Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van GBG Greg

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van GBG Greg (Pagina: 1 van 2)

Topic: aztek dj robo (21-2-2008 03:05:00)
Blij dat het nu werkt Bartje ;)

Greetz, Greg!
Topic: Dip switch eurolite ts-7 scan (21-10-2007 15:49:00)
Nja,

zonder controller lukt het zeker niet om de lichtstralen te inverteren!!! Ik dacht niet dat je bij deze scanners een PAN-invert had! Wel? Zeggen ze er iets over in de handleiding? Als je nu een controller aanschaft kan je de INVERT zelf programmeren...

Greetz, Greg
Topic: Behringer VMX 300 probleem met op PC aansluiten. (14-6-2007 17:10:00)
Hey Sam,

ik weet nu niet hoe dat bij uw 5.1 kaart werkt. Ik heb dat probleem de eerste keer ook gehad. Je moet beginnen met je geluidskaart juist in te stellen. Het zou wel eens kunnen dat die op 2.1 staat ingesteld. Traktor herkent dan ook maar 1 uitgang L+R!!! Als ze ingesteld staat als 5.1 dan zal Traktor 2 uitgangen vinden

Deck A Left | 1: naam geluidskaart uitgang 1
Deck A Right | 2: naam geluidskaart uitgang 2

Deck B Left | 3: naam geluidskaart uitgang 3
Deck B Right | 4: naam geluidskaart uitgang 4

De logica hier achter:
een jack aansluiting heeft twee contacten: de PLUS en de MIN of de LINKS en de RECHTS
Als je traktor gaat configureren moet je zelf instellen op welk contact welk signaal komt! zoals hierboven dus.

Je sluit het dan als volg aan, uitgang 1 van uw geluidskaart naar kanaal 1 van mengpaneel, met minijack naar Tulp
En hetzelfde van uitgang2 van je geluidskaart naar kanaal 2 van de mengtafel.

------------------------------------------------MONO
Bij elk linkerkanaal staat ook "mono". Je kan dus ook mono gaan draaien, dat doe je als volgt:
we gebruiken maar 1 jack-uitgang van de geluidskaart en gebruiken daarvoor zo'n verloopje. De tulpjes zijn niet langer L en R, maar zijn 2 mono-uitgangskanalen. Die moeten nu naar het mengpaneel, aangezien we op ons mengpaneel en L en een R IN hebben moeten we de tulpjes nog opsplitsen, dat kan met 2 van deze verloopjes.
------------------------------------------------

Verder, moeten we dan nog zorgen dat het signaal van het mengpaneel door kan naar versterker en luidspreker(s). Dat doen we dan zo:

Van de Master uitgang L + R naar de versterker, de kabel daarvoor hangt af van de versterker en van het mengpaneel, meestal is dat RCA naar RCA, kan natuurlijk ook RCA - jack zijn of via XLR, ....

Mocht er iets niet duidelijk zijn, of mocht het echt niet lukken, kan je me altijd toevoegen op msn, dan leg ik het je nog eens uit!!!

Succes ermee...

Greetz, Greg
Topic: html-tips voor het maken van je site (4-6-2007)
Pfioewwww,

wegens examens en eindejaarswerkjes en al het bijkomende gez shut up :X ver, ben ik hier weer ff niet meer komen kijken. Ik zie dat jullie hard jullie best gedaan hebben! Euh, ik ga het allemaal eens fatsoenlijk bekijken na de examens, en dan laat ik het weten!

Alvast bedankt voor jullie hulp mannen happy :)

Greetz, Greg
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-5-2007 19:07:00)
Hey,

hier zit volgens mij de fout in...

---------------

<td align="right" height="16" width="400" valign="top">
<p align="right">
<a rel="nofollow" href="../GBGhome2.htm" style="text-decoration: none">
<font size="2" face="Verdana">skip intro</font></a><font size="2" face="Verdana"><a rel="nofollow" href="../GBGhome2.htm" style="text-decoration: none" alt="enter GBG sound.be"> >>></a> </font></p>
</tr>

---------------

Greetz, Greg
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-5-2007 10:43:00)
Hey,

ik zit zelf met een klein probleempje, als je onze websit in IE opent dan staat de intropagina netjes zoals het hoort. Als je ze dan eens in MF opent dan zie je dat "Skip Intro>" verschoven is in de cel. Gaat vast aan één of andere tag liggen, welke? Wie kan me even een handje helpen?

Greetz, Greg
Topic: poster / flyer ontwerp (28-5-2007 10:36:00)
Dat lijkt me logisch ook, je beeldscherm van je PC maakt gebruik van de RGB-indeling (Red, Green, Blue). Als je daar CMYK op bekijkt zijn de kleuren anders. De printer bij je drukker, die maakt gebruik van de CMYK-indeling (Cyan, Magenta, Yellow, Key ...) als hij dus de CMYK-code binnenkrijgt om te drukken zal je flyer/affiche er net zo uitzien als in RGB op je scherm! Of hb ik het nou mis?

Greetz, Greg
Topic: Probleem met multikabel (28-5-2007 01:05:00)
Bij de 'schroef'-versie, NIET solderen...
We namen zo eens een multikabel over van iemand, hij dacht ook dat je ze kon solderen... Je smelt gewoon de blok rondom de pinnen... Zal eend kijken of we dat blokje nog hebben liggen, dn post ik eens een foto!

Greetz, Greg
Topic: PA mixer OF DJ mixer (13-5-2007 02:35:00)
Hangt er ook zo wat vanaf welke PA-klusjes je gaat doen he!? Als je nu een bandje met één gitaar, één keyboard, twee/drie drummicro's en twee/één zanger!? Dan kom je toe met 6 kanalen! Dan raad ik je echt een DJ mixer aan! Bijvoorbeeld JB MX6 of als het budgt het toelaat een Ecler Mac 70v, of één van de zoveel anderen...
Als je met 6 kanalen niet toekomt, raad ik je aan om twee verschillende mixers te kopen.
Onlangs hadden we een theatervoorstelling, voor de gelegenheid hadden we een Midas Venice... tussen twee repities door eens proberen te 'DJen'... Daar is zoiets echt niet voor gemaakt! Dat was duidelijk!!!!

Veel succes...
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (22-4-2007 11:28:00)
How, shocked 8O ik mag er niet aan denken dat onze Drive-Inn zo van de weg gaat! Heb je al een nieuwe auto?

Wij vervoeren onze Drive-Inn met een Citroen Picasso en een Opel Astra (aanvankelijk een Opel Vectra). Soms wordt de Astra eens vervangen door een Ford Focus. Viel ons vorig weekend op dat die Focus toch veel meer ruimte biedt dan de Astra... Toch begint het wat krap te worden met die twee wagens. Af en toe kunnen we wel eens op een kameraad rekenen, ik denk aan Maarten met de Seat Cordoba en Jeroen met de Fiat Tipo van de jaren stillekes, thanx!

Tegen de zomer wordt er op de aanhangwagen van de ouders van mijn collega's een skelet gelast. Daar dan een zeiltje over en een trekhaak onder de Picasso. Ik denk dat we dan weer even zoet zijn! Daarna ineens zo een mooie zwarte VW Transporter razz :p laugh :D

Dromen mag eh...

Greetz, Greg