Forum > Off-Zone

Zwarte Piet

(19 reacties. Pagina 1 van 2)
Moderator(s): Dré
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
3-11-2011 11:57
Hallo allemaal,

het is bijna weer zover. Sinterklaas komt bijna in het land.
Normaal gesproken voorzie ik dan een aantal bedrijven en verenigingen van geluid en muziek (en evt licht).

Nu heeft 1 van de bedrijven aan mij gevraagd om als (hulp)piet de muziek te komen verzorgen.
Het lijkt me een heel leuk idee, ik zit alleen met 1 vraag. Wat te doen met de koptelefoon?
Als je deze zo opzet dan krijg je van die witte kringen lijkt mij. Bij oordopjes krijg je ook van die witte plekjes vermoed ik.
Ik ben al druk op zoek geweest naar een oplossing, maar ik kan hier helemaal niets over vinden.
Zijn er misschien hier mensen die hier meer ervaring mee hebben, en deze ervaring willen delen met mij?

Alvast bedankt!

Groet,
Lars
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
Tom1984Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 172
3-11-2011 11:59
Ik heb dat twee jaar geleden ook gedaan bij mij in het dorp.

Wat ze op je gezicht smeren is echt geen waterverf ofzo, dat slijt niet zomaar!
Heb hele middag muziek gedraaid met koptelefoon en dat slijt echt niet.

Enige vervelende is die pruik die eigenlijk een beetje in de weg zit, erg lekker zit het niet.
Maar hey, alles voor die kids toch?!
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut
BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-7-2003
Laatste: 10-4-2019
Berichten: 50
3-11-2011 12:06
Ik draai elk jaar op de pietendisco bij ons in de binnenstad, ook verkleed als piet.
Net zoals Tom hierboven zegt, dat spul slijt echt niet. Ben al blij als het na een flinke wasbeurt weg is :)
Sex Decks & Rock 'n'Roll
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 2057
3-11-2011 12:09
Ik zou alleen niet zo'n mooie BeyerDynamic hoofdtelefoon met van die velours kussentjes gebruiken ;)
Niet goed, wel hard!
LuntStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2008
Laatste: 20-8-2016
Berichten: 239
3-11-2011 13:26
oordopjes onder de pruik werkte ook
JRCStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2008
Laatste: 14-1-2016
Berichten: 46
3-11-2011 14:13
Als ze het goede spul gebruiken is het Cake make-up. Dit spul krijg je er niet zomaar af met een beetje zweet. Daarnaast heb je ook nog een speciale afdeklaag voor als je bijvoorbeeld erg zweet en wat ze gebruiken als je een optocht hebt waarbij het wat regent. Als je dit rond de plekken bij je oren spuit dan kan je zonder problemen je hoofdtelefoon opzetten. En gewoon opletten dat je niet de hele tijd gaat schuiven als je de koptelefoon afzet.
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
3-11-2011 18:12
een piet die met een "oude telefoon hoorn" draaid.
klempt minder en vinden de kinderen waarschijnlijk leuk.
zoals al gezegd het gaat er echt niet zomaar af.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
3-11-2011 19:02

JRC schreef:

Als ze het goede spul gebruiken is het Cake make-up. Dit spul krijg je er niet zomaar af met een beetje zweet.
Even tussendoor: wij hebben bij de vereniging ook Cake make-up, maar zodra je gaat zweten gaat dit "vloeien". Als het dan weer opdroogt dan droogt het helemaal met witte vlekken op.

JRC schreef:

Daarnaast heb je ook nog een speciale afdeklaag voor als je bijvoorbeeld erg zweet en wat ze gebruiken als je een optocht hebt waarbij het wat regent.
Weet jij hoe die afdeklaag heet (de vereniging regelt altijd de lokale intocht in het dorp, wellicht is dit een hele goede optie voor ons).

JRC schreef:

Als je dit rond de plekken bij je oren spuit dan kan je zonder problemen je hoofdtelefoon opzetten. En gewoon opletten dat je niet de hele tijd gaat schuiven als je de koptelefoon afzet.
Maar geeft de schmink ook niet af aan je koptelefoon (of zie je toch een lichte afdruk over je oren?)
Normaal geeft het in mijn beleving af als de ****.

Ronny B schreef:

een piet die met een "oude telefoon hoorn" draaid.
klempt minder en vinden de kinderen waarschijnlijk leuk.
zoals al gezegd het gaat er echt niet zomaar af.
Het probleem vind ik niet mijn koptelefoon, maar eerder ik bang ben dat als ik die afzet dat ik 2 mooie witte cirkeltjes heb wink ;)
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
4-11-2011 09:43
Maakt toch niet uit. Zwarte piet is zwart geworden door het roet uit de schoorsteen en dat kan er een beetje afgeveegd worden razz :p .
Waar zit de cut op dit apparaat?
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
4-11-2011 10:01

Victor Junior schreef:

Maakt toch niet uit. Zwarte piet is zwart geworden door het roet uit de schoorsteen en dat kan er een beetje afgeveegd worden razz :p .
Als ik je goed begrijp gaat zwarte piet dus eigenlijk nooit onder de douche, anders zou hij er minder erg aan toe zijn laugh :D
sex in a cano is like english beer: fucking close to water

Terug naar forum Reageer (zonder quote)