Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tha joshh
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 1 van 11)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (24-10-2005 11:58:00)
Kost iets van rond de 80euro volgens mij..
En heeft die boer in Assen toevallig ook een bezorg service? Of een website? bvd
[edit] Ik geloof dat ik het al gevonden heb: Baas Electronica. Is het niet? lang leve google [/edit]Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (15-1-2005 17:49:00)
In wat voor een format staat dat?? heb m gedownload, maar kan hem niet afspelen. Ben ook wel benieuwd naar je bert en ernie remix ;-)
Topic: 3-way Speakers bouwen voor carnavalswagen+feestjes (26-1-2005 21:38:00)Ik heb in mijn leven al heel wat carnavalsstoeten gezien ( nu praat ik als een ouwe lul, maar ik ben pas 18
)
En daar komen eigenlijk alleen maar poly-ester wagens in voor. Daar is idd erg weinig ruimte dus wat doen veel van die bouwclubs: 2 aanhangertjes erachter: 1 voor een hele stack aan speakers en 1 voor de agregaat
Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (23-1-2005 00:32:00)
)En daar komen eigenlijk alleen maar poly-ester wagens in voor. Daar is idd erg weinig ruimte dus wat doen veel van die bouwclubs: 2 aanhangertjes erachter: 1 voor een hele stack aan speakers en 1 voor de agregaat
vond ik ook ja, ze verkopen er ook dmx gestuurde relais, zodat je ieder willekeurig apparaat om zou kunnen bouwen tot dmx-apparaat, en dat voor een paar tientjes
Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (20-1-2005 15:17:00)Ik heb inmiddels interesse gekregen in een apparaatje van dmx4all. een USB-DMX dongle voor €50.- Kent iemand het merk? Het staat in iedergeval wel in de lijst met ondersteunende hardware van Freestyler
Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (16-1-2005 19:32:00)GoTMoRe schreef:
Hij is in nederland te koop, bij de elektro boer hier in Assen.Kost iets van rond de 80euro volgens mij..

[edit] Ik geloof dat ik het al gevonden heb: Baas Electronica. Is het niet? lang leve google [/edit]
Ik hoop dat ik hem in nederland ook kan kopen. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe freestyler werkt, maar het ziet er mooi uit, ook het feit dat de winners ervanuit in te voegen zijn is leuk.
@gunnie: heb je msn? of mag ik je anders een mail sturen? ik kom er met dat progje niet helemaal uit. Heeft helemaal geen haast hoor, moet dat ding van velleman nog bestellen (als het uberhaubt kan) en daarna nog bouwen....
Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (15-1-2005 17:26:00)@gunnie: heb je msn? of mag ik je anders een mail sturen? ik kom er met dat progje niet helemaal uit. Heeft helemaal geen haast hoor, moet dat ding van velleman nog bestellen (als het uberhaubt kan) en daarna nog bouwen....
Dan hoor ik graag je bevindingen!
Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (14-1-2005 23:52:00)Zoals u allen de titel ongetwijfeld doet vermoeden vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaringen hebben met een usb->dmx kit van velleman. https://www.velleman.be/common/product.Aspx?lan=2&id=354968
Op dit moment ben ik ook nog niet achter de prijs van dit artikel. Volgens de beschrijving moet je trouwens zelf je programma nog schrijven... o
Topic: JB-systems "the winner" scan (1-12-2004 14:42:00)Op dit moment ben ik ook nog niet achter de prijs van dit artikel. Volgens de beschrijving moet je trouwens zelf je programma nog schrijven... o
Hitte stijgt op, waarschijnlijk dat het vandaar die bovenste 2 zijn geweest
Topic: Het bouwen van een case (14-10-2004 17:56:00)Zit er nou echt zoveel verschil in een gamma-wieltje en een Guitel-wieltje? (ik zit me even af te vragen wat er kapot kan aan een wiel(buiten de rem dan))
Ik wilde graag wat grotere wielen omdat je dan drempeltjes makkelijker kan nemen
Bovendien rammelen dan die lampjes mider snel kapot. Dus 100mm is ok?
Ik wilde graag wat grotere wielen omdat je dan drempeltjes makkelijker kan nemen
Bovendien rammelen dan die lampjes mider snel kapot. Dus 100mm is ok?