Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 9 van 20)
Topic: Eurolite Kls Serie (9-3-2009 16:56:00)Topic: backdrop (5-3-2009 17:23:00)Ik wilde de set laatst gaan beluisteren, hij bleek nog steeds niet leverbaar te zijn...
Ik heb de set één keer gehoord. Verbazing wekend mooi geluid. Verder was dat de éérste set in europa. Dus nog niet in de winkel te koop.Topic: Welke lichttafel te kopen (1-3-2009 12:42:00)
Probeer google eens. Daar kwam ik 2 sec geleden nog genoeg informatie vinden over het product.
Topic: Feest in de achtertuin! (6-3-2009 11:05:00)2x-15b's gaan voor gewone muziek zeker lekker vind ik.
Wat vind jij dan "gewone" muziek? Hardcore, club, trance, Hiphop. Voor die ene is het gewoon voor de andere is het raar.Probeer het uit met je aansteker!
Maar vergeet niet, Het is Brand VERTRAGEND. Niet brandwerend wat ik nog regelmatig lees/hoor.
Topic: Electro Voice Tour-X (4-3-2009 16:32:00)
Maar vergeet niet, Het is Brand VERTRAGEND. Niet brandwerend wat ik nog regelmatig lees/hoor.Wanneer er binnenkort een zaterdag avond niks te doen is zal ik met de jongens eens wat subjes naast elkaar zetten. RX setje etc.
Topic: Electro Voice Tour-X (4-3-2009 13:15:00)TX1181 Sub
TX1152 Top
Je mag uiteraad deze set bij me huren. Kan je zelf op een feestje gebruiken en oordelen wat je ervan vind
Topic: Electro Voice Tour-X (4-3-2009 12:57:00)TX1152 Top
Je mag uiteraad deze set bij me huren. Kan je zelf op een feestje gebruiken en oordelen wat je ervan vind
DJoost schreef:
remcopeters schreef:
Zijn er ondertussen al gebruikerservaringen met de Tour x van EV?
Ik weet dat de Showmaster 2448 makelijk te bedienen is. Vrijveel functie's voor weinig geld. Behringer geen ervaring mee.
Topic: PA markt 2009 (4-2-2009 17:08:00)Ik weet waar het vliegveld ligt...
Topic: PA markt 2009 (4-2-2009 16:43:00)
Helaas moet ik toch kiezen voor, met een biertje op het strand, of de pa-markt.
Kies toch voor het biertje
Ben er helaas niet dit jaar bij, dus geen gezellig bakje koffie met mij dit jaar!
Kristian
Topic: DAP RB-15 (enkel 15'', 2000W max., 130dB SPL) (21-1-2009 18:43:00)Kies toch voor het biertje
Ben er helaas niet dit jaar bij, dus geen gezellig bakje koffie met mij dit jaar!
Kristian
Misschien een Domme opmerking, maar waarom gebruik je die 2000 euro niet voor een grotere auto of kar.
Ik vroeg het mij een beetje af...
ik denk dat je met JBL beter af bent dan Dap. Dan wel gekeken naar het merk. Zelf ken ik de speaker niet.
Ik vroeg het mij een beetje af... ik denk dat je met JBL beter af bent dan Dap. Dan wel gekeken naar het merk. Zelf ken ik de speaker niet.