Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 41 van 250)
Moderator(s): Dré
BOFHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-8-2003
Laatste: 13-9-2006
Berichten: 49
2-8-2005 11:07

Lj/Dj Cono schreef:

duh je zet er niets voor de sier neer happy :)
die man of vrouw zal wel heel dronken zijn geweest.

gr. cono
Geluid is noodzakelijk, al het licht is voor de sier... Lijkt mij wink ;)
:wq
JTEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-6-2005
Laatste: 24-6-2011
Berichten: 31
2-8-2005 11:35
Ja, maar zonder licht word het toch ook wel saai...
Geen idee wat ik hier neer zal zetten.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
2-8-2005 16:09
In mijn opzicht zijn beide vereist, een goede lichtshow kan een show veel, leuker, enthousiaster e.d. maken.
Maar toch; Welk feest gaat niet door, dat zonder licht of dat zonder geluid?
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Nick BakkerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-6-2005
Laatste: 20-3-2017
Berichten: 95
3-8-2005 19:55
daarom: razz :p licht & geluid wink ;)
we smelten de kazen!
Dj-dStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-6-2005
Laatste: 3-10-2019
Berichten: 375
4-8-2005 17:45
Ik heb ook nog een ergenis,

's ochtens vroeg... wij komen naar het theater. gaan het een en ander klaar maken (de set stond er al) en dan de doorloop.
mensen beginnen te spelen terwijl wij nog dingen aan het doen waren, oke kan nog.
maar toen later in de doorloop. ze hadden een draadloze mic nodig (nog 1) helaas hadden we er alleen 1 die en snel batterijen leegmaakten en 2 niet zo'n goed ontvangst had. maar het moest en zal een draadloze zijn... na lang zeiken oke dan.. dan maaar deze..

dus de ontvangst en de batterijen weg en leeg. en de man die zeg maar alles regeld qua de acteurs (even vergeten hoe zoeits heet) schreuwen naar ons... g*dverdomme nu gaan jullie aan het werk.. en wij zo van oww.... nu moet je echt je *** houden...

dus de grootste ergernis: mensen die echt niet tegen stress kunnen. kijk je hebt mensen die gewoon wat zenuwwachtiger enz worden.. maar je hebt ook mensen..

trouwens later hadden we het nog eens nagesproken (technici onder elkaar) en volgend jaar moeten we weer met deze man werken.. als hij deze 'grap' weer uit gaat halen dan zijn wij weg. we sluiten de boel af en we komen als die gast gekalmeerd is weer terrug.. kan dit ? JA aangezien wij er niks voor vangen
ik verheug me er eerlijk gezegt wel op dat we dit aankomend jaar weer krijgen ik wil zijn hoofd wel eens zien.

laugh :D laugh :D laugh :D

dave
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
4-8-2005 18:12
2 dingetjes...

1. Wáárom geef je ze dan een draadloze mic als deze niet goed werkt? Dan lijkt het me heel duidelijk: 'Heeft U dat van tevoren doorgegeven? Nee? Volgende keer dan maar doen, want nu hebben we het niet.' Helemaal zo'n gek antwoord niet als je het voor niets doet. Als ze het wél hadden doorgegeven dat ze hem nodig gingen hebben was het wel beetje jouw fout, maargoed, zo erg was het niet. wink ;)

2. Je deed het gratis, dus die man had niet het recht om zo naar jullie uit te vallen, maar zeg het tegen hem. Laat hem weten wat het probleem is en laat hem weten wat de consequenties zijn bij herhaling. Anders geeft het alleen maar vervelender.
Volgende keer Peter!
Dj-dStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-6-2005
Laatste: 3-10-2019
Berichten: 375
4-8-2005 18:59
1. is een goed punt. het moest en zal.. wij hebben gewaarschuwd maar wou toch shocked 8O lag vooral aan de batterijen

2. mischien is het wel handig om te zeggen ja... wink ;)
DjblackdevilStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-8-2002
Laatste: 7-2-2021
Berichten: 259
4-8-2005 20:43
Ik speel (draai) altijd op konninginnedag en cultural festival (feest hier) in baarn. Maar dan zijn er voor/na mij altijd bandjes. Je raad het al, ben je net beetje lekker aan het stampen, gaat zo'n dwaas met electrische gitaar erdoor heen hengsten.

Heb het zelfs 1 keer zo bont gehad dat 1 of andere gozer van die band, platen van mij had gepakt en dacht ff te gaan mixen. angry

Toen heb ik hem maar 'heel vriendelijk' laugh :D verteld dat platen mij heilig waren en als hij ook zo dacht over z'n leven hij maar snel op moest 'hoepelen'
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
5-8-2005 17:13
De Soundpush manier om een pianostemmer uren bezig te houden:

Microfoon in de piano door een tc intonator gooien en op de monitor zetten.

Of zo mogelijk nog leuker, met midi een ander keyboard een klein beetje uit pitch mee laten spelen.

Drie uur kostelijk vermaak gegarandeerd. laugh :D razz :p
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
5-8-2005 18:27
Dat is serieus evil laugh :D
Volgende keer Peter!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)