Forum > Geluid

IMG stageline

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DjpimpieStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-8-2007
Laatste: 29-11-2007
Berichten: 3
16-9-2007 05:10
ik heb een mpx 44 van img stageline, waar ik toch niet geheel tevreden over ben.
er zijn wel nooit problemen geweest met het mengpaneel en heeft altijd goed gewerkt (wel maar zeer zelden buiten geweest) maar toch valt de kwaliteit in het algemeen mij wat tegen.
de faders voelen niet erg stevig aan en heb ook vaak dat de hoge tonen van een kanaal waarvan de schuif dicht staat er toch vrij sterk doorkomen (toch als de master vrij hard staat)
maar ik denk wel dat je voor de prijs wel een mooi toestel kan kopen van img als zou ik in die prijsklasse zelf toch jb-systems verkiezen. bij de beat versie voelen de fader vrij stevig en goed aan door het gebruik van speciale geleiders.
betere kwaliteit nog vind je uiteraard bij duurdere merken als ecler en rodec happy :)
zo gaat da
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
16-9-2007 17:15

Dj JoBo schreef:

die bedoelde ik ja, misschien ga ik er ook zoeen kopen, maar die van stageline is wel veel mooier, maar waar moet je die in nederland kopen
Ik heb die cd-speler ook, een prima speler als je gewoon wat plaatjes achter elkaar wilt plakken. Maar om te mixen en vaak on-road te gaan (on-road doe ik niet zo vaak, mixen wel razz :p) zou ik toch even doorsparen voor een betere.
Deze speler mist functies zoals: anti-shock (hoewel hij zeer schokbestendig is), true instant start (met mixen zeer irritant), loops (is soms ook irritant als je wilt mixen).
kortom best een mooi spelertje maar on-road niet aan te raden en al zeker niet om te mixen, het gaan allemaal wel maar het is verre van ideaal.
DJ BartjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2006
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 569
19-9-2007 08:39

djspiky schreef:

Dj JoBo schreef:

die bedoelde ik ja, misschien ga ik er ook zoeen kopen, maar die van stageline is wel veel mooier, maar waar moet je die in nederland kopen
Ik heb die cd-speler ook, een prima speler als je gewoon wat plaatjes achter elkaar wilt plakken. Maar om te mixen en vaak on-road te gaan (on-road doe ik niet zo vaak, mixen wel razz :p) zou ik toch even doorsparen voor een betere.
Deze speler mist functies zoals: anti-shock (hoewel hij zeer schokbestendig is), true instant start (met mixen zeer irritant), loops (is soms ook irritant als je wilt mixen).
kortom best een mooi spelertje maar on-road niet aan te raden en al zeker niet om te mixen, het gaan allemaal wel maar het is verre van ideaal.
Hij zal na 4 jaar toch al wel een cd speler gekocht hebben zeker? wink ;)
MobileShowtechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-8-2007
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 25
20-9-2007 01:11
Het merk IMG Stageline,
zelf ervan de simpele dingetjes zoals een DI-Box / verlopen ervan in de verhuur zitten maar Verder de MR-402 cd speler & Stage-boxen ervan in de verhuur gehad, maargoed dat was ook alweer einde oefening na 3 weken. IMG Stageline is leuk voor VASTE installaties maar '' On The Road '' is het echt een tegenvaller. En qua goede cd spelers /kabels enz, je kunt natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.......
Because Light Matters
Foxy musicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 9-8-2010
Berichten: 135
20-9-2007 02:23
IMG stageline : eigenlijk is het merk monacor,alleen de disco afdeling van dit merk heet img stageline.
Monacor bestaat nog wel,maar levert vooral losse luidsprekers,soldeerbouten,camera/alarmsystemen etc etc
importeur is konitech in malden.

Is inderdaad leuk spul voor de budget vaste installatie.
Is een beetje een kopie van goedkopere jb systems en dap series.
Wat gooi je van de hoogste trap...
DjspikyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2006
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 413
22-9-2007 22:43

DJ Bartje schreef:

Hij zal na 4 jaar toch al wel een cd speler gekocht hebben zeker? wink ;)
Oh, shit sorry. Niet gekeken naar de datum ashamed :$. Excuses.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)