Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Funkymaster
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 26 bijdrage(n) van Funkymaster (Pagina: 1 van 3)
Topic: Bigdipper profile 575 (20-4-2009 17:59:00)Als de controller geladen is, kan iedereen ermee overweg, aanzetten, progje kiezen, enteren en gaan met die banaan!
Daar heb je maar een HELE korte curcus voor nodig: 3 toesten indrukken en klaar is Kees...
Alleen kun je er verder niets mee
Bedankt! Daar gaat het om. Als er echt iemand met verstand mee gaat werken dan pluggen we de xlr om naar lightjockey, maar voor 'normale' avonden moet de bedrijfsleider zonder al te veel troubles het zaakje opstarten. Ik zal eens gaan praten met 'de baas'.Topic: Martin Mania SCX500 scanner (6-10-2007 14:13:00)
Bedoel je met 'ze', de profile's of de lampen?
Voor de profiles: ik weet er nog 2 2e hands te staan incl case; stuur me maar een bericht via mijn profiel mocht je interesse hebben.
Topic: Showtec Minimax (28-2-2009 11:24:00)Voor de profiles: ik weet er nog 2 2e hands te staan incl case; stuur me maar een bericht via mijn profiel mocht je interesse hebben.
Zit er een ventilator in zon Min?
Topic: Welke Led Tube / Controller ? (28-9-2008 20:12:00)Mail de beste man waarvan je de tubes hebt gekocht. Niet zo moeilijk toch?
Topic: info voor msd 250 Genius motorshow (12-5-2008 10:50:00)Ik weet niet of je al op de standaard lijst hebt gekeken?
https://www.martin.com/frontline/files/Genius_MotorShow250_16bit.Udf
https://www.martin.com/frontline/files/Genius_MotorShow250_8bit.Udf
Hier te vinden: https://www.martin.com/service/Software/controller/LJ/list.asp
Topic: Lightcommander 12/2 van ma lightning (25-4-2008 18:03:00)https://www.martin.com/frontline/files/Genius_MotorShow250_16bit.Udf
https://www.martin.com/frontline/files/Genius_MotorShow250_8bit.Udf
Hier te vinden: https://www.martin.com/service/Software/controller/LJ/list.asp
Volgens mij kom je in het chase menu door shift CHASE, vervolgens kun je kiezen uit [level] of [memory] op het lcd scherm. Ik kies dan altijd [level] (soft A dacht ik). Tevens kun je met de draaiknop aangeven welke memory je wilt programmeren. Kies hier bijv 01. Dan ga je licht standjes maken met de bovenste rij faders (links boven), na elke stap druk je op de knop next step (ook soft A nu) dacht ik. Zo ga je door tot je een aantal stappen hebt. Ben je klaar druk dan op de grote rode knop rechts boven. Vervolgens kun je rechts onder chaser intensity, x fade en tempo instellen. Daar kun je eventueel ook van programma wisselen en de manier van triggeren (manual step, music and frequency controlled). Tegelijk kun je nu met de faders links boven manueel nog steeds wijzigen/toe voegen. Zorg er ook voor dat je master fader vol open staat en de faders van bank A/B.
Sorry als ik termen door elkaar gooi maar heb de tafel hier helaas niet staan.
Topic: Martin SCX 600 (16-4-2008 10:59:00)Sorry als ik termen door elkaar gooi maar heb de tafel hier helaas niet staan.
Oja, zou iemand de mogelijkheid hebben wat fotos te maken van de binnenkant (liefst scx500, scx600 zou ook welkom zijn)
?
Topic: Martin SCX 600 (13-4-2008 17:05:00)
? Hoe vaak dienen deze lampen schoongemaakt te worden (vaste opstelling in kroeg op 3m hoogte, scx500)? Icm de 2510 controller voor achter de bar lijkt me dit een leuk setje als stand alone set up.
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (7-10-2007 09:10:00)Malle Pietje schreef:
funkymaster schreef:
Is de 2510 controller icm 8 scx500 een beetje goed aan te sturen door 'leken' met een korte cursus. Ik zoek een systeem waar werkelijk iedereen mee aan de slag kan (vast installatie, dus stroomschakelaar open, enkele minimale handelingen en go...). Als ik de handleiding mag geloven is het zo simpel als wat na het uploaden van lightjockey sequences. Iemand ervaring?Daar heb je maar een HELE korte curcus voor nodig: 3 toesten indrukken en klaar is Kees...
Alleen kun je er verder niets mee
Is de 2510 controller icm 8 scx500 een beetje goed aan te sturen door 'leken' met een korte cursus. Ik zoek een systeem waar werkelijk iedereen mee aan de slag kan (vast installatie, dus stroomschakelaar open, enkele minimale handelingen en go...). Als ik de handleiding mag geloven is het zo simpel als wat na het uploaden van lightjockey sequences. Iemand ervaring?
Topic: Dmx Interface (6-10-2007 14:09:00)Draai ongeveer 5 jaar met een dmx4all dongle en werkt nog steeds perfect
Verder een hulpzame aanbieder en dat scheelt altijd.
Verder een hulpzame aanbieder en dat scheelt altijd.