Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klappuuu

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 1 van 6)

Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (1-7-2009 23:36:00)
hoi hoi

weet iemand hoeveel volt de neonlampjes zijn in de
coemar galaxy 36 bol ?????

ik denk zelf 230v maar kan het fout hebben sad :( ????

groet
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-3-2009 17:13:00)
Rinus het is niet om jou hoor dat ik de ufo weg doe maar ik ga stoppen met mijn hobby

ik doe er bijna niks meer mee dus ik verkoop al mijn licht

alleen maar galaxy 36 hou ik

groetjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-3-2009 17:46:00)
Ik heb mij lampo ufo op mp staan misschien iemand intresse ashamed :$

groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (22-11-2008 17:59:00)
ik vind het zonde dat alles is mee gespoten en nog een lelijke kleur ook

Spectaculaire rig in 80's disco Le Palais, destijds (1987) de grootste discotheek van Londen.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-10-2008 17:22:00)
bart

dat is heel gemakkelijk je pak een paar d sluitingen en een stuk ketting in de doe het zelf zaak

je maak een mooi framepje en daar hag je ze aan wink ;)

groetjes klappuu
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-9-2008 16:39:00)
de bol hing trouwens met 4 grote truss haken vast en een dikke staalkabel van 10mm

je weet maar nooit wink ;) wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-9-2008 16:37:00)
nee nee het is zeker geen decotruss het is een orginele truss er hangen niet voor niets 3 ketting takels aan en 2 spanbanden van links naar rechts laugh :D (hij slingerde nogal)

en onze bol is afgezekerd moet wel veilig blijven he wink ;)

maar wat een werk om al die glitters er weer terug op te krijgen!
zitten aardig wat spuit uurtjes in.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-9-2008 18:14:00)
ok victor wat je wilt laugh :D
dit was op een feestavond bij onze carnavals vereniging hij gaat van het jaar zo ie zo weer mee in de truss razz :p

https://94.100.113.219/196350001-196400000/196384201-196384300/196384201_5_mPmM.jpeg

groetjes allemaal
Edit Mod: Dré: Groetjes terug MAAR lees de forumregels eens betreffende het gebruik van afbeeldingen. Alleen links OF thumbnails!
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-9-2008 11:56:00)
hier heb je mij opgeknapte coemar galaxy

https://modulo8.rendered.hyves.org/54800001-54850000/54846601-54846700/54846613_5_Mu5r.jpeg

eindelijk gelukt voor een foto wink ;)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-9-2008 17:13:00)
happy :)