Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 9 van 20)
Topic: Nieuw set RCF (31-10-2008 16:54:00)
Is een software die we zelf hebben laten schrijven, met alle voordelen van dien :-)En hoe heb je dat geschreven/laten doen?Topic: Filmpje lichtset (29-10-2008 14:27:00)
Onderbouwing:
A)Niet weten dat dit gewoon "another brick in the wall (part 2)" isDankjewel, maar dit nummer wordt ook met deze titel herkend
C) Het voor elkaar krijgen een simpele regel zoals "we don't need no education" verkeerd te schrijven.
Ik zag t ja! Wij hebben allemaal wel eens last van dit soort typfoutjes.Topic: Filmpje lichtset (28-10-2008 22:25:00)
Ik wou je daar idd nog over bellen!;) Neem binnenkort even contact met je op!Topic: PA markt 2009 (24-10-2008 20:32:00)Daar ben je vaak het meeste aan kwijt
Klopt
En dan zet je vaak ook nog je prioriteit aan de kant die op je lijstje stonden!
Ik heb een keer een feestje gedaan in een ruimte van pak n beet 70 m4. Dit met:
2x RCF art 322 A
4x 8001as
Natuurlijk was de set sowieso TE overdreven voor de ruimte, gebruikte ook maar '2 streepjes op de master vu'.
Verder is t gewoon een heerlijke set. Mooie diepe bass. En mooi helder geluid
De Art serie is zoals bekend een hele leuke set en inprincipe voor weinig geld.
300 man ga je wel halen met 2 subjes, maar echt veel speling heb je niet. Ligt er natuurlijk ook aan wat de muziek keuze is.
Topic: SMS-party software (30-10-2008 17:36:00)2x RCF art 322 A
4x 8001as
Natuurlijk was de set sowieso TE overdreven voor de ruimte, gebruikte ook maar '2 streepjes op de master vu'.
Verder is t gewoon een heerlijke set. Mooie diepe bass. En mooi helder geluid
De Art serie is zoals bekend een hele leuke set en inprincipe voor weinig geld.
300 man ga je wel halen met 2 subjes, maar echt veel speling heb je niet. Ligt er natuurlijk ook aan wat de muziek keuze is.
Niek schreef:
SMS Party van 24 Music.Is een software die we zelf hebben laten schrijven, met alle voordelen van dien :-)
big bang schreef:
Als ik forumbeheerder was had je van mij t stempel "cultuurbarbaar van de maand" gekregen.Onderbouwing:
A)Niet weten dat dit gewoon "another brick in the wall (part 2)" is
B)de P.U.L.S.E. show als "wel aardig" kenmerken. Deze show geld algemeen, zeker gezien de show al in 1994 was, als een van de grootste lichtshow aller tijden.
Dan is t nog steeds niet verboden om deze hier te plaatsten?C) Het voor elkaar krijgen een simpele regel zoals "we don't need no education" verkeerd te schrijven.
Ik zag t ja! Wij hebben allemaal wel eens last van dit soort typfoutjes.
Opzich wel een aardige lichtshow van Pink Floyd We dont need now education Hebben veel gebruik gemaakt van de blinder functie.
Topic: toonregelingen bij het draaien (27-10-2008 22:40:00)Wanneer jij de potmeter voor low -of ook wel bass genoemd- verder open draait, zie jij in je vu meter dat ie sneller om hoog springt.
Wanneer jij dat met de mid of high potmeter doet, zie je dat (minder snel) niet op je vu meter maar je kan wel je tweeter om zeep helpen. Dus goed luisteren is een belangrijke term!
Als jij dus aan de hand van informatie van andere DJ's en hun mengpanelen JOUW eigen mengpaneel in gaat stellen, moet je eens overwegen om vaker je oren te gebruiken. Dat is dus ook wat Sylvia hierboven mij verteld.
Topic: drive in show naam (27-10-2008 15:19:00)Wanneer jij dat met de mid of high potmeter doet, zie je dat (minder snel) niet op je vu meter maar je kan wel je tweeter om zeep helpen. Dus goed luisteren is een belangrijke term!
Als jij dus aan de hand van informatie van andere DJ's en hun mengpanelen JOUW eigen mengpaneel in gaat stellen, moet je eens overwegen om vaker je oren te gebruiken. Dat is dus ook wat Sylvia hierboven mij verteld.
MG(ééééééééé) ligt wat makkelijker in de mond dan GM...
Topic: drive in show naam (27-10-2008 14:42:00)MG Sound & Light
MG Sound & Lights
MG Productions
MG Sound & Light rental
Topic: PA markt 2009 (27-10-2008 12:52:00)MG Sound & Lights
MG Productions
MG Sound & Light rental
Pa Markt 2009... rookmelders....Co2....... back on topic maarweer?
Topic: PA markt 2009 (26-10-2008 19:06:00)
abnpranger@home.nl schreef:
He Mathijs, misschien kunnen we die dag allebei vrijhouden en samen met een bus die kant op... Scheelt weer in de kosten
Daniel-sound schreef:
Mathijs_promix schreef:
- en meuk wat je dan tegekomt waarvan je denkt; 'ooja! is ook wel leuk'
En dan zet je vaak ook nog je prioriteit aan de kant die op je lijstje stonden!