Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djyoeri
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 27 bijdrage(n) van Djyoeri (Pagina: 1 van 3)
Topic: verglijking tussen dap k-115 en 4-acoustic 4A-BCS-115T (20-5-2009 22:47:00)
Oh, wat zijn die B2'tjes gemarteld
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (19-5-2009 18:52:00)
Stuur me maar even een pm mannen. Dan mail ik de tekeningen door. :)
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (19-5-2009 12:03:00)Merijn,
Ik had ze ook al naar Dirk gestuurd.
Zal ze vanmiddag weer even naar jou sturen kerel :)
Topic: Catch voor frontdeksel (9-5-2009 07:43:00)Ik had ze ook al naar Dirk gestuurd.
Zal ze vanmiddag weer even naar jou sturen kerel :)
Elroy,
Ik heb je mailtje gezien! Bedankt!
Je hebt een mailtje terug van mij ;)
Yoeri
Topic: De bouw van een D&B B2 sub. (8-5-2009 08:07:00)Ik heb je mailtje gezien! Bedankt!
Je hebt een mailtje terug van mij ;)
Yoeri
Toch dit topic maar weer even nieuw leven inblazen.
Ik vroeg me ook af of er nog andere geschikte drivers zouden zijn voor de B2 sub?
Ivo zei al RCF en B&C, maar welke? :)
Topic: Catch voor frontdeksel (6-5-2009 15:51:00)Ik vroeg me ook af of er nog andere geschikte drivers zouden zijn voor de B2 sub?
Ivo zei al RCF en B&C, maar welke? :)
Dit topic even weer wat leven inblazen.
Iemand enig idee waar ik die L0926-90 catch van Penn-Elcom kan krijgen?
Moet dat direct bij Penn zelf?
Topic: Dap X-12T of X-12 boven BR-118 (18LW1400) (20-4-2009 11:24:00)Iemand enig idee waar ik die L0926-90 catch van Penn-Elcom kan krijgen?
Moet dat direct bij Penn zelf?
Beste Pieter,
Ja dat is inderdaad zo.
Maar als ik meerdere aspecten vergelijk is de 12'incher toch iets idealer voor mij. Mede speelt het gewicht ook een grote rol omdat de top ook gebruikt gaat worden als sub-top combinatie met tussenpaaltje.
Bedankt.
M.v.g.
Yoeri Bijker
Topic: Dap X-12T of X-12 boven BR-118 (18LW1400) (20-4-2009 00:05:00)Ja dat is inderdaad zo.
Maar als ik meerdere aspecten vergelijk is de 12'incher toch iets idealer voor mij. Mede speelt het gewicht ook een grote rol omdat de top ook gebruikt gaat worden als sub-top combinatie met tussenpaaltje.
Bedankt.
M.v.g.
Yoeri Bijker
Oke bedankt heren!
Dus een 12 incher zou het beter doen boven deze combinatie! :)
Topic: Dap X-12T of X-12 boven BR-118 (18LW1400) (16-4-2009 12:34:00)Dus een 12 incher zou het beter doen boven deze combinatie! :)
Hallo mannen!
Ik had even een klein vraagje voor jullie.
Ik ga binnenkort 4x BR-118 maken geladen met 18LW1400. Ik ben van plan 2x een van de bovenstaande topkasten bij te kopen. Gaat een x-12 2 BR-118's bijhouden?
Ik ben eigenlijk van plan om 1x sub en 1x top combinatie toe te gaan passen, maar het zou mooi meegenomen zijn als deze top (en anders de X-12T) er ook 2 bij zou kunnen houden.
Bedankt alvast!
Groetjes,
Yoeri
Topic: Alternatieven 18Sound 18w1300 (14-4-2009 10:50:00)Ik had even een klein vraagje voor jullie.
Ik ga binnenkort 4x BR-118 maken geladen met 18LW1400. Ik ben van plan 2x een van de bovenstaande topkasten bij te kopen. Gaat een x-12 2 BR-118's bijhouden?
Ik ben eigenlijk van plan om 1x sub en 1x top combinatie toe te gaan passen, maar het zou mooi meegenomen zijn als deze top (en anders de X-12T) er ook 2 bij zou kunnen houden.
Bedankt alvast!
Groetjes,
Yoeri
Bedankt heren!
Ik ga er even mee aan de slag!
Groetjes,
Yoeri
Ik ga er even mee aan de slag!
Groetjes,
Yoeri