Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mickey
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van Mickey (Pagina: 1 van 2)
Topic: Probleem met draaitafel (16-4-2006 16:03:00)
Als ik een plaat opleg op mijn 1ne draaitafel, dan komt er een constante irritante bass uit men speakers, terwijl als ik dezelfde plaat opleg op mijn andere draaitafel dit niet het geval is!Heb je dit ook als je de muziek door de speakers heel zacht zet (of UIT) en via de hoofdtelefoon luistert?Hey, ik heb juist men twee naalden vervangen en het probleem is hetzelfde, ja Dre je hoort het echt heel goed wanneer ik mijn volume wat hoger zet.
GreetsTopic: Probleem met draaitafel (14-4-2006 13:27:00)
Owkey, heb het probleem dankzij jullie opgelost, heb men draaitafel op een andere plaats gezet en het "zingen" was direct gedaan.
Greets
Topic: Probleem met draaitafel (16-4-2006 15:17:00)
Greets
Owke Dré, heel hard merci, bedankt, ook merci aan de anderen die gereageerd hebben
.
Kzal men eigen is gan verdiepen in het forum se
.
greets
Topic: Probleem met draaitafel (15-4-2006 13:04:00)
.Kzal men eigen is gan verdiepen in het forum se
.greets
Dré schreef:
mickey schreef:
Joww, nu heb ik van het weekend een probleem ondervonden terwijl ik aan het draaien was.Als ik een plaat opleg op mijn 1ne draaitafel, dan komt er een constante irritante bass uit men speakers, terwijl als ik dezelfde plaat opleg op mijn andere draaitafel dit niet het geval is!
Greets
Owkey, het merk van mijn draaitafels(T3) en mixer(Beat 6) zijn jb-systems.
Mijn element is de standaard naald die ik bij deze draaitafels heb gekregen.
Ben nu anderhalf jaar bezig en ik heb nooit geen problemen gehad dus het is echt van de ene dag op de andere gebeurd.
Ik heb mijn speakers rechtstreeks op mijn versterker (jb systems, ax 400) aangesloten).
Draaitafels op mijn mixer en vervolgens mijn versterker op men mixer aangesloten.
Mijn gain en eq zijn goed, ik denk niet dat het probleem ligt van dat ik mijn geluid TE LUID zet.
Enfin ik weet het eigenlijk zelf niet, hoop dat deze info je wat wijzer maakt.
Greets en thx
Topic: Probleem met draaitafel (14-4-2006 12:42:00)Mijn element is de standaard naald die ik bij deze draaitafels heb gekregen.
Ben nu anderhalf jaar bezig en ik heb nooit geen problemen gehad dus het is echt van de ene dag op de andere gebeurd.
Ik heb mijn speakers rechtstreeks op mijn versterker (jb systems, ax 400) aangesloten).
Draaitafels op mijn mixer en vervolgens mijn versterker op men mixer aangesloten.
Mijn gain en eq zijn goed, ik denk niet dat het probleem ligt van dat ik mijn geluid TE LUID zet.
Enfin ik weet het eigenlijk zelf niet, hoop dat deze info je wat wijzer maakt.
Greets en thx
Hey, ja ik heb juist alle terug aangesloten en ik zit nog altijd met hetzelfde probleem!
greets
Topic: Probleem met draaitafel (14-4-2006 12:17:00)
greets
Joww, nu heb ik van het weekend een probleem ondervonden terwijl ik aan het draaien was.
Als ik een plaat opleg op mijn 1ne draaitafel, dan komt er een constante irritante bass uit men speakers, terwijl als ik dezelfde plaat opleg op mijn andere draaitafel dit niet het geval is!
Is dit een probleem met de naald van de 1ne draaitafel ofzo??
Greetss dj michie
Topic: Beatmixen (7-10-2005 21:51:00)Als ik een plaat opleg op mijn 1ne draaitafel, dan komt er een constante irritante bass uit men speakers, terwijl als ik dezelfde plaat opleg op mijn andere draaitafel dit niet het geval is!
Is dit een probleem met de naald van de 1ne draaitafel ofzo??
Greetss dj michie
Bij mij lukt het beatmixen nu toch al goed, krijg men platen meestal wel zeer goed en snel gematcht.
Maar der zijn ook platen die bij mij ook echt niet lukken hoor, denken dat de beat gelijkloopt, schuif je die fader open en dan ben precies je aan het basketballen
Blijven oefenen is de boodschap
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (30-9-2005 14:28:00)Maar der zijn ook platen die bij mij ook echt niet lukken hoor, denken dat de beat gelijkloopt, schuif je die fader open en dan ben precies je aan het basketballen
Blijven oefenen is de boodschap
Ruthless & Vorwerk-Not this record---->In mijn ogen de beste plaat die ze tot nu toe gemaakt hebben, stevige jump
Dj Furax & Redshark-Final Countdown---->de dj marcky mix geniet mijn voorkeur
Dj Zany-Thugs
Jack & The Ripper-Cantina Beats
Raine-Buzzclick
Dj Furax-Vocosample---->Greg c remix Rulesss
Zino 2---->dj francois vs ganon-orcheal bom bom bom
de nieuwe dark-e vind ik persoonlijk iets minder
Topic: Combinatie platenspeler met table top cd-speler?? (14-12-2004 20:03:00)Dj Furax & Redshark-Final Countdown---->de dj marcky mix geniet mijn voorkeur
Dj Zany-Thugs
Jack & The Ripper-Cantina Beats
Raine-Buzzclick
Dj Furax-Vocosample---->Greg c remix Rulesss
Zino 2---->dj francois vs ganon-orcheal bom bom bom
de nieuwe dark-e vind ik persoonlijk iets minder
Ja aangezien het men eerste draaitafels zijn kannek nog nie vergelijken mor ik ben der echt tevreden over, zeer mooi uitzicht, sterke motor,ja echt ik ben blij dat ik deze gekocht heb.
greets mickey
Topic: Combinatie platenspeler met table top cd-speler?? (13-12-2004 17:43:00)greets mickey
Ben dus men draaitafels en mixer gisteren gaan halen en ik heb het ook al ondervonden Tom dat de bpm tellers voor geen reet werken.
Het is wel een minpunt maar daar storek ik mij niet zo hard aan ,we zullen na intensief oefenen het beatmixen wel onder de knie krijgen.
greets mickey
Het is wel een minpunt maar daar storek ik mij niet zo hard aan ,we zullen na intensief oefenen het beatmixen wel onder de knie krijgen.
greets mickey