Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Addy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 14 bijdrage(n) van Addy (Pagina: 1 van 2)

Topic: subwoofer 15" ik heb er twee gezien welke? (18-6-2003 13:50:00)
Misschien half afgewerkte kasten kopen van een redelijk ontwerp, heb je toch een beetje zelfbouw en heb je toch ook iets redelijks. Veel bouwers stranden bij gebrek aan tijd.
Hoef je alleen noch maar speakers te kopen en afwerking bepaal je zelf. Best mooie optie. Ga ik ook doen bij twee sub kasten van 6e orde bandpas met 2 x 15" per kast.
Addy
Topic: Basreflex versus glijbaan (6-6-2003 09:05:00)
Lastige keus lijkt me, ik heb er lang over gedaan voor ik koos, maar heb eindelijk besloten om per kant 1 manifold met 18G400's te leggen, en er bovenop 2 versmalde bandpassen voor mijn 15" JBL 2225H. Volgens mij komt dit lekker uit.
Succes met de keuze.
Topic: bass-reflex/w-bin (23-5-2003 10:18:00)
Misschien is de eigenaar gewoon niet bang om op zijn bek te gaan. Ik vond't erg lekker klinken, maar dit was ook een tent met 900 man, helemaal afgeladen overigens, hij zei ruim twee keer zoveel mensen wel aan te durven. Maar ja wie ben ik ?
Topic: bass-reflex/w-bin (21-5-2003 10:02:00)
Reactie op die van Contour:
Ik heb pas een stack gehoord van 6 18" W-binnen per kant, klonk echt geweldig. De tops waren van Yorksville 2 per kant, elk voorzien van 15"-2". Echt erorm. Echter komen er nog 2 W-binnen bij zo melde mij de eigenaar, en durft ca 2000 in een tent hier wel mee aan. Echt geweldig met QSC.
Topic: Foutje (21-5-2003 09:19:00)
Had trouwens pas zoiets aan de hand, mijn Denon 2600 kreeg een beetje kuren, oorzaak?, en moest mijn ding wel 2-3 keer in een kwartier doen, kijk dat is de andere kant. Ik ben maar wat vaak op feestjes geweest waar alleen de DJ het naar zijn zin had en de mensen zich afvroegen wanneer hij iets leuks zou gaan draaien. Nu bedoel ik jou daar natuurlijk mee, weet immers niet hoe monotoon jij draait, bovendien vind ik dit zelf soms best lekker. Addy is
Topic: Foutje (20-5-2003 10:18:00)
Mic thuislaten, dacht't niet. Sta echt niet heel de avond in dat ding te lullen, ken er overigens wel een paar hier in de buurt die dat wel doen, maar even iets op zijn tijd is altijd goed. Zeker als er iemand jarig is, of als je een babe van de avond verkiezing doet. Verder ben ik niet echt een Dj die alles aan elkaar mixt, ik vind zelf dat ik er niks van kan, als ik soms andere Dj's bezig hoor. Ik zou dit best willen verbeteren. Mijn ding bestaat uit eigenlijk van alles, 60/70/80 ben ik geen ster in. Het leukste vind ik om een tentfeestje op zijn kop te zetten, maar wie ben ik..
Topic: Solton Craaft CA1600 (20-5-2003 09:56:00)
Is het toch een kennis en wordt't ook nooit een vriend.
Bedankt voor de reactie, kon ook haast niet anders. Ze zijn toch vrij zwaar qua gewicht wat doet vermoeden dat er wel een lekkere trafo in moet liggen. Moet gewoon op zoek naar een lekkere 2e hands amp dan. Dit zal wel volgend jaar moeten gezien de reeds gedane investeringen.
Maar het komt een keer goed.
Topic: Solton Craaft CA1600 (19-5-2003 11:09:00)
Heb de court-bin open gemaakt, en wat schetst de verbazing:
2 x JBL 2225H per bin erin gemonteerd. Foutje of vergissing van de verkoper? Ik heb op de JBL site iets gevonden over de 2225, het zou de juiste speaker zijn van JBL voor de Court-bin. Fs-40 en Qts=0,28 verhouding = 142. Vanaf 120 geschikt voor hoorn dus moet goed komen. De beyma kasten zijn me echt te groot, ik moet hier iets anders op verzinnen.
Btw, wie heeft er ervaring met deze versterkers:

www.netzmarkt.de/thomann/pcompare117.html?sn=268fd4fb0a8044e7e9d271c38c61c7a6

Een bevriende kennis maakte mij hierop attend, misschien is het niet meer als een kennis en geen vriend. Ben erg benieuwd.

Addy
Topic: Foutje (9-5-2003 14:31:00)
Als het gebeurt, vind ik geen probleem, even een verhaaltje ophangen door de mic over hoe gezellig het hier wel niet is en gewoon een/de super hit van het moment starten, komt goed hoor. Nog mooier is om een voor een je licht uit te doen, direct op de foggers blazen en een super intro draaien gevolgt door weer die superhit. Tijdens intro spelen met licht. Maar ja wie ben ik?
mvg Addy
Topic: Solton Craaft CA1600 (9-5-2003 13:10:00)
Had ik al eens eerder iets over gehoord. Ik ga gewoon testen en kijken welke en hoe het het beste klinkt, en zal daarna een besluit moeten nemen wat te doen. Zal vandaag een paar foto's mailen van de beyma kast, wellicht weet jij (Dré) wat het voor kasten zijn en of ze t.o.v. een BR kast extra rendement leveren.
mvg Addy