Forum > Geluid

cd-spelers... welke zijn de beste?! het blijft een moeilijke vraag

(81 reacties. Pagina 1 van 9)
Moderator(s): Dré
TeknoknightsStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 23-2-2004
Laatste: 26-9-2017
Berichten: 571
23-2-2004 22:12
Hallo iedereen...

Omdat wij binnenkort van plan zijn nieuwe cd-spelers aan te schaffen zit ik al een hele tijd met de vraag "welke zijn de beste"?!

Ze zouden moeten dienen om toch minimum 1 keer per week op een serieus evenement te staan en 3 avonden per week thuis. Ik twijfel tussen de volgende merken (types)

- pioneer cdj 100 (wat me tegenhoudt = geen loop functie)
- axis 8 (niet professioneel genoeg???) (waar of niet?)
- cdj 800 - 1000 (de van het waarschijnlijk, maar iets boven ons budget)
- Reloop Rc 600 mkII's (ze zien er niet stevig uit)

En dan heb ik nog een vraag;
ik heb totaal geen ervaring met "Behringer" maar heb wel tussen hun modellen mijn ideaal mengpaneel zien staan.
=> Mijn vraag dus: heeft iemand ervaring met de DJX700 van behringer?! Volgens ze zeggen zitten op het paneel zelf 47 effecten?! Dat is toch haast onmogelijk voor een prijs van nog geen 300 euro? Is dit toestel te betrouwen?

Graag wat hulp van jullie
Zyrax
Dank bij voorbaat
Jumping is not a crime. It's just hilarious.
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
23-2-2004 22:18
Offtopic:
Ben jij nou dezelfde persoon als die Jorre?
Zo ja, probeer dan nu eens ff normaal te posten, zo niet dan heb ik niks gezegd.

Hoe ik hier op kom? Dezelfde website...
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
23-2-2004 22:20
Je hebt een behoorlijke inzet met je spelers, dus ik zou al snel naar de Pioneers neigen.
Denon staat ook bekend om de beregoeie cd spelers, al aan gedacht?

Ik kan alleen maar over de Pioneers zeggen dat ze uitermate geschikt zijn voor het serieuze werk, zeker als je er mee gaat slepen.

Over de Behringer mixer? Type die maar eens in de zoekmachine....