Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-juul

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Dj-juul (Pagina: 1 van 2)

Topic: Gemini CDJ 02. Gemini's nieuwe cdj-speler. (30-5-2004 12:34:00)
In duitsland kost Gemini CDJ-02
329 euro
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 19:03:00)
ok harstikke bedankt
happy :)
eerst effe spare coor de cdn 30
en dan de laatste flight case happy :)
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 18:55:00)
ten eerste bedank max voor je hulp
een flightcase voor mijn versterker vind ik nog niet noodzakelijk
maar deze moet ik voor mijn cd-speler doen www.new-line.nl/v/5576
maar dan kan ik net zo goed deze hale kost maar een paar euro's'meer www.new-line.nl/v/11047
wat kan ik het beste doen ?
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 18:48:00)
eeum mischien een dom vraagje maar wat is een aansluitpaneel
ben nog op dit gebied nog niet zover ps ik ben 13
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 18:43:00)
deze mischien beter www.new-line.nl/v/5578
oja het maakt mij niet uit of de controller recht staat wink ;)
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 18:40:00)
deze mischien beter www.new-line.nl/v/5576
mijn mengpaneel hoeft er niet in kwijt wink ;)
max nog bedankt
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 18:34:00)
in deze dap koffer wil ik min versterker en cd speler in kwijt
skytec pa 2100
numark cdn 30
www.new-line.nl/v/5603
past de cd speler goed in?
alvast bedankt
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 16:39:00)
een skypech pa 2100
100 watt rms
150 watt max
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 16:14:00)
ja dat wist ik maar toch bedankt
maar ik wil mijn versterker er ook nog in kwijt wink ;)
Topic: Numark CDN 30 of 2 Gemini CDJ 20 (7-5-2004 15:57:00)
gaat die hier in passen ?
www.new-line.nl/v/12654