Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ceke

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 19 bijdrage(n) van Ceke (Pagina: 1 van 2)

Topic: Verzending naar België (24-3-2007 17:24:00)
Als ik bestel via mijn bedrijf kan ik de btw terugvorderen, hoe gebeurt dat hier ?
Topic: DJ-nickname (22-3-2007 21:30:00)
Ik dacht voor me zelf net aan Hi-Hat. Vond ik wel goed klinken en nog een link met muziek ook!
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (7-4-2006 01:40:00)
aansluiten ? als je hiermee speakon en/of draadklemmen of zo bedoelt dat bedoel ik met terminal in mijn lijstje (samen met pijpjes (15 euro ))
en schroefjes heb ik nog wel liggen.
Ik heb maar 1 probleem en dat is, ik kan echt niet werken met dat programma.
Topic: Sub kast om de Dap AB-15 speaker (6-4-2006 21:48:00)
Bedankt met deze duidelijk uitleg, nu heb ik besloten ook een bass box te maken, eerst 1 om eens te proberen , later miss nog 1. Deze hoeven maar 2 tsx 12 bij te houden dus dat zal hier mee wel lukken hoop ik. Nu kan ik mijn tsx 12 gebruiken als topjes, en ze wat va de bass verlossen, zodat ze wat harder kunnen.
Volgens mijn berekeningen zou ik voor een 1 box zo'n 170 euro moeten uitgeven, niet geverfd of met tapijten. Kunnen jullie me even helpen en zien of de berening klopt en of ik ergens nog zou kunnen besparen ?

Luidspreker zelf => 80 euro
handvat (indien nodig 2de) => 3 euro
hout (voorgesneden in Gamma) => 60 euro
lijm => 15 euro
Reflex pijpjes en terminal => 15 euro

dank bij voorbaat

Oja, ik ben er nog niet uit of het een 240 liter wordt of een 120, is er geen gulden middenweg ??? :) iets van een 180 liter of zo ? of klinkt het dan weer helemaal niet ?
Topic: newbie speakers - versterker vragen (4-12-2005 21:21:00)
Bedankt voor de erg duidelijke uitleg!
Topic: newbie speakers - versterker vragen (4-12-2005 20:47:00)
Hoe komt het dat als ik mijn versterker helemaal open zet en mijn computer (die rechtstreeks aan de versterker hangt) helemaal open zet de versterker en de versterker clipt hij stopt met clippen als ik de gain van de versterker wat terug draai ? en is het normaal dat de linker kant soms rapper clipt dan de rechter (ook al staat de balance in het midden) ?
Topic: Beatmixen (3-12-2005 23:57:00)
Laat maar, ik ga voor cd's gaan, vind veel interresante muziek op legale downloas sites, bedankt voor de uitleg. Nu nog investeren in de spelers en het beatmixen
Topic: Beatmixen (1-12-2005 22:26:00)
hoe zit het dan met de muziek keuze op cd? hier in de free recordshop hebben ze niet veel house. Is er iets te vinden op het net? En hebben liedjes op platen geen langere intro en outro ?
Topic: Beatmixen (1-12-2005 21:45:00)
Om te beginnen beatmixen de eerste stappen in het mixwereldje te zetten is het dan gemakkelijker met cd's te beginnen of met tt's ?
ik heb een budget voor de reloop RP 4000 en american audio mixer, of een cd speler en mixer van het zelfde budget. Ik neig meer naar de platen, omdat daar denk ik de tofste muziek wordt op uitgebracht (house, lichte techno). Wat is jullie idee hierover? ik twijfel vooral om bugetaire redenen :)
Topic: JB-systems volstaat niet meer (26-9-2005 23:16:00)
Ik heb beslist, de TSX 12'ven gaan weg, maar wat nu in de plaats ? de Vibe 12's of iets anders? de bedoeling is dus even met die boxen te spelen met mijn versterker AX400 (2x 235 watt 8ohm en 2 x 200 watt 4 ohm, geen bridge mogelijk). De boxen zouden dan later als tops gebruikt worden, ik reken op een 150 à 220 euro max per box. Gelieve mij te helpen met de goedkoopste maar toch ook meest kwalitatieve box.