Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Canard
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 21 bijdrage(n) van Canard (Pagina: 1 van 3)
Topic: Verschil tussen CDJ-500, MKII en MKII Limited (3-12-2004 08:12:00)
Die effecten zijn bijna zo beroerd dat je ze niet wil gebruiken en verder zit er geen hol op.
Prima voor jou doeleinden dan dacht ik zo
Hij is compact, zit stevig in elkaar..... wat wil je nog meer.Helemaal mee eens, heb ze zelf thuis staan... en draai ook regelmatig bij een vriend die de CDJ-500MKII's heeft staan.
De CDJ-100S vind ik net wat soepeler en sneller werken, maar deze heeft dus geen loop (maar dat vind ik niet erg)
Bij één van zijn CDJ-500MKII spelers werkt de 'next track' knop niet meer, dus als je naar de volgende track wil, moet je dus nu net zolang op 'previous track' drukken totdat je bij de volgende track bent
Topic: Verschil tussen CDJ-500, MKII en MKII Limited (1-12-2004 10:57:00)Inderdaad, waarom wil je graag de CDJ-500 hebben? Er zijn nu heel veel goede alternatieven.Topic: Verschil tussen CDJ-500, MKII en MKII Limited (30-11-2004 14:10:00)
) en bij de CDj-500 mk2 moet je hem op een zwart spindeltje drukken of hoe je zo'n ding ook noemt. Verder heeft de mk2 instant loop, was niet echt bruikbaar
.Bij de MK2's van een vriend van mij kun je de CD's er (dacht ik) gewoon ingooien...Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (29-11-2004 08:06:00)
Ik heb net een mixje opgenomen en omgezet in mp3.
Nou wil ik het in stukken gaan knippen met dat programmaatje dat hier in de bovenste post staat.
Maar met het progje kun je alleen bestanden met de extensie *.m3p openen. En mijn mix heeft de extensie *.mp3.
Hoe kan ik dat bestandje omzetten in *.m3p?
Ik gebruik Windows XP.
Alvast bedanktm3p? nooit van gehoord... is dat niet een spelfout ofzo?
Reind schreef:
Als je basic spelertjes wil hebben dan koop je vandaag de dag CDJ100's.Die effecten zijn bijna zo beroerd dat je ze niet wil gebruiken en verder zit er geen hol op.
Prima voor jou doeleinden dan dacht ik zo
Hij is compact, zit stevig in elkaar..... wat wil je nog meer.De CDJ-100S vind ik net wat soepeler en sneller werken, maar deze heeft dus geen loop (maar dat vind ik niet erg)
Bij één van zijn CDJ-500MKII spelers werkt de 'next track' knop niet meer, dus als je naar de volgende track wil, moet je dus nu net zolang op 'previous track' drukken totdat je bij de volgende track bent

Reemski schreef:
Persoonlijk zou ik nu echt NOOIT meer een Pioneer van voor de CDJ-500s kopen (en zelfs die bij voorkeur niet, daar ze nog wel tot recent verkocht werden nieuw, maar de meeste occasions al aardig aan de leeftijd zitten).djenvo schreef:
de CDJ-500 (mk1) heeft ook een ander soort mechanisme om de cd in te klemmen. Weet niet precies het verschil. Weet alleen dat ik bij de CDJ-500 de cd er zo in kon gooien (bij wijze van spreken dan
) en bij de CDj-500 mk2 moet je hem op een zwart spindeltje drukken of hoe je zo'n ding ook noemt. Verder heeft de mk2 instant loop, was niet echt bruikbaar
.deze heb ik besteld met 2 Concorde Pro's: www.new-line.nl/v/12684?a=87&b=93
Heb deze puur besteld vanwege de kleur...
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (28-11-2004 20:47:00)Heb deze puur besteld vanwege de kleur...
Die BST voor € 279,- had ik ook gezien... ik had die shop gemaild of zij ook speling kunnen verwijderen maar doordat mijn e-mail niet goed werkte heb ik uiteindelijk de reactie niet kunnen lezen.
Had gevraagd of ze de reactie naar mijn andere e-mailadres wilde sturen maar daar heb ik nooit iets ontvangen.
Ik heb toch maar gekozen om bij New-Line te bestellen vanwege de goede verhalen en de uitstekende kennis van André.
Topic: case of bag ? (23-11-2004 23:07:00)Had gevraagd of ze de reactie naar mijn andere e-mailadres wilde sturen maar daar heb ik nooit iets ontvangen.
Ik heb toch maar gekozen om bij New-Line te bestellen vanwege de goede verhalen en de uitstekende kennis van André.
Kun je zo'n tas goed rechtop zetten zonder dat deze omvalt (net zoals een koffer) of is zo'n tas daar te flexibel/smal voor?
Topic: cd's met volledige nummers (5-9-2004 12:54:00)Ik ben erachter gekomen dat de Serious Beats cd's ook leuke cd's zijn om mee te mixen! Had ik eerder kunnen weten eigenlijk want ze bestaan al een hele tijd.
Topic: Niet gemixte cd's (1-9-2004 15:06:00)Hier staat nog een topic over goede cd's met lange nummers...
www.new-line.nl/forum/read/?t=617
Ikzelf gebruik vnl. D.Trance en D.Techno van Gary D. Bijna alle tracks zijn 6 minuten of langer, ideaal dus.
Op www.musicsafe.nl hebben ze er een aantal. Een paar andere heb ik gekocht bij een platenzaak in Utrecht.
Topic: cd's met volledige nummers (26-8-2004 09:55:00)www.new-line.nl/forum/read/?t=617
Ikzelf gebruik vnl. D.Trance en D.Techno van Gary D. Bijna alle tracks zijn 6 minuten of langer, ideaal dus.
Op www.musicsafe.nl hebben ze er een aantal. Een paar andere heb ik gekocht bij een platenzaak in Utrecht.
Ik ben heel tevreden over de cd's van Gary D (D.Techno/D.Trance) maar ik vroeg me af of er ook nog andere soortgelijke cd's zijn...
Overigens hebben ze hier www.themusicsafe.com veel CD's van Gary D te koop, ook oudere, zoek maar eens op 'gary'
Topic: Je eigen Mix opnemen en op CD-Branden (27-1-2004 11:06:00)Overigens hebben ze hier www.themusicsafe.com veel CD's van Gary D te koop, ook oudere, zoek maar eens op 'gary'
Hardstyle to the max schreef:
Hallo mensen.Ik heb net een mixje opgenomen en omgezet in mp3.
Nou wil ik het in stukken gaan knippen met dat programmaatje dat hier in de bovenste post staat.
Maar met het progje kun je alleen bestanden met de extensie *.m3p openen. En mijn mix heeft de extensie *.mp3.
Hoe kan ik dat bestandje omzetten in *.m3p?
Ik gebruik Windows XP.
Alvast bedankt