Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Smak-Krak
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Smak-Krak (Pagina: 1 van 3)
Topic: D&B C4 of EV MT2 of Turbosound (6-6-2008 14:17:00)
Maar de klank kleur vind ik tot nu toe bij de echte merken beter klinken dan die dap's.
Ik moet er niet aan denken om over dap setjes te draaien, 99 van de 100 keer is de db uitstoot te weinig.
groeten,
KevinIk zie bij het materiaal dat je te koop aanbied nochtans niet veel topmerken staandaarom verkoop ik het ook.
En waar word ikzo erg uit gekafferd? Ik laat gewoon mijn reactie op het merk Dap los meer niet.
Je maakt namelijk niet echt vrienden als er veel ontwikkelings kosten gedaan zijn voor een bepaald speakertje, en vervolgens verkoopt een andere merk dezelfde speaker voor de helft van de prijs.
Ik vind dat niet sportief.
Groeten,
Kevin.Topic: dap speakers (26-2-2008 14:23:00)
Ik zeg EV mt2.
Omdat het een manifold systeem is komt het lekker ver.
de spreiding van de 60x40 is goed geschikt voor die ruimte.
5meter breed is wel erg smal moet ik zeggen.
overigens vind ik 6 mtL kasten wel heel erg overdreven voor zo'n ruimte.
2 max vind ik nog reeel.
Groeten,
Kevin
Topic: dap speakers (1-3-2008 04:24:00)Omdat het een manifold systeem is komt het lekker ver.
de spreiding van de 60x40 is goed geschikt voor die ruimte.
5meter breed is wel erg smal moet ik zeggen.
overigens vind ik 6 mtL kasten wel heel erg overdreven voor zo'n ruimte.
2 max vind ik nog reeel.
Groeten,
Kevin
eddy wally schreef:
Smak-Krak schreef:
dap's zijn stelletje smerige afkijkers, en kunnen speakertjes goedkoper laten produceren.Maar de klank kleur vind ik tot nu toe bij de echte merken beter klinken dan die dap's.
Ik moet er niet aan denken om over dap setjes te draaien, 99 van de 100 keer is de db uitstoot te weinig.
groeten,
Kevin
En waar word ikzo erg uit gekafferd? Ik laat gewoon mijn reactie op het merk Dap los meer niet.
Je maakt namelijk niet echt vrienden als er veel ontwikkelings kosten gedaan zijn voor een bepaald speakertje, en vervolgens verkoopt een andere merk dezelfde speaker voor de helft van de prijs.
Ik vind dat niet sportief.
Groeten,
Kevin.
dap's zijn stelletje smerige afkijkers, en kunnen speakertjes goedkoper laten produceren.
Maar de klank kleur vind ik tot nu toe bij de echte merken beter klinken dan die dap's.
Ik moet er niet aan denken om over dap setjes te draaien, 99 van de 100 keer is de db uitstoot te weinig.
groeten,
Kevin
Topic: Ev Eliminator / Behringer 4 sub-2top (30-1-2007 12:46:00)Maar de klank kleur vind ik tot nu toe bij de echte merken beter klinken dan die dap's.
Ik moet er niet aan denken om over dap setjes te draaien, 99 van de 100 keer is de db uitstoot te weinig.
groeten,
Kevin
Ja en het werkt ook perfect
Topic: Ev Eliminator / Behringer 4 sub-2top (30-1-2007 12:10:00)
Iemand die het wil beluisteren dan kan dat ik kan hem zo voor je opzetten.
Ik vind dat als je zo'n set aanschaft (net als wat ik heb gedaan) moet je wel goede versterkers, crossover hebben, het filter van het laag heb ik er uitgesloopt.
Als Amp rack gebruik ik:
2x Yamaha - 1031 Equalizer
1x EV - Dx34a crossover
2x Dynacord - S1200 (EV - Q66)
De equalizer gebruik ik alleen als de akoustiek niet echt goed is dat er snel eventjes een frequentie naar beneden getrokken moet worden.
Verder heb ik de digitale crossover zelf ingeprogrammeerd en nu komt er een heel mooi/strak geluid uit ook op hoog volume.
En mocht het laag niet genoeg zijn dan zou ik voor de KW gaan met dubbel DL18mt.
Groeten,
Smak - Krak
Topic: Ev Eliminator / Behringer 4 sub-2top (13-12-2006 19:36:00)Ik vind dat als je zo'n set aanschaft (net als wat ik heb gedaan) moet je wel goede versterkers, crossover hebben, het filter van het laag heb ik er uitgesloopt.
Als Amp rack gebruik ik:
2x Yamaha - 1031 Equalizer
1x EV - Dx34a crossover
2x Dynacord - S1200 (EV - Q66)
De equalizer gebruik ik alleen als de akoustiek niet echt goed is dat er snel eventjes een frequentie naar beneden getrokken moet worden.
Verder heb ik de digitale crossover zelf ingeprogrammeerd en nu komt er een heel mooi/strak geluid uit ook op hoog volume.
En mocht het laag niet genoeg zijn dan zou ik voor de KW gaan met dubbel DL18mt.
Groeten,
Smak - Krak
Mijn mening is Eliminator set is een geweldig goede set, zelf draai ik op twee versterkers met een EV digitale cross-over.
En dit gaat als een Beest! Zelf heb ik de subs laten reconen bij een bedrijf uit Apeldoorn, binnen 2weken waren ze klaar.
Deze service moet ik nog zien bij behringer.
De tops moet je ook is fullrange horen, je wilt niet weten hoeveel laag er nog uit kan komen. (echt Fantasties!!
)
Wat ik wel vind dat de orginele buizen tussen de subs en tops in erg kort zijn, daarom heb ik nog 2 verschillende maten.
- 80cm
- 90cm
Hierdoor komen de tops net hoog genoeg (boven het publiek) waardoor je een beter rendement krijgt.
Groeten, Kevin
Topic: Ev speakers (19-5-2006 14:22:00)En dit gaat als een Beest! Zelf heb ik de subs laten reconen bij een bedrijf uit Apeldoorn, binnen 2weken waren ze klaar.
Deze service moet ik nog zien bij behringer.
De tops moet je ook is fullrange horen, je wilt niet weten hoeveel laag er nog uit kan komen. (echt Fantasties!!
)Wat ik wel vind dat de orginele buizen tussen de subs en tops in erg kort zijn, daarom heb ik nog 2 verschillende maten.
- 80cm
- 90cm
Hierdoor komen de tops net hoog genoeg (boven het publiek) waardoor je een beter rendement krijgt.
Groeten, Kevin
Overigens, volgens mij zitten in die kast de welbekende EVX-180b in.
Die dingen kosten al rond 500 euro.
Voor zelfbouw denk ik dat je niet ver van de 2500 euro zit.
En als je is een keer zelfbouw wilt doen waarom begin je niet is bij de makkelijkste?
Zoals die (simpele) frontloaded kasten.
Groetjes, Kevin
Topic: Het Dynacord-EV-Midas topic (16-3-2006 20:59:00)Die dingen kosten al rond 500 euro.
Voor zelfbouw denk ik dat je niet ver van de 2500 euro zit.
En als je is een keer zelfbouw wilt doen waarom begin je niet is bij de makkelijkste?
Zoals die (simpele) frontloaded kasten.
Groetjes, Kevin
Zo'n klein Dynacord setje voor 2000 man kan makkelijk.
Maar op wat voor manier wil je het laten horen?
Kijk voor achtergrond muziek en een beetje harder, is dit gewoon voldoende.
Zo'n geluidset wat Nathan zegt is echt een heerlijke set, en helemaal lekker al je een dubbele set neemt.
Dit kan makkelijk 1000 a 1200 personen aan.
Wat ook lekker klinkt (vind ik persoonlijk) is de MT serie van Electro Voice.
Het mag wel oud zijn maar blijft lekker.
neem bijvoorbeeld de EV - MT 2 en de EV - MT 4. de specs hier onder:
MT - 2
MTH 2 (Hoog)
MTL 2 (Laag)
MT - 4
MTH 4 (Hoog)
MTL 4 (Laag)
Zelf heb ik een Electro Voice - Eliminator set.
Dit draait heerlijk op 2x Dynacord s-1200 versterkers.
Met natuurlijk een Dynacord cross-over er tussen (de PEX 223).
Voor 250 man max is het een heerlijk geluidsetje.
Groetjes, Smak-Krak
Topic: Technics koptelefoon: RP-DH1200 (1-3-2006 14:42:00)Maar op wat voor manier wil je het laten horen?
Kijk voor achtergrond muziek en een beetje harder, is dit gewoon voldoende.
Zo'n geluidset wat Nathan zegt is echt een heerlijke set, en helemaal lekker al je een dubbele set neemt.
Dit kan makkelijk 1000 a 1200 personen aan.
Wat ook lekker klinkt (vind ik persoonlijk) is de MT serie van Electro Voice.
Het mag wel oud zijn maar blijft lekker.
neem bijvoorbeeld de EV - MT 2 en de EV - MT 4. de specs hier onder:
MT - 2
MTH 2 (Hoog)
MTL 2 (Laag)
MT - 4
MTH 4 (Hoog)
MTL 4 (Laag)
Zelf heb ik een Electro Voice - Eliminator set.
Dit draait heerlijk op 2x Dynacord s-1200 versterkers.
Met natuurlijk een Dynacord cross-over er tussen (de PEX 223).
Voor 250 man max is het een heerlijk geluidsetje.
Groetjes, Smak-Krak
Ik vraag me af of het audio kabeltje nog extra bij te bestellen is.
weet iemand dat toevallig?
groetjes, Smak.
Topic: dynacord cl-1600 (23-1-2006 01:41:00)weet iemand dat toevallig?
groetjes, Smak.
Waarom beklaagt veel mensen over het gewicht van de versterker?
ze zijn allebei 16kg, en dat is normaal als je zo'n ringkern er in wil hebben.
ik zou persoonlijk niet op het gewicht letten.
De kwaliteit daar gaat het om, en kilo's er af is altijd mooi meegenomen.
groetjes, smak-krak
ze zijn allebei 16kg, en dat is normaal als je zo'n ringkern er in wil hebben.
ik zou persoonlijk niet op het gewicht letten.
De kwaliteit daar gaat het om, en kilo's er af is altijd mooi meegenomen.
groetjes, smak-krak