Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van J.Wijnings
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 26 bijdrage(n) van J.Wijnings (Pagina: 1 van 3)
Topic: Krachtstroom: hoe beveiligen tegen nulpuntverschuiving? (3-2-2010 18:09:00)Het heet niet voor niks een spanband en geen hijsband. Zoek maar op het forum, vaak genoeg aan bod geweest deze kwestie.Is er dan gehesen met die spanbanden?
De speakers zijn bevestigd met een spanband, niet gehesen.Topic: Licht- en geluidsplan kerstconcert (4-1-2009 14:21:00)
de DUFRN gebruikt 1 fase en de nul voor stuurspanning, en beveiligt 3 fasen. Ook is dit relais met een verloop op een 1 fasegroep te gebruiken.
Topic: Krachtstroom: hoe beveiligen tegen nulpuntverschuiving? (14-11-2009 23:30:00)Een DUFRN230 van Omron doet hetzelfde. beveiliging tegen faseuitval, nuluitval en overspanning. Met zo een netbewakingsrelais schakel je een magneetschakelaar die op zijn beurt je voeding schakelt.
Topic: Licht- en geluidsplan kerstconcert (6-1-2009 18:50:00)René Eppink schreef:
J.Wijnings schreef:
Ja, een speaker met spanband. Breek maar eens zo een spanbandje, valt nog tegen hoor!De speakers zijn bevestigd met een spanband, niet gehesen.
Ja, een speaker met spanband. Breek maar eens zo een spanbandje, valt nog tegen hoor!
Topic: Showtec T4 balk met problems (4-11-2008 18:20:00)Gemodificeerd? Wat versta je daar onder, wel handig om dat te vermelden denk ik.
Topic: Behringer LC2412 als DMX controller voor PC via Midi (9-10-2008 18:30:00)@meine
TLC?
Topic: krachtstroomverloopje? (10-7-2008 14:44:00)TLC?
Dat zijn hacenco stekkers en zijn inderdaad niet leverbaar in 3 fasen met nul en aarde.De stekkers en wandkontaktdozen kunnen het vermogen van een frietkraam makkelijk hebben, maar omdat er geen nul in zit zijn ze er niet geschikt voor.
Topic: opdracht leuk zonder statisch licht? (17-6-2008 20:15:00)En zo is dat.
Kennis is leuk, maar er gaat niets boven praktijkervaring.
ik houd er nu dus ook over op.
Topic: opdracht leuk zonder statisch licht? (17-6-2008 17:57:00)Kennis is leuk, maar er gaat niets boven praktijkervaring.
ik houd er nu dus ook over op.
Het verhaal over de veiligheid van aardlekschakelaars wordt hier even helemaal uit zijn verband gerukt!
@ Martijn:"er van uit gaan dat de aardlek op locatie zijn werk zal doen is niet slim".
Dus jij gelooft dat een aardlekschakelaar die elke dag in en uit een bus geladen, omgelopen en door elkaar geschud wordt betrouwbaarder is als een aardlekschakelaar in vaste opstelling??
Volgens jou woorden zijn aardfoutschakelaars (want zo heten ze eigenlijk)van 300 en 500Ma gevaarlijk? Heb jij ooit al eens naar een aardfout gezocht in een lus van 500Ma? Ooit wel eens zelf de aardfout geweest?Daar voel je niet veel van hé.
De 300 en 500Ma zijn niet gevaarlijk, alleen wat trager dan de 30Ma.
Met een penlite kan je zelfs al een stroom opwekken die als hij door je hart gaat dodelijk is, dus een penlight is dan ook gevaarlijk?
Topic: Kunnen EV subs onder budgetspeakers? (10-6-2008 20:43:00)@ Martijn:"er van uit gaan dat de aardlek op locatie zijn werk zal doen is niet slim".
Dus jij gelooft dat een aardlekschakelaar die elke dag in en uit een bus geladen, omgelopen en door elkaar geschud wordt betrouwbaarder is als een aardlekschakelaar in vaste opstelling??
Volgens jou woorden zijn aardfoutschakelaars (want zo heten ze eigenlijk)van 300 en 500Ma gevaarlijk? Heb jij ooit al eens naar een aardfout gezocht in een lus van 500Ma? Ooit wel eens zelf de aardfout geweest?Daar voel je niet veel van hé.
De 300 en 500Ma zijn niet gevaarlijk, alleen wat trager dan de 30Ma.
Met een penlite kan je zelfs al een stroom opwekken die als hij door je hart gaat dodelijk is, dus een penlight is dan ook gevaarlijk?
Waarom uitkijken met je hoogdriver? Je stuurt hetzelfde vermogen in met dezelfde frequenties, alleen filter je de lage frequenties er uit!Kortom: je woofer van je top heeft een rustige avondje, en de hoge tonen driver is lekker bezig.