Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Santifort
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van Santifort (Pagina: 1 van 2)
Topic: Uitval Versterker. (11-10-2010 19:14:00)
Mijn ervaring met deze versterkers is dat ze erg degelijk zijn en nooit problemen geven.
Lijkt me niet dat je een S1000 op deze boxen in de clip speelt, dan komen de speakers wel langsvliegen.Frank Bedankt,
Ik ga het met andere kabels proberen.Topic: Uitval Versterker. (22-9-2010 20:24:00)
Heb je constand in de clip gespeeld?Sorry weet even niet wat je met bovenstaande bedoeld.Ja hij is helemaal stofvrijDeze werken allebei.Topic: Uitval Versterker. (22-9-2010 20:09:00)
Wees nu maar blij dat een paar forumleden je wat info verschaffen,
want als je het nu gemaakt had zoals je het in gedachten had, had je binnen 5 minuten de rookwolken uit je versterker zien opstijgen.Ik ben ook dankbaar voor alle info die ik van jullie krijg, En ik heb ook zelf gezocht op internet maar ik kom er gewoon niet uit.
Een goede 40 watt trafo kost wel wat.
En dan moet je ze ook nog netjes waterdicht verpakken.
Nee, koop dan maar een stel echte 100 volt hoorns met een knappe 100 volt versterker.
Daar zit vaak al een mengpaneel in om alles aan te sluiten, en dan ben je goedkoper uit.De Hoons zijn nieuw en staan al een tijd in de kast, hier is helaas nooit goed naar gekeken.
Mijn Budget wat ik heb mee gekregen om alles werkend te krijgen is €500,-
Ik heb al geprobeert om meer los te krijgen maar dat gaat niet lukken.
Sorry voor het late bericht maar hij werkt perfect met de nieuwe bekabeling
Topic: Uitval Versterker. (27-9-2010 17:10:00)Beste,
Tot nu toe doet hij het prima vanavond gaan we 5 uur lang testen of hij niet uitvalt.
Groet,
Santifort
Topic: Uitval Versterker. (23-9-2010 19:45:00)Tot nu toe doet hij het prima vanavond gaan we 5 uur lang testen of hij niet uitvalt.
Groet,
Santifort
Moet ik nog uitproberen was gister op dat idee gebracht.
Zodra ik dit heb getest horen jullie van mij.
Topic: Uitval Versterker. (23-9-2010 17:36:00)Zodra ik dit heb getest horen jullie van mij.
Ja dat is gewoon mogelijk.
De versterker is niet ingebouwd maar licht onder de tafel op een krat
Topic: Uitval Versterker. (22-9-2010 20:34:00)De versterker is niet ingebouwd maar licht onder de tafel op een krat
Frank76 schreef:
Ik denk aan een (kleine) sluiting of iets dergelijks in een slechte kabel of in de speaker.Mijn ervaring met deze versterkers is dat ze erg degelijk zijn en nooit problemen geven.
Lijkt me niet dat je een S1000 op deze boxen in de clip speelt, dan komen de speakers wel langsvliegen.
Ik ga het met andere kabels proberen.
richarddv schreef:
Waarschijnlijk is het de temp protect die aanspringdHeb je constand in de clip gespeeld?
richarddv schreef:
Is de luchttoevoer wel allemaal (stof)vrij?richarddv schreef:
Doen de ventilator's het?Beste,
Het gaat om de volgende speakers USB 7402 - Speakerbox 2x Max 300watt 8 Ohm.
Halfewegen een feestje viel hij vorigekeer uit.
half uurtje wachten en toen deed hij het weer.
Verder heb ik ervoor een mengpaneel op zitten en daarop een CD Speler.
Kan je met deze informatie wel helpen.
MVG Santifort
Topic: Uitval Versterker. (22-9-2010 19:25:00)Het gaat om de volgende speakers USB 7402 - Speakerbox 2x Max 300watt 8 Ohm.
Halfewegen een feestje viel hij vorigekeer uit.
half uurtje wachten en toen deed hij het weer.
Verder heb ik ervoor een mengpaneel op zitten en daarop een CD Speler.
Kan je met deze informatie wel helpen.
MVG Santifort
Beste,
Ik weer met een vraag.
Ik heb hier een versterker een SAMSON S1000 die uitvalt terwijl hij gebruikt wordt.
Niet direct maar ik denk als hij warm begint te worden.
Heeft iemand hier een oplossing voor.
Ik hoor graag van jullie.
MVG Santifort
Topic: Speaker kabel buiten (22-9-2010 19:22:00)Ik weer met een vraag.
Ik heb hier een versterker een SAMSON S1000 die uitvalt terwijl hij gebruikt wordt.
Niet direct maar ik denk als hij warm begint te worden.
Heeft iemand hier een oplossing voor.
Ik hoor graag van jullie.
MVG Santifort
Hallo allemaal,
Nou bedankt voor alle reactie's ik denk dat ik hier mee erg vooruit kan.
MVG Santifort
Topic: Speaker kabel buiten (15-9-2010 23:10:00)Nou bedankt voor alle reactie's ik denk dat ik hier mee erg vooruit kan.
MVG Santifort
Tom schreef:
je kan dan veel vragen, maar je misschien ook verdiepen.Wees nu maar blij dat een paar forumleden je wat info verschaffen,
want als je het nu gemaakt had zoals je het in gedachten had, had je binnen 5 minuten de rookwolken uit je versterker zien opstijgen.
Tom schreef:
De investering voor trafo's, gaat hem waarschijnlijk niet worden.Een goede 40 watt trafo kost wel wat.
En dan moet je ze ook nog netjes waterdicht verpakken.
Nee, koop dan maar een stel echte 100 volt hoorns met een knappe 100 volt versterker.
Daar zit vaak al een mengpaneel in om alles aan te sluiten, en dan ben je goedkoper uit.
Mijn Budget wat ik heb mee gekregen om alles werkend te krijgen is €500,-
Ik heb al geprobeert om meer los te krijgen maar dat gaat niet lukken.