Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Shady

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 40 bijdrage(n) van Shady (Pagina: 1 van 4)

Topic: Beste Platen zaak (10-8-2005 17:08:00)
is er iemand die een platenzaak weet in de buurt van Breda waar ze hiphop verkopen?
ik ben je echt dankbaar als je me kunt helpen...
Topic: Wat er tussen zetten? (5-7-2005 13:39:00)
oke, bedankt

maar ik kan dus beter eerst de mic op de mixer aansluiten en dan naar de pc
of kan ik hem toch beter direct aan de pc hangen met een verloopkabeltje?
Topic: Wat er tussen zetten? (3-7-2005 21:36:00)

fracktone schreef:

Van MIC naar PC, en het heeft niets met een PC te maken???
hmm...

Dré schreef:

In dit forum worden de volgende topics behandeld:

- Welke software kan ik gebruiken voor het produceren van nummers.
- Welke software kan ik gebruiken om de PC te gebruiken als mixinstrument.
volgensmij heeft dit echt heel weinig met software te maken wink ;)
toch bedankt voor je advies happy :)
Topic: Wat er tussen zetten? (3-7-2005 21:31:00)
maar is het dan geen pré als je er een mixer of een DI tussen zet voor betere kwaliteit?
Topic: Wat er tussen zetten? (3-7-2005 15:55:00)
mijn vraag heeft niks met pc's te maken, dus waarom zou het naar PC-Related moeten?
mijn vraag was wat ik ertussen kan zetten; tussen de mic en pc, bedankt MSSS voor het beantwoorden van mijn vraag, ik zal eens zoeken op DI
Topic: Wat er tussen zetten? (3-7-2005 10:39:00)
nu een domme vraag: wat is een DI?ashamed :$
(sorry maar van die verkooppraatjes word je niet veel wijzer wink ;) )
Topic: Wat er tussen zetten? (2-7-2005 21:15:00)
Hallo,

ik wil binnekort een fatsoenlijke mic gaan kopen (Shure SM 58 ofzoiets) voor het opnemen van rap. Ik heb nu een Gemini Ps 626i Mixer, en ik kan hem dan wel op aansluiten en dan een kabeltje naar de pc, maar die ingang is weer unbalanced. Dus heeft iemand een idee wat ik er tussen kan zetten (tussen de pc en de mic dus) voor betere opnames. Ik heb dus eigenlijk een soort mixertje nodig waar ik 1 mic op aan kan sluiten en EQ en balanced ingang heeft enzovoorts
sorry dat dit eigenlijk niks met DJ'en te maken heeft, maar kan iemand me helpen?

alsvast bedankt happy :)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (29-6-2005 19:35:00)
mensen die je nog nooit gezien hebt en dan blijkbaar bij je op school zitten en de beste vrienden met je zijn omdat je dj bent angry
Topic: verloopjes voor mixer (28-6-2005 14:01:00)
bedankt weer allemaal!
Topic: verloopjes voor mixer (27-6-2005 22:17:00)
sorry voor het kicken van dit topic, maar ik moet wat weten:

als ik m'n mic wil aansluiten op m'n Gemini Ps 626i mixer , welk kabeltje heb ik dan nodig: deze of deze . de mono of de stereo?

bedankt alvast