Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klappuuu
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 1 van 6)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (1-7-2009 23:36:00)
hoi hoi
weet iemand hoeveel volt de neonlampjes zijn in de
coemar galaxy 36 bol ?????
ik denk zelf 230v maar kan het fout hebben
????
groet
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-3-2009 17:13:00)weet iemand hoeveel volt de neonlampjes zijn in de
coemar galaxy 36 bol ?????
ik denk zelf 230v maar kan het fout hebben
????groet
Rinus het is niet om jou hoor dat ik de ufo weg doe maar ik ga stoppen met mijn hobby
ik doe er bijna niks meer mee dus ik verkoop al mijn licht
alleen maar galaxy 36 hou ik
groetjes
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (24-3-2009 17:46:00)ik doe er bijna niks meer mee dus ik verkoop al mijn licht
alleen maar galaxy 36 hou ik
groetjes
Ik heb mij lampo ufo op mp staan misschien iemand intresse
groetjes fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (22-11-2008 17:59:00)
groetjes fred
ik vind het zonde dat alles is mee gespoten en nog een lelijke kleur ook
Spectaculaire rig in 80's disco Le Palais, destijds (1987) de grootste discotheek van Londen.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (2-10-2008 17:22:00)Spectaculaire rig in 80's disco Le Palais, destijds (1987) de grootste discotheek van Londen.
bart
dat is heel gemakkelijk je pak een paar d sluitingen en een stuk ketting in de doe het zelf zaak
je maak een mooi framepje en daar hag je ze aan
groetjes klappuu
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-9-2008 16:39:00)dat is heel gemakkelijk je pak een paar d sluitingen en een stuk ketting in de doe het zelf zaak
je maak een mooi framepje en daar hag je ze aan
groetjes klappuu
de bol hing trouwens met 4 grote truss haken vast en een dikke staalkabel van 10mm
je weet maar nooit
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (29-9-2008 16:37:00)je weet maar nooit
nee nee het is zeker geen decotruss het is een orginele truss er hangen niet voor niets 3 ketting takels aan en 2 spanbanden van links naar rechts
(hij slingerde nogal)
en onze bol is afgezekerd moet wel veilig blijven he
maar wat een werk om al die glitters er weer terug op te krijgen!
zitten aardig wat spuit uurtjes in.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-9-2008 18:14:00)
(hij slingerde nogal)en onze bol is afgezekerd moet wel veilig blijven he
maar wat een werk om al die glitters er weer terug op te krijgen!
zitten aardig wat spuit uurtjes in.
ok victor wat je wilt
dit was op een feestavond bij onze carnavals vereniging hij gaat van het jaar zo ie zo weer mee in de truss
https://94.100.113.219/196350001-196400000/196384201-196384300/196384201_5_mPmM.jpeg
groetjes allemaal
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-9-2008 11:56:00)
dit was op een feestavond bij onze carnavals vereniging hij gaat van het jaar zo ie zo weer mee in de truss
https://94.100.113.219/196350001-196400000/196384201-196384300/196384201_5_mPmM.jpeg
groetjes allemaal
Edit Mod: Dré: Groetjes terug MAAR lees de forumregels eens betreffende het gebruik van afbeeldingen. Alleen links OF thumbnails!
hier heb je mij opgeknapte coemar galaxy
https://modulo8.rendered.hyves.org/54800001-54850000/54846601-54846700/54846613_5_Mu5r.jpeg
eindelijk gelukt voor een foto
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-9-2008 17:13:00)https://modulo8.rendered.hyves.org/54800001-54850000/54846601-54846700/54846613_5_Mu5r.jpeg
eindelijk gelukt voor een foto