Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pimkemp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 22 bijdrage(n) van Pimkemp (Pagina: 1 van 3)

Topic: Mixer inbouwen (19-3-2007 16:28:00)
hoi,
ik heb een US Blaster USB 7000 mixer en die wil ik inbouwen in een 19inch case maar hij is geen 19 inch.
Hoe kan ik deze inbouwen?
Topic: Trafo (10-3-2007 14:25:00)
ja je hebt gelijkashamed :$
misschien kan een van de mod's het ff verplaatsen
Topic: Trafo (10-3-2007 13:19:00)
Waarom denk je dat? Wat is er stuk?
ik heb hem met mijn oom(die heeft er meer verstand van dan ik razz :p) doorgemeten en toen kwamen we erachter dat de trafo waarschijnlijk stuk was
Topic: Trafo (8-3-2007 20:21:00)
bij de electronica winkels bij ons in de buurt hadden ze niks en op google kon ik ook niks vinden.
Topic: Trafo (8-3-2007 18:05:00)
hoi,

ik heb een dubbele cdspeler (Limit Cdj 555) en volgens mij is de trafo(AC 230V/50Hz) kapot. waar kan ik een nieuwe kopen
Topic: Energieverbruik stroboscoop (25-1-2007 19:11:00)
hoi,
er is tegen mij gezecht dat een 1500 of 1800 watt strobo een eigen groep nodig heeft.
is dat waar?
ik hoef er ook maar 1
Topic: Energieverbruik stroboscoop (24-1-2007 16:53:00)
oke bedankt
Topic: Energieverbruik stroboscoop (24-1-2007 15:42:00)
en als ik wel een blinder functie wil.
wordf het dan een probleem?
Topic: Energieverbruik stroboscoop (23-1-2007 21:39:00)
hoi,
er is tegen mij gezecht dat een 1500 of 1800 watt strobo een eigen groep nodig heeft.
is dat waar?
Topic: ShowTec Titan Strobe (SP-1500)& de Geni FL-1800/D MKII (20-1-2007 09:28:00)
prijs is gelijk happy :) razz :p
www.new-line.nl/v/3078
www.new-line.nl/v/400

kiezen tussen kleur en stickertje dus