Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pimkemp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 22 bijdrage(n) van Pimkemp (Pagina: 1 van 3)
Topic: Mixer inbouwen (19-3-2007 16:28:00)
) doorgemeten en toen kwamen we erachter dat de trafo waarschijnlijk stuk wasTopic: Trafo (8-3-2007 20:21:00)Topic: Energieverbruik stroboscoop (24-1-2007 16:53:00)
hoi,
ik heb een US Blaster USB 7000 mixer en die wil ik inbouwen in een 19inch case maar hij is geen 19 inch.
Hoe kan ik deze inbouwen?
Topic: Trafo (10-3-2007 14:25:00)ik heb een US Blaster USB 7000 mixer en die wil ik inbouwen in een 19inch case maar hij is geen 19 inch.
Hoe kan ik deze inbouwen?
ja je hebt gelijk
misschien kan een van de mod's het ff verplaatsen
Topic: Trafo (10-3-2007 13:19:00)
misschien kan een van de mod's het ff verplaatsen
Waarom denk je dat? Wat is er stuk?
ik heb hem met mijn oom(die heeft er meer verstand van dan ik
) doorgemeten en toen kwamen we erachter dat de trafo waarschijnlijk stuk wasbij de electronica winkels bij ons in de buurt hadden ze niks en op google kon ik ook niks vinden.
Topic: Trafo (8-3-2007 18:05:00)hoi,
ik heb een dubbele cdspeler (Limit Cdj 555) en volgens mij is de trafo(AC 230V/50Hz) kapot. waar kan ik een nieuwe kopen
Topic: Energieverbruik stroboscoop (25-1-2007 19:11:00)ik heb een dubbele cdspeler (Limit Cdj 555) en volgens mij is de trafo(AC 230V/50Hz) kapot. waar kan ik een nieuwe kopen
hoi,
er is tegen mij gezecht dat een 1500 of 1800 watt strobo een eigen groep nodig heeft.
is dat waar?
ik hoef er ook maar 1er is tegen mij gezecht dat een 1500 of 1800 watt strobo een eigen groep nodig heeft.
is dat waar?
oke bedankt
Topic: Energieverbruik stroboscoop (24-1-2007 15:42:00)en als ik wel een blinder functie wil.
wordf het dan een probleem?
Topic: Energieverbruik stroboscoop (23-1-2007 21:39:00)wordf het dan een probleem?
hoi,
er is tegen mij gezecht dat een 1500 of 1800 watt strobo een eigen groep nodig heeft.
is dat waar?
Topic: ShowTec Titan Strobe (SP-1500)& de Geni FL-1800/D MKII (20-1-2007 09:28:00)er is tegen mij gezecht dat een 1500 of 1800 watt strobo een eigen groep nodig heeft.
is dat waar?