Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Palmboompie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 21 bijdrage(n) van Palmboompie (Pagina: 1 van 3)

Topic: Beginnen met DJ-en (23-5-2007 06:16:00)
mixer
hoofdtelefoon
cd-speler

en dan naar de rommelmarkt na een tijdje

€ 159,- + € 399,- + € 49,- = € 607,-
Topic: Beginnen met DJ-en (20-5-2007 16:58:00)
ik denk dat ik er wel uit ben.
nu maar doorgaan met sparen laugh :D
Topic: Beginnen met DJ-en (17-5-2007 08:14:00)

Philip_Janssen schreef:

In muziek zul je, vroeger of later, moeten investeren. Maar als ik heel eerlijk mag zijn, draai ik thuis hoofdzakelijk met verse MP3tjes welke ik op een cd zet. Als ik de deur uit ga, dan zorg ik wel dat ik het nummer of het album gekocht heb. Dus mocht je voorlopig lekker vanaf je slaapkamer draaien, dan zou ik eerst investeren in goede apparatuur, dan je stijl (muziek smaak) ontwikkelen en dan muziek kopen die je ook echt leuk vind om te draaien.
ok bedankt. want ik heb ongeveer 1.8 dagen aan mp3-tjes dus dat moet wel lukken razz :p
Topic: PC/Laptop sturing vervoeren? (16-5-2007 18:27:00)
Bij het licht/geluid team van
MD sound and light(waar ik op de kleine locaties wel eens meewerk)
[offtopic] misschien nog wat voor andere mensen om dingen te huren, goede services! [/offtopic]
gebruiken ze meestal (ook bij de kleinere locaties; vanaf ca 150 man) een
tablet pc van acer. dat is heel handig voor de geluids/licht techniek!

maar is wel een dure oplossing
Topic: Beginnen met DJ-en (16-5-2007 16:49:00)

Sylvia schreef:

Allemaal logisch, maar niet op te maken uit je eerdere reactie dat je dit in de gaten hebt, vandaar.
o sorry.
weer aan iedereen:
maar kan ik als ik 2dehands ga. beter dezelfde producten (als ik eerst van plan was nieuw te kopen) kopen. en de rest in cd's investeren. of betere producten maar dan tweedehands
Topic: Beginnen met DJ-en (15-5-2007 17:19:00)

Sylvia schreef:

palmboompie schreef:

maar als 2dehands hier op new-line wel goede spullen zijn
Houd je er wel rekening mee dat New-Line niet verantwoordelijk is voor de spullen die via dit forum worden verhandeld? Maw het feit dat je apparatuur hier aangeboden ziet, houdt niet PER DEFINITIE in dat de gear 100% in orde is.
Dat snap ik wel

sylvia schreef:

Wél is het zo dat vrij veel forumleden elkaar via New-Line tot op zekere hoogte "kennen". Na verloop van tijd weet je dus aan wie je iets hebt en aan wie niet.
Daarnaast houden de moderatoren, voor zover mogelijk, een oogje in het zeil en wanneer de indruk bestaat dat iemand niet eerlijk te werk gaat, kan er actie worden ondernomen.
Dat bedoelde ik. Dat het over het algemen hier wel goed gaat.

sylvia schreef:

Echter feit blijft dat de handel en wandel via het tweedehands forum in de eerste instantie de verantwoordelijkheid van de leden zelf is.
vrij logisch toch?
Topic: Beginnen met DJ-en (15-5-2007 17:09:00)

voltcontrol schreef:

Philip_Janssen]Als je nieuw koopt, krijg je garantie. Kwaliteit is afhankelijk van wat je koopt.

Yep.

Philip_Janssen]Het voordeel is dat mensen wel eens wat willen upgraden (zoals ikzelf). Ze doen dan weinig gebruikte, jonge apparatuur weg en gaan zoeken naar wat anders. Het voordeel is dan dat je wat meer features/kwaliteit kan kopen, voor hetzelfde of een lager bedrag. Maar het is slechts een idee.

Aan de OP; En dat is hier op het forum dus vaak het geval (mensen snel upgraden). Dat je liever nieuw koopt is eigenlijk logisch, maar aan 2e hands via new-line zul je je niet snel een bult vallen, integendeel zelfs. wink ;)
Waarom wil je eigenlijk geen tabletops, budget?
omdat tabletops (ik neem aan dat je CD-spelers bedoeld) aardig duur zijn. En vooral als ik het even goed wil als de cdn-35. tenzij je 2de hands bedoeld natuurlijk. maar als 2dehands hier op new-line wel goede spullen zijn zou ik ook wel (een deel van) mijn set willen kopen op new-line.

maar ben jij het niet eens met de cdn-35?
Topic: Beginnen met DJ-en (15-5-2007 08:17:00)

vanniekerk schreef:

Neem nou maar gewoon zo'n cdn35. Numark heeft wel bewezen dat ze leuke dubbele cd spelers kunnen maken. Ik weet niet of je voor dez prijs (dus 200 euro per stuk) zo'n complete enkele cd speler vindt!
qua mixer is een beat 4 oid dergelijks wel leuk. 19 inch is natuurlijk net zo breed als de controller unit en de cd speler unit van je cdn35 setje. Misschien dat diegene het dus gezegd heeft met de gedachte om het in te kunnen bouwen in een case!
ik denk niet dat ik ooit zal gaan inbouwen. en als ik het al zou doen. Dan in iedergeval pas als ik wat beter ben in DJ-en en ook wat beter materiaal heb.

maar klopt het nou dat ik gewoon eerst mijn geluid via de hoofdtelefoon kan doen en dan pas als ik genoeg geld heb ook nog 2 speakers?
want dan ben ik er nu uit. En dan in de zomervakantie kopen maar!
Topic: Beginnen met DJ-en (15-5-2007 07:52:00)
Als ik jullie zo hoor. Kan ik dus inderdaad voor een betere cd-speler sparen
á 400 euro?
dan zou ik deze bijvoorbeeld doen: (als ik dubbel zou doen)
Numark CDN-35

maar aangezien jullie (een aantal van jullie dan) ook pleiten voor aparte cd-spelers:
deze: American Audio PRO-DJ Single
en anders deze DAP DS-2200S
allebei 2 keer uiteraard

maar:
een dubbelecd-speler lijkt mij veel prettiger. Wat vinden jullie?
en de look van de DAP DS-2200S vind ik veel beter als die van de American Audio PRO-DJ Single. Maar qua adviesprijs is de American Audio PRO-DJ Single beter. Iemand ervaring?

oja:
waarom wou hier iemand een 19" mixer. Ik ga dan toch liever voor de beat 4. Advies graag
Topic: Beginnen met DJ-en (14-5-2007 21:15:00)
wat is er zo ellendig aan die beatcoutners dan?
en die 19" mixer is wel gelijk een stuk duurder
en dan ook nog die cd-speler. Dan zou ik echt
voor 2dehands moeten gaan. En eerlijk gezegd ben
ik niet zo'n 2dehands-er. Ik koop alles liever nieuw
omdat ik graag verzekerd ben van kwaliteit (voor wat
ik koop dan, niet persé dat ik gelijk de duurste spul-
len koop hé!)

edit: sry dat ik 2 posts achter elkaar deed!