Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ-Marcuzz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 29 bijdrage(n) van DJ-Marcuzz (Pagina: 1 van 3)

Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 18:18:00)

Geit schreef:

nee je bent niet scheel, als ie op de ftp zou staan zou ik m niet ook willen, want dan had ik m al laugh :D
Ow srry dacht dat je het erover had dat die juist op die ftp stond.
Ik zal eens een rondje googlen en kijken of hij te vinde is
Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 18:13:00)

Geit schreef:

dat weet ik, maar ik wil ook 2.5 razz :p
euhm, die staat ook niet op de ftp wink ;) (of ben ik nou scheel?)

Groetjes, Marcus
Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 18:05:00)

Geit schreef:

alleen staat daar geen 2.5 op.. sad :(
Nee klopt, maar jij had het over 2.6 in je post sad :( razz :p
Topic: Welke DMX sturing? (26-5-2006 18:00:00)
Hoi Geit,

Ik heb hier de website waar ze allemaal staan gelist, gewoon klikken welke je wil ;)

Groetjes
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (25-5-2006 16:14:00)

stekelvarke schreef:

dj_wes schreef:

Ik heb ook nog een vraagja over Chamsys.
Kan je hiermee enkel movingheads aansluiten of ook parren?
Zelfs een DMX gestuurde auto als dat zou bestaan.
Waarom niet, een paar van die DMX motoren van willows en wat knutselen en je DMX auto is er.
Ik denk wel dat je daar zelf een fixture voor moet maken ;)
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (23-5-2006 11:50:00)
haha,
ik zou heel graag de originele kopen, maar me portomonnee laat dat niet toe ;-)

ik hoor dus dat ik het met wat goedkopere interfaces kan proberen,
dus als iemand een werkende opstelling weet hoor ik het graag ;-)

groetjes, marcus ;-)
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (23-5-2006 10:13:00)

KVM schreef:

DJ-Marcuzz schreef:

Nu alleen nog kijken welk DMX interface het beste zou zijn.
Enige ervaring?
Ik ben nu LJ 2.6.11 aant installeren en eens kijken wat ik daar tot nu toe mee kan ;)
Niets.

Ervaringen en enige uitleg lijkt mij overbodig, gebruik de zoekservice op dit Forum, en laat je verbazen!
Hier word namelijk alles uitgelegd en vermeld.

Wel alles duidelijk lezen!!!

Lezen is iets wat jij niet gedaan hebt, als je dat wel had gedaan had je deze opmerking ook niet geplaatst:

DJ-Marcuzz schreef:

En ik gloof dat sunlite geen gratis software is, en dashlite is helemaal niet te betalen.
Na een klein beetje zoekwerk, was je erachter gekomen dat
Beide software pakketten gratis zijn uit te proberen.
Alle "probeer" programma's zijn volledig en dus geen Demo.
Wil je er echter live mee gaan werken heb je een interface nodig.
De goedkoopste van deze twee is dan de Daslight versie en de duurdere Sunlite.

Martin.
hoi,

ik had wel gezocht, alleen wat laat ;-)
dus ik ben er nu wel door dat het geen demo is, maar ik moet nog wel even op zoek naar een tutorial voor die ingebouwde visualisator zodat ik een beetje kan oefenen.

maar ik heb niet gevonden welke dmx interface ermee werkt, van dmx4all weet ik dat het werkt, waar iets met dmx in zodat ik met een normaal paneel wat cenes kan infaden zou wel handig zijn ;-)

groetjes, Marcus ;-)
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (22-5-2006 20:45:00)

Geit schreef:

Lightjockey was/is geen demo..

en wat betreft die dll's; die staan nog wel op een aantal ftp sites.

google vind ook niet alles.
Nu alleen nog kijken welk DMX interface het beste zou zijn.
Enige ervaring?
Ik ben nu LJ 2.6.11 aant installeren en eens kijken wat ik daar tot nu toe mee kan ;)

Groetjes, Marcus
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (22-5-2006 20:23:00)

Geit schreef:

DJ-Marcuzz schreef:

Maar Geit, als het legaal is geef dna even een linkje, is wel zo makkelijk ook voor de anderen hier

Maar ik vraag me af waar je al die software GRATIS download?
Want ik vind alleen maar af en toe een demo, maar meer ook niet, of ben ik nou blind? :P

Groetjes, Marcus
dat is nou juist de bedoeling dat je dat zelf zoektwink ;)

en voor wat betreft die zogenaamde demo's; daslight is wel heel erg compleet voor een demo laugh :D
idem voor martin 2.6
Naja, na wat zelf zoeken, ben ik erachter gekomen dat we een dll nodig hebben, en die nergens meer te krijgen is buiten bij mensen die hem hebben (jij dus)

Dan hier wat info over het gebruik van de dll, correct me if its wrong:
ah, mss ben ik het er toen bji vergeten te vermelden, de dll is te gebruiken op devolgende interfaces:

- Kristof Nys dmx dongle: hernoem inpout32.dll naar kristofnys.dll
- Manolator: hernoem inpout32.dll naar manolator.dll
- Monacor: zet dmx120.dll of dmx60.dll in de dir
- Okdmx ‘pp + usb, maar die interface is nog in ontwikkeling): hoef je niets voor te doen
- Open dmx (enttec interface): voor zover ‘k weet gewoon instaleren (moet 'k 'ns uitzoeken)
- Parzic: inpout32.dll gewoon in de dir zetten
- Velleman: K8062D.dll in de dir zetten + de bijhorende applicatie
- Dmx4all: dmx4all.dll hernoemen naar dmx4all.com1 (voor com1), .com2 of .com3
Dus Geit, als jij ons de laatste opheldering zou willen geven (A) wink ;)

En heeft die lightjockey demo ook een visualisor aan boord?
EDIT: Stom die is er wel, maar dan is er nog welke versies werkt die DLL mee?

Groetjes, Marcus
Topic: lichtcontroller vs. pc sturing (22-5-2006 20:09:00)

Maarten-square schreef:

Ik vind niet veel hoor ashamed :$ . Bedoel je in new-line forum of op google. Ik heb op beide gezocht maar ben niks tegengekomen.
Maarten
Precies,

Maar Geit, als het legaal is geef dna even een linkje, is wel zo makkelijk ook voor de anderen hier

Maar ik vraag me af waar je al die software GRATIS download?
Want ik vind alleen maar af en toe een demo, maar meer ook niet, of ben ik nou blind? :P

Groetjes, Marcus