Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dawizze

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Dawizze (Pagina: 1 van 2)

Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (28-2-2004 17:04:00)
Kijk dan naar de bass speaker,
het zou kunnen dat het toeval is maar het lijkt me sterk

mvg
Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (28-2-2004 14:47:00)
Ik vind de gelijkenis met de dap componenten toch sterker dan met deze ps-12.
users.skynet.be/wimber/ps-12.jpg

mvg
Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (27-2-2004 18:38:00)
Dat het misschien niet de originele drivers zijn?

Mvg
Topic: Sirus PS.12 --> aeroquip flying points? (27-2-2004 18:24:00)
users.skynet.be/wimber/ps12.JPG
Kijk hier maar eens naar, dit is toch duidelijk een andere hoog-driver als de jouwe,
en aangezien jouw hoog driver toch wel verdacht hard op die dap driver trekt!

Mvg
Topic: Zwaarste versterker ooit? (20-10-2003 00:10:00)
feit is dat als je met een stuk komt dat op zich goed is, maar vol zit met spelfouten een hoop mensen het niet serieus nemen
Dat is waar, maar kan hij het dan niet beter aan de man in kwestie melden?
Voor de rest nhf wink ;)

MVG WIm
Topic: Zwaarste versterker ooit? (19-10-2003 20:55:00)
PS deze 'correcties' zijn niet negatief bedoeld maar ik meld even wat me opvalt omdat het anderen mogelijk ook opvalt. Er zitten nog wel meer kleine slordigheidjes in maar dit zijn de meest storende.
Als je dat al storend vind, dan stel ik mij vragen.
Als je leerkrachtje nederlands wilt spelen doe dat dan op andere fora,
ik moet op school al genoeg luisteren naar leerkrachten met dit soort gezever.
Sorry moest er even uit.

Mvg wim
Topic: nieuw dingetje van hercules (foto's + lange lap text) (4-10-2003 17:57:00)

dj Jasper schreef:

Hier moetje toch gewoon nog een cd-speler op aansluiten? Dan heb je ook helemaal niks aan al die functies? Die zitten dan op je cd-speler!
Het is volgens mij de bedoeling dat je deze console gewoon op je pc aansluit.
Het is gewoon een externe controller voor mixprogramma's op de computer
zoals atomix ed. Het zelfde principe als bpm studio ed, die heeft ook een bijhorende controller.

Mvg Wim
Topic: Mixer op je computer? (26-9-2003 00:44:00)
Gegroet,
even het onderwerp terug aanhalen
in het hierboven beschreven probleem zegt de persoon dat de pitch van bpm studio en derden pas werkt bij een waarde van 0.3%,dwz zet je de pitch op 0.1% dan gebeurd er niets. Ik zit met dit probleem en dit is zeer lastig daar ik geen nummers meer kan beatmatchen. Nu is mijn vraag bestaat er al een oplossig voor dit probleem?
Ik gebruik bpm studio op een p3 met xp en dx 9.0.
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (24-8-2003 17:55:00)
Bij mij doet het filmpje het enkel met realplayer, niet met mediaplayer.
Topic: WELKE VERSTERKER VOOR 2 DAP'S MC-15?? (27-6-2003 13:54:00)
Zit er in die mc'15's een plastieken hoorn of een metaalachtige??

Grtz wim