Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van W0utertjuh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 42 bijdrage(n) van W0utertjuh (Pagina: 1 van 5)

Topic: Carnaval Muziek 2007 (7-2-2007 16:35:00)
Nummers die hier in de buurt goed aanslaan:

Hoen - Tricky Tractor
Kasper & Monsta - Bokken
Van Bill - Annemieke
Rob Ronalds - Samen Dansen

^^ kweet niet of ze allemaal up-to-date zijn ashamed :$
En waarschijnlijk kent het merendeel van jullie ze niet razz :p maar ik wilde ze toch ff posten ;)
Topic: Logo ontwerpen (5-7-2006 09:39:00)
Ik vind het wel relax dat ze zo'n plaatje op speaker hebben staan wink ;)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (2-7-2006 17:49:00)
Hmmm... ik ben 13 en vind Boten Anna wel heel mooi nummer, eigenlijk met Pakito wel hetzelfde...

Als ik echt moet kiezen ga ik toch voor Basshunter - Boten Anna sneaky :V
Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (29-6-2006 21:43:00)
Ja maar ik dacht ff dat dat miss. hetzelfde nummer was wink ;)
Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (29-6-2006 21:28:00)
zou kunnen ik heb hier een versie die heet to brasil... werd bij mij pas geleden op een feestje gevraagd en ze konden allemaal het dansje...
twas wel groep 8 miss. waren ze net op schoolkamp geweest en allemaal zoiets geleerd...
Topic: Nummers met hun eigen dans(je) (29-6-2006 18:21:00)
Ehm... Vengaboys - To Brasil

Daar is hier in Brabant zo'n dansje op kweet niet of dat bij jullie ook bekend is?
Topic: Hercules DJ Control MP3 op BPM Studio 4.9 (14-5-2006 18:07:00)
Hallo,

Ik heb erover nagedacht om de Hercules DJ Control MP3 aan te schaffen maar stuiterde op een aantal problemen die ik hier graag met jullie zo bespreken en zo aan antwoorden zou kunnen komen. Kijk ten eerste vroeg ik mezelf af of je dit (apparaat) aan kan sluiten op BPM Studio 4.9 en of je dan zou kunnen mixen met de 2 verschillende spelers op BPM studio ?!
Ten tweede vroeg ik mezelf af of je dan eerst een mix moet maken en vervolgens afspelen of kun je terwijl het nummer zichzelf afspeelt er dan doorheen scratchen.
Ik weet dat de Hercules DJ Control MP3 wat aan de goedkope kant is maar het is zegmaar een tussenstap eerst deze en als het me bevalt om met BPM Studio te mixen en ermee te draaien zal ik vanzelf wel een duurder apparaat hiervoor kopen en er mee "on the road" gaan draaien... !

Alvast Bedankt Voor Alle Reacties wink ;) !
(of ik er nu echt verder mee kom of niet)
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (14-5-2006 13:25:00)
Zeker !
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (14-5-2006 12:33:00)
Ow jullie hebben het over Muziek draaien ik dacht bijv. ergens in een supermarkt gwoon 2 uurtjes meedraaien met werken en dan 70 Euro krijgen nu begrijp ik het beter laugh :D
Topic: Draaien in kerk oppervlakte 350 m2 en heel hoog. (14-5-2006 10:52:00)
Daar heb je wel een punt sad :(
Maar dan word het wel heel moeilijk om een mooi geluid te krijgen als je verder niet met doeken/kleden mag werken... Ik zou dan zeggen boxen zo veel mogelijk omlaag richten zodat je het geluid niet naar die hele grote galmbak (bovenin de kerk heb je meestal heel veel ruimte en vaak bollende daken van binnenin dit galmt echt heel hard!) dus gewoon zorgen dat je geluid een beetje bij de grond blijft en dicht bij de mensen...