Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Zero_bit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Zero_bit (Pagina: 1 van 2)

Topic: Ik word GEK van dat Imageshack (29-9-2007 22:36:00)

voltcontrol schreef:

killaah schreef:

photobucked.com iemand daar al eens aan gedacht
photobucket.com ...hier een tevreden gebruiker iig.
zeker een goede site ;)

gebruik ernaast ook Opera, beter dan firefox & internet explorer laugh :D
Topic: krat radio (6-6-2007 16:31:00)
ben zelf geen scouting ganger, maar heb wel een draagbare K112 in elkaar geknutseld.

mooiste is als je de banden van een (stevige) rugzak aan een k112 speakerhoes vastmaakt, k112 erin auto versterker boven op de tas monteren, er niet in. versterkertje wordt namelijk aardig heet. mp3tje eraan, auto accu in de fietstas. en blazen maar, op vol vermogen kun je hem op een metertje wel voelen.
heb hem ook meegenomen naar een barbeque van wat vrienden, ze dachten eerst dat er een carnavals wagen aankwam laugh :D
Topic: krat radio (6-6-2007 16:28:00)
ben zelf geen scouting ganger, maar heb wel een draagbare K112 in elkaar geknutseld. laugh :D

mooiste is als je de banden van een (stevige) rugzak aan een k112 speakerhoes vastmaakt, k112 erin auto versterker boven op de tas monteren, er niet in. versterkertje wordt namelijk aardig heet. mp3tje eraan, auto accu in de fietstas. en blazen maar.
Topic: Rookvloeistof ergens anders inspuiten (30-4-2007 19:49:00)
je zou het natuurlijk ook een stuk veiliger kunnen doen en een paar grote rookbommen aanschaffen. en deze op een simpel houdertje bij de uitlaat kunnen plaatsen

rookbom
Rookhoeveelheid: 55m3
Brandduur: 4 minuten
Topic: Carnavalsfeest met het thema "China" (5-1-2007 02:16:00)
mischien ook leuk om mee te nemen wink ;)

de zingende buschaffeur - een chinees
Topic: Help, denon 2600 F (12-12-2006 21:27:00)
heb trouwens de 2100-F hier ook staan. voorkant op moergaten na onbeschadigd. alles lijkt? te werken, jog wheel alles doet wat het hoort te doen. loopwerk wat stroef, gaat verder zonder problemen dicht

staat trouwens remote control unit RC-48 onder, is dit als aanduiding welke ''paneel'' erbij hoort of kan er een afstandbediening bij ? laugh :D
Topic: QSC plx 1602 of Crest Ca 6 (6-12-2006 15:24:00)
denk dat een QSC plx 1602 dan beter zal voldoen aangezien deze wat minder vermogen leverd, 300 w aan 8 ohm en 500 aan 4 ohm wink ;)

zie nu trouwens een ca 6 met een klein defect, het rechterkanaal ruist een beetje. zou dit kunnen uitlopen in een groter probleem? ding zou verder in topstaat verkeren, ook technisch
Topic: QSC plx 1602 of Crest Ca 6 (6-12-2006 12:40:00)
dus de ca 6 is eigenlijk te zwaar voor 2/4 k112's? heb inderdaad wel wat oog op de toekomst, maar zo snel zullen er geen nieuwe tops voor in de plaats komen. eerste wat ik na deze aankoop op het oog heb is wat licht en een nieuwe mixer. iemand verder nog ervaring met de plx? zou deze wat minder overkill zijn voor een paar k112's?
zal vanmiddag ook eens lekker wat googlen over beide versterkers wink ;)
Topic: QSC plx 1602 of Crest Ca 6 (5-12-2006 20:12:00)
ik ben nu al een tijd aan het zoeken naar een goede versterker voor het mid/hoog, mijn budget is niet idioot groot daarom zoek ik een 2e hands versterker, ik zit echter nog aardig te twijvelen tussen de plx 602 en de ca 6, gewicht maakt me opzich weinig uit, versterker komt op het mid hoog dus de geschakelde voeding van de plx maakt opzich niet zo veel uit, mijn voorkeur ging toch eigenlijk uit naar de plx, omdat het ding zo goed als nieuw is en slechts 10x gebruikt. en verkoper woont ook nog eens +-15KM van hier. zou dit de beste keuze zijn of raden julie mij liever een ca6 aan? de versterker zal 2/4 Dap k112's aansturen. zou ook graag wat ervaring horen van mensen die ze ooit eens hebben vergeleken. denk verder dat ik ze voor ongeveer de zelfde prijs zou kunnen overkopen
Topic: Help, denon 2600 F (5-12-2006 19:40:00)
ga ik denk ik ook wel doen wink ;) alleen wel een eindje rijden sad :(