Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van Rap (Pagina: 1 van 2)

Topic: Bestelling plaatsen bug (24-11-2005 21:14:00)
Ik heb een email van Ilse terug gehad dat Ilse van de blacklist gehaald zou zijn.

Heb vervolgens een test email naar info@new-line gestuurd.

Groet, Ray
Topic: Bestelling plaatsen bug (17-11-2005 17:59:00)
Ga ik vandaag doen ja, had gisteren geen tijd meer.
Topic: Bestelling plaatsen bug (16-11-2005 22:45:00)
Heb Norton Antivirus er overheen gegooid en die geeft geen virussen aan.

Op Ilse zeggen ze het volgende in deze link:

https://help.ilse.nl/help?item=46

Geen echte oplossing dus voor de gebruiker?
Topic: Bestelling plaatsen bug (16-11-2005 21:08:00)
Ik heb een test email gestuurd, maar kreeg weer de volgende melding terug:

The original message was received at Wed, 16 Nov 2005 21:02:43 +0100 (CET)
from www@localhost

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<info@new-line.nl>
(reason: 501 5.7.1 <rayb@ilse.nl>... Sender refused by the DNSBL bl.spamcop.net)

----- Transcript of session follows -----
... while talking to relay3.nedcomp.nl.:
>>> MAIL From:<rayb@ilse.nl> SIZE=663
<<< 501 5.7.1 <rayb@ilse.nl>... Sender refused by the DNSBL bl.spamcop.net
501 5.6.0 Data format error

Terwijl een paar maanden geleden alles het nog deed.

Dit zou dus op een virus duiden?
Topic: Bestelling plaatsen bug (15-11-2005 17:05:00)
Ja, graag.

Hier de email.

The original message was received at Mon, 14 Nov 2005 22:57:11 +0100 (CET)
from www@localhost

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<info@new-line.nl>
(reason: 501 5.7.1 <rayb@ilse.nl>... Sender refused by the DNSBL bl.spamcop.net)

----- Transcript of session follows -----
... while talking to relay1.nedcomp.nl.:
>>> MAIL From:<rayb@ilse.nl> SIZE=2366
<<< 501 5.7.1 <rayb@ilse.nl>... Sender refused by the DNSBL bl.spamcop.net
501 5.6.0 Data format error

Groet.

Ray
Topic: Bestelling plaatsen bug (15-11-2005 13:08:00)
Ik heb trouwens nog een vraag.

Ik wilde mijn bestelling bevestigen door de email van jullie kant te replyen, maar ik krijg het mailtje steeds terug, dat deze niet bezorgd kan worden.
Het betreft bestelling #18245.

Groet.
Topic: Bestelling plaatsen bug (14-11-2005 20:23:00)
Oke duidelijk :)
Topic: Bestelling plaatsen bug (13-11-2005 22:12:00)
Het werkt al!

Heb me nu eerst ingelogd en daarna geshopt en de bestelling geplaatst en nu werkt het wel.

Echter als ik eerst shop en me daarna inlog en de bestelling plaats werkt het niet, maarja happy :)
Topic: Bestelling plaatsen bug (13-11-2005 18:08:00)
Hallo,

iedere keer als ik een bestelling wil plaatsen krijg ik de volgende melding:

Fout in de winkel
--------------------------------------------------------------------------------
Er is een fout ontstaan in de winkel. De webmaster wordt hiervan automatisch op de hoogte gebracht.
Indien het probleem zich blijft voordoen kun je je wenden tot onze webmaster.

Het is mogelijk dat we momenteel de diverse databases aan het updaten zijn (of dat er gewoonweg te veel gebruikers om dezelfde data vragen). Probeer d.m.v. de terug button de pagina nog eens op te vragen of ga naar het begin van de catalogus.

Excuses voor het ongemak.

--------------------------------------------------------------------------------
Error in orderform(3). Error: Unclosed quotation mark before the character string '‚»Ž"Öáw'.
De fout trad op op de volgende pagina:

Doe ik iets verkeerd ofzo?

Groet. Ray
Topic: Beatmixen (29-9-2005 23:00:00)
Ik heb even een vraag betreft het beatmixen.
Ik ben en beginneling en het zal misschien wel stom klinken maar daarom plaats ik het ook in dit topic ;)

Als je je mix begint met rustige platen, bijvoorbeeld 134 BPM, hoe kun je dan ooit een plaat van bijvoorbeeld 140 BPM op zijn originele snelheid laten draaien als je iedere keer de snelheid moet aanpassen aan de vorige plaat?

Is het bijvoorbeeld een oplossing om in een gedeelte van het nummer waarin het niet zo opvalt, de pitch wat omhoog te schroeven, of bijvoorbeeld gedurende het nummer de pitch langzaam en gelijkmatig omhoog te schuiven naar 0% ?

Hoop op wat duidelijkheid :)

Dank.