Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Tomelohw
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Tomelohw (Pagina: 1 van 4)
Topic: Synq SMX-2 (21-6-2007 17:05:00)
niet beste kwaliteit maar om een smurfie of grote neger te krijgen geen probleem.
groetwaar kan ik deze vinden dan(welke shop)....want ik krijg ze niet gevonden en wil er graag een kopen...
alvast bedanktTopic: Welke microfoons?? (12-12-2003 10:59:00)
heb precies hetzelfde probleem,
heb er goed opgelet door goed in te sturen maar nog krijg ik dit probleem
ook stopt hij soms gewoon halverwege de sample om te laden
heb een highspeed sd dus daar ligt het niet aan??
wie kan me helpen hiermee?
kan de sampler functie nu niet gebruiken zo
Topic: fader start. (16-7-2004 14:12:00)heb er goed opgelet door goed in te sturen maar nog krijg ik dit probleem
ook stopt hij soms gewoon halverwege de sample om te laden
heb een highspeed sd dus daar ligt het niet aan??
wie kan me helpen hiermee?
kan de sampler functie nu niet gebruiken zo
kassa.............. www.new-line.nl/nl/jack-kabels/145.1
Topic: Verschil tussen cdj 800 en cdj 1000 (16-7-2004 12:25:00)zoals sylvia al laat zien is alles te vinden als je wat beter zoekt.
om je even wat verder en duidelijker te helpen.
de 800 heeft een geweldige beatcutter....die dus de gamaakte loop in stukjes kan hakken of gewoon een hele simpele loop maken door op een knopje te drukken...
de speler maakt automatisch een loop over het gewenste aantal beats.
de 1000 heeft dit dus niet maar heet wel ontzettend handige hotcues. Die wil zeggen dat je 3 punten uit een liedje kunt opslaan en deze heel snel afwisselnd kunt afspelen door heel simpel op de drie toesten links boven in de hoek te drukken.
verder zijn ze bijna hetzelfde op wat kleine dingen na(wavedisplays dat de 1000 heeft enzo)
en natuurlijhk het grote verspil.....de prijs..de 800 is een stuk goedkoper en de scratch en touch sensetive is beter
Topic: crossover. (23-6-2004 16:33:00)om je even wat verder en duidelijker te helpen.
de 800 heeft een geweldige beatcutter....die dus de gamaakte loop in stukjes kan hakken of gewoon een hele simpele loop maken door op een knopje te drukken...
de speler maakt automatisch een loop over het gewenste aantal beats.
de 1000 heeft dit dus niet maar heet wel ontzettend handige hotcues. Die wil zeggen dat je 3 punten uit een liedje kunt opslaan en deze heel snel afwisselnd kunt afspelen door heel simpel op de drie toesten links boven in de hoek te drukken.
verder zijn ze bijna hetzelfde op wat kleine dingen na(wavedisplays dat de 1000 heeft enzo)
en natuurlijhk het grote verspil.....de prijs..de 800 is een stuk goedkoper en de scratch en touch sensetive is beter
oke bedankt....
maar ik zit erover te twijfelen om dfe v3000plus versterker te kopen.
als ik het goed begrijp zit hier een crossover ingebouwd??
Topic: crossover. (23-6-2004 15:01:00)maar ik zit erover te twijfelen om dfe v3000plus versterker te kopen.
als ik het goed begrijp zit hier een crossover ingebouwd??
kan er iemand mijn vraag beantwoorden?
Topic: crossover. (22-6-2004 19:29:00)
passive doe je dus na je versterker....Dus tussen je versterker en boxen
moet je een passive xover dan gewoon met de speakerdraad in---> dan schijd hij de tonen en dan met speakerdraad ook weer uit als ik het goed begrijp?
en als je dan deze box hebt www.new-line.nl/v/11459
hier zit een passive ingebouwd....je sluit hem dus aan op de versterker en hij laat dan automatische alle hoge tonen weg??
Topic: stemmen (14-5-2004 13:48:00)moet je een passive xover dan gewoon met de speakerdraad in---> dan schijd hij de tonen en dan met speakerdraad ook weer uit als ik het goed begrijp?
en als je dan deze box hebt www.new-line.nl/v/11459
hier zit een passive ingebouwd....je sluit hem dus aan op de versterker en hij laat dan automatische alle hoge tonen weg??
fredje schreef:
maar is ook bij diverse dj/licht shops een stemvervormer te krijgen voor 15 tot 20 euro.niet beste kwaliteit maar om een smurfie of grote neger te krijgen geen probleem.
groet
alvast bedankt
ja sorry....ben een beetje eigenwijs....
denk dat is toch voor de set van tom ga....
of voor die shure 58 die voor 150 te koop staat....
maarja das weer niet draadloos...
kzal het een aan mijn ouders vragen...die betalen tenslotte
!
Topic: Welke microfoons?? (11-12-2003 21:21:00)denk dat is toch voor de set van tom ga....
of voor die shure 58 die voor 150 te koop staat....
maarja das weer niet draadloos...
kzal het een aan mijn ouders vragen...die betalen tenslotte
!heeft er toevallig iemand ervaring met de eerder genoemde set van gemini???
heeft deze last van feedback???
Topic: Welke microfoons?? (10-12-2003 16:39:00)heeft deze last van feedback???
ik denk dat ik maar gewoon die gemini of die set die tom advieseerde koop.(bij de gemini heb ik wel 2 mic's)
maarre is de frequentie bereik belangrijk???
kweet namelijk niet wat dat is...
maarre is de frequentie bereik belangrijk???
kweet namelijk niet wat dat is...