeed geweest, heb keuze uit een aantal verschillende protheses. 1 stuk plastich wat niks doet (die valt af).
1 stuk plastic wat beetje meegeeft (valt ook af)
een robot achtig geval dat syncroon reageert op men middelvinger :S (valt ook af)
en eentje waarbij sensoren in je zenuwebanen geplaatst worden en daaruit bewegingen opmaken (vraag me niet hoe), deze heb ik gekozen. Deze prothese is slechts 2 maanden oud, (de techniek dan he ;)) maar is al bewezen dat het een uiterst goede oplossing is voor de "normale" protheses. hij heeft een reactie tijd van minder dan een halve seconde, dus zou ik weer een bijna normale hand moeten terugkrijgen.

we zullen zien...

over 2 maanden worden de sensoren geplaatst.
mooi dat je dat gekozen hebt, en dat het kan! overigens bestaat die techniek wel al een behoorlijk tijdje... Maar desalniettemin, is het mooi!

Ik hoop dat je nu weer gewoon kunt draaien(en de rest wat je ermee deed)!
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
24-9-2003 18:48
Vergis je niet, een halve seconde lijkt niets maar dat is het wel degelijk. Het is natuurlijk wel heeel veel beter als geen vingers, maar helaas het echte gevoel komt nooit meer terug.

Laat ons weten hoe je "nieuwe vingers" je bevallen.
Maar dat is MIJN mening...
PowersoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 3-3-2010
Berichten: 255
24-9-2003 18:55
Sterkte man !

Misschien iets voor jou, een van de beroemste MC's hier in België (HMD) scratcht gewoon met blote voeten !
Kan je eens proberen ! Is maar een idee hoor !

Maar keep smiling, leven gaat door !
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound!
DenniskiesStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-6-2003
Laatste: 3-7-2005
Berichten: 24
25-9-2003 08:43
hey onwijs veel sterkte man!!!
"not he who has nothing is unhappy, but he who wants most"
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
25-9-2003 09:23
Spijtige zaak, dat ongeluk.

Wellicht maakt het wat "goed" dat je er zelf niets aan doen kon. Ik kan me namelijk voorstellen dat je het jezelf kwalijk zou nemen wanneer het wel je eigen schuld zou zijn geweest.

Gelukkig is er een oplossing mogelijk; laten we hopen dat het dan beter gaat. Succes!
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
25-9-2003 13:49

powersound schreef:

Sterkte man !

Misschien iets voor jou, een van de beroemste MC's hier in België (HMD) scratcht gewoon met blote voeten !
Kan je eens proberen ! Is maar een idee hoor !

Maar keep smiling, leven gaat door !
lijkt me niet fijn als je zweetvoeten hebt en dan onder de naald komt :S

ok, de techniek bestond al maar die deed er 1 seconde over ofzo en halve seconde is nog altijd beter doordat er nu gebruik gemaakt wordt van een andere processor.
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
25-9-2003 16:02
Een processor, je hoeft toch geen kastje mee te dragen ofzo? Of zit dat allemaal in die sensor?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)