Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ski-J Raymond
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 39 bijdrage(n) van Ski-J Raymond (Pagina: 1 van 4)
Topic: Beste platen van dit moment.... (24-1-2011 19:59:00)
Waanzinnige track!
Waarschijnlijk ten overvloede maar toch een leuk weetje.
Zowel Tijs (Tiësto) als Robbert (Hardwell) begonnen hun carriere in Breda.
Het kengetal van Breda is 076........... ZERO76.
Topic: Carnavalmuziek 2010 (15-12-2009 16:46:00)Waarschijnlijk ten overvloede maar toch een leuk weetje.
Zowel Tijs (Tiësto) als Robbert (Hardwell) begonnen hun carriere in Breda.
Het kengetal van Breda is 076........... ZERO76.
Misschien leuk om hier ook even te laten lezen.
Magical Trio - Ober.
Erg lekkere plaat die tevens een keer in "de zomer voorbij" langs is gekomen.
Track is niet op een aparte single uitgekomen maar enkel gelekt op de single "lippen op de mijne" van Nick en Simon.
Dit is alleen het geval op deel 1 van deze single. Na track 3 is het een tijd stil waarna Ober begint.
@ de vorige poster;
Zet mooie meisjes in de extended remix met exact hetzelfde pitch nivo achter de ober op 0.32 seconden te gaan en het is 1 groot feest.
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 21:55:00)Magical Trio - Ober.
Erg lekkere plaat die tevens een keer in "de zomer voorbij" langs is gekomen.
Track is niet op een aparte single uitgekomen maar enkel gelekt op de single "lippen op de mijne" van Nick en Simon.
Dit is alleen het geval op deel 1 van deze single. Na track 3 is het een tijd stil waarna Ober begint.
@ de vorige poster;
Zet mooie meisjes in de extended remix met exact hetzelfde pitch nivo achter de ober op 0.32 seconden te gaan en het is 1 groot feest.
Ook namens mij, gecondoleerd.
Ik ben op dit forum meer een lezer. Ik doe mijn best om de goede dingen op te pikken.
Van Martin heb ik erg veel goede dingen mee gekregen. Ik vond het fijn hoe hij ingewikkelde dingen op een leesbare manier goed kon verwoorden.
Alle respect!
Raymond Maes.
Topic: Beste platen van dit moment.... (21-8-2009 22:23:00)Ik ben op dit forum meer een lezer. Ik doe mijn best om de goede dingen op te pikken.
Van Martin heb ik erg veel goede dingen mee gekregen. Ik vond het fijn hoe hij ingewikkelde dingen op een leesbare manier goed kon verwoorden.
Alle respect!
Raymond Maes.
Als Apres-Ski dj komt er bij mij ook uiteraard regelmatig wat lekkere dance voorbij.
Ongetwijfelt dat onze club-dj's hier de plaat, en de remix allang kennen, toch wil ik hem jullie niet onthouden.
Silvio Ecomo & Chuckie - Moombah! (Afrojack mix)!!! Vooral dat laatste deed het hem bij mij.
Schuddende meisjes gegarandeerd! Wat een heerlijke remix!
Topic: afscheidslied(je) (24-8-2008 13:59:00)Ongetwijfelt dat onze club-dj's hier de plaat, en de remix allang kennen, toch wil ik hem jullie niet onthouden.
Silvio Ecomo & Chuckie - Moombah! (Afrojack mix)!!! Vooral dat laatste deed het hem bij mij.
Schuddende meisjes gegarandeerd! Wat een heerlijke remix!
Vaak doe ik na het allerlaatste nummer nog een sample uit het einde van de radioshow van Edwin Evers.
Doei....Duurt na het laatste nummer maar een seconde of 15 en iedereen weet toch wel dat het einde van een avondje uit eraan komt.
Lekker kort en doeltreffend.
Topic: DMX aansturen led-tubes en laser. Beetje hulp nodig. (15-8-2008 11:51:00)Doei....Duurt na het laatste nummer maar een seconde of 15 en iedereen weet toch wel dat het einde van een avondje uit eraan komt.
Lekker kort en doeltreffend.
Beste medeforumleden,
Lezen doe ik veel hier, vandaar dat ik ook al een poging heb gedaan de zoekmachine te gebruiken maar ik kom er toch niet helemaal uit.
Ik heb thuis een eigen kamer gekregen (lees afgedwongen
) van mijn vriendin en heb hierin een koof gemaakt langs het plafond met aan elke wand een LED-tube van showtec. Hier heb ik vorige week nog een Showtec Shogun G 30Mw bij gekocht, erg leuk allemaal en alles werkt perfect.
De LED-tubes worden aangestuurd door de basic led controller van showtec, maar zijn ook via een externe DMX tafel te sturen. De laser draait standalone maar is aan te sturen via DMX.
En daar zit het probleem.
Wie kan mij vertellen wat ik nodig heb om de boel hier DMX aangestuurd te krijgen. Ik heb nog nooit met DMX gewerkt maar wil er gewoon eens mee aan de gang gaan.
Dus kort gezegd,
Wat voor tafeltje heb ik nodig en wat moet ik hier verder nog bij hebben.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Raymond Maes.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (4-9-2006 20:20:00)Lezen doe ik veel hier, vandaar dat ik ook al een poging heb gedaan de zoekmachine te gebruiken maar ik kom er toch niet helemaal uit.
Ik heb thuis een eigen kamer gekregen (lees afgedwongen
) van mijn vriendin en heb hierin een koof gemaakt langs het plafond met aan elke wand een LED-tube van showtec. Hier heb ik vorige week nog een Showtec Shogun G 30Mw bij gekocht, erg leuk allemaal en alles werkt perfect.De LED-tubes worden aangestuurd door de basic led controller van showtec, maar zijn ook via een externe DMX tafel te sturen. De laser draait standalone maar is aan te sturen via DMX.
En daar zit het probleem.
Wie kan mij vertellen wat ik nodig heb om de boel hier DMX aangestuurd te krijgen. Ik heb nog nooit met DMX gewerkt maar wil er gewoon eens mee aan de gang gaan.
Dus kort gezegd,
Wat voor tafeltje heb ik nodig en wat moet ik hier verder nog bij hebben.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Raymond Maes.
Jongens bij deze eentje waar je echt helemaal niks aan hoef te doen, geen pitch bijsturen niks, gewoon bijde op 0.0%.
Sylver - One Night Stand (dj Wout funky butterfly remix)
naar:
Milk Inc. - Tainted love (Delicious mix)
Op het moment dat net na de break van Sylver de bas weer begint (en Silvy "one night" blijft herhalen) gewoon tainted love aanzetten en dan, met een goeie timing van het instarten............NIKS MEER AAN DOEN.
Briljant!
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (6-3-2006 19:58:00)Sylver - One Night Stand (dj Wout funky butterfly remix)
naar:
Milk Inc. - Tainted love (Delicious mix)
Op het moment dat net na de break van Sylver de bas weer begint (en Silvy "one night" blijft herhalen) gewoon tainted love aanzetten en dan, met een goeie timing van het instarten............NIKS MEER AAN DOEN.
Briljant!
Het kan aan mij liggen maar ik vind de sets van Johan Gielen ook altijd wel erg lekker.
En tja, het zal aan mijn muziekstijl liggen: Maurice is in mijn genre toch echt al jaren een toppertje. Toch jammer dat het zo'n arogante kwal is.
Topic: De beste partyhits (8-12-2005 20:43:00)En tja, het zal aan mijn muziekstijl liggen: Maurice is in mijn genre toch echt al jaren een toppertje. Toch jammer dat het zo'n arogante kwal is.
deze is vrij onbekend, maar oow zo gaaf!
bombi - when i need you.
iedereen los, gegarandeerd
Topic: Eigen track: Jeroen V. - Pleasant Experience (20-9-2005 19:42:00)bombi - when i need you.
iedereen los, gegarandeerd
Jeroen, check de mail