Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ronny
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Ronny (Pagina: 1 van 8)
Topic: 110 Ohm Socapex kabel? (10-5-2007 12:57:00)
de naam vanhooyland zegt sommige mensen misschien iets hier....
mvg
ronnyTopic: hoorngeladen 10inch mid verder laten doorlopen? (19-1-2006 22:05:00)
mvg
ronnyTopic: Windmachine (8-1-2006 17:47:00)
Dat is geen socapex maar een link connector. Kom je veel tegen in de pro audio wereld.
mvg
ronny
Topic: Uniek in NL, Jumping Water! (incl. Foto's!) (28-4-2007 18:38:00)mvg
ronny
hydroliek is te gek in de winter, als de vrachtwagen altijd buiten staat. Lekker trage klep, als ze al helemaal open wil
2 winters terug zo smorgensvroeg eens een ADB 2KW onder de oliepot aan de klep gelegd, ging al veeel beter
Topic: Nieuw setje gebouwd. (20-6-2006 09:36:00)
2 winters terug zo smorgensvroeg eens een ADB 2KW onder de oliepot aan de klep gelegd, ging al veeel beter
tot hoever loopt die hoorn door kwa frequentie? ik kan me er zo geen beeld over vormen, maar echt lang lijkt die hoorn niet te zijn...
Dat betekent dat je je subs een pak hoger moet gaan crossen en dan klinken die weer een pak minder strak
mvg
ronny
Topic: Studio Due Stratos (17-6-2006 16:44:00)Dat betekent dat je je subs een pak hoger moet gaan crossen en dan klinken die weer een pak minder strak
mvg
ronny
contacteer DWR in belgisch limburg eens - zij hebben spares genoeg dacht ik
nope van stratos gedoe hebben we niets liggen. Ik weet wel nog een adresje waar er nog minstens 30 staan in kist. deels werkend en deels niet.....de naam vanhooyland zegt sommige mensen misschien iets hier....
mvg
ronny
Een meetmicrofoon maak je voor nog geen 10 euro
mag ik weten hoe?
mvg
ronny
bij ons bedrijf hebben we ook een aantal van die kippeboerventilatoren. Met frequentieregelaar enzovoorts. sturing van op afstand met 0 tot 10V. Bolt allemaal heel fijn totdat... de handel op je dmx begint te storen. En dan fel genoeg zodat het echt onbruikbaar wordt. Enigste oplossing, die dingen niet meer gebruiken
Het volgende geprobeerd: Ventilatoren en frequentiesturing op een ander net gezet. Dus heel de installatie op een agregaat en alleen de ventilatoren op een vast net. Sturing(kleine voeding van 0 tot 10V) steekt dan weer wel bij op het agregaat. Het voedingke bevat een transfo(galvanische scheiding) en toch stoort heel de handel nog altijd het dmx signaal. Wegens geen tijd meer, het voedingke niet meer op het net kunnen steken.
Wil het nog eens proberen met een andere voeding(sturing). Heeft misschien iemand anders een goed idee?
mvg
ronny
Topic: spiegelbollen (8-9-2005 14:22:00)
Het volgende geprobeerd: Ventilatoren en frequentiesturing op een ander net gezet. Dus heel de installatie op een agregaat en alleen de ventilatoren op een vast net. Sturing(kleine voeding van 0 tot 10V) steekt dan weer wel bij op het agregaat. Het voedingke bevat een transfo(galvanische scheiding) en toch stoort heel de handel nog altijd het dmx signaal. Wegens geen tijd meer, het voedingke niet meer op het net kunnen steken.
Wil het nog eens proberen met een andere voeding(sturing). Heeft misschien iemand anders een goed idee?
mvg
ronny
hmm idd in onze vrachtwagen kan zo een kist net in de breedte en hoogte( 2m40 breed en hoog van binnen) Dat is dus een aardig kistje
Zijn wel leuk om in te slapen
overigens is zo een grote spiegelbol duur
mvg
ronny
Topic: Zobel (31-8-2005 18:31:00)
Zijn wel leuk om in te slapen
overigens is zo een grote spiegelbol duur
mvg
ronny
heel erg bedankt!
mvg
ronny
Topic: Zobel (30-8-2005 10:56:00)
mvg
ronny
bij veel versterkerontwerpen vind je aan de uitgang ook een zobel netwerk, wat is dan het nut van het netwerkje daar?
volgende uitleg vond ik op een website:
Een filter wordt ontworpen voor een zuiver ohmse belasting. Een woofer is dat helaas niet, de impedantie van een woofer stijgt met de frequentie vanwege de inductiviteit van de spreekspoel (Le [mH], zie ook z'n impedantiekarakteristiek).
Om de woofer hierin te corrigeren kan je een zobelnetwerk gebruiken. Het gevolg is dat het filter voor de woofer beter werkt omdat het nu wel een zuiver ohmse belasting 'ziet'.
Maar zij spreken hier over een filter en woofer, dus iets wat in een luidspreker kast zit. Maar hoe zit het dan met zo een netwerkje in een versterker?
mvg
ronny
Topic: Akoestiek, belangrijke factor? (6-7-2005 23:04:00)volgende uitleg vond ik op een website:
Een filter wordt ontworpen voor een zuiver ohmse belasting. Een woofer is dat helaas niet, de impedantie van een woofer stijgt met de frequentie vanwege de inductiviteit van de spreekspoel (Le [mH], zie ook z'n impedantiekarakteristiek).
Om de woofer hierin te corrigeren kan je een zobelnetwerk gebruiken. Het gevolg is dat het filter voor de woofer beter werkt omdat het nu wel een zuiver ohmse belasting 'ziet'.
Maar zij spreken hier over een filter en woofer, dus iets wat in een luidspreker kast zit. Maar hoe zit het dan met zo een netwerkje in een versterker?
mvg
ronny
oow maar alles is goed gelukt hoor met die d&b C7 set, ging voldoende luid en de spreiding was ook oke. Alleen maar tevreden stemmen gehoord, zowel van artiesten als van organisatie.
mvg
ronny
mvg
ronny