Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Malcolm
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van Malcolm (Pagina: 9 van 13)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-7-2010 23:03:00)
Is het trouwens mogelijk 2 MagicQ PC Wings aan te sluiten idpv 1xMagicQ PC Wing + 1x MagicQ uibreidingswing.
Dan zou je eventueel 4048 kanalen hebben voor dezelfde prijs? (zal wel niet funtioneren
)Het aansluiten van 2 "programmeer" wings is niet mogelijk
Topic: Avolites tiger of Chamsys maxi pc wing? (2-6-2009 18:41:00)
Gelukkig bestaan er hele mooie bakwagens waar wel 5ton of meer in mag
C-rijbewijs noodzakelijk danwel
Topic: Co2 kanon (10-6-2010 16:15:00)
C-rijbewijs noodzakelijk danwel
Voor Co2 shooters zijn gasflessen met een stijgbuis nodig, dus die flessen voor een biertap gaan niet werken
Topic: Nieuwe set bassreflex (22-8-2009 20:22:00)
Toch ken ik speakers die aardig wat uurtjes in moeten spelen voor ze optimaal werken
Dit komt door het materiaal waar de surround van gemaakt is, die moet soepeler worden voor je de speaker op z'n (^#%#($ mag geven
Topic: Links naar speaker ontwerpen (7-6-2009 21:17:00)
Dit komt door het materiaal waar de surround van gemaakt is, die moet soepeler worden voor je de speaker op z'n (^#%#($ mag geven
zijn er hier ook mensen die de Labhoorns en Xtro's gebouwd hebben?
Topic: Avolites tiger of Chamsys maxi pc wing? (3-6-2009 19:54:00)inderdaad!
Gezien de prijs van een chamsys console ga je waarschijnlijk toch voor een wing + pc en deze nemen iets meer ruimte in dan de tiger. Die is namelijk bijna net zo makkelijk mee te nemen als een laptop
Topic: Basisinformatie geluid (2-6-2009 18:52:00)Gezien de prijs van een chamsys console ga je waarschijnlijk toch voor een wing + pc en deze nemen iets meer ruimte in dan de tiger. Die is namelijk bijna net zo makkelijk mee te nemen als een laptop
Inderdaad vrij lastig af en toe
Wat ik over clippen weet is..
- Wanneer een versterker niet het vermogen kan leveren wat er gevraagd word en vanaf dat punt z,n output afvlakt. Het outputsignaal gaat dan op een gelijkspanning/stroom lijken. Aangezien een speaker alleen beweegt als de stroom door z'n spoel telkens van polariteit wisselt als de toegevoerde stroom ook wisselstroom is gaat deze stil staan. Zo krijgt je speaker heel wat meer vermogen te verwerken gezien het RMS vermogen ook omhoogschiet. Gevolg is dus een verbrande spreekspoel
- Als een input het toegeleverde signaal niet kan verwerken/niet genoeg headroom heeft kan deze ook clippen. Verder gebeurt er dan volgens mij hetzelfde als in een versterker. Het wissellende signaal gaat meer en meer lijken op een gelijkspanning, waar een mixer niet aan kapot gaat trouwens
Correct me if i'm wrong
Topic: Avolites tiger of Chamsys maxi pc wing? (2-6-2009 18:42:00)
Wat ik over clippen weet is..
- Wanneer een versterker niet het vermogen kan leveren wat er gevraagd word en vanaf dat punt z,n output afvlakt. Het outputsignaal gaat dan op een gelijkspanning/stroom lijken. Aangezien een speaker alleen beweegt als de stroom door z'n spoel telkens van polariteit wisselt als de toegevoerde stroom ook wisselstroom is gaat deze stil staan. Zo krijgt je speaker heel wat meer vermogen te verwerken gezien het RMS vermogen ook omhoogschiet. Gevolg is dus een verbrande spreekspoel
- Als een input het toegeleverde signaal niet kan verwerken/niet genoeg headroom heeft kan deze ook clippen. Verder gebeurt er dan volgens mij hetzelfde als in een versterker. Het wissellende signaal gaat meer en meer lijken op een gelijkspanning, waar een mixer niet aan kapot gaat trouwens
Correct me if i'm wrong
rekal schreef:
Begin toch steeds meer naar Chamsys te neigen....Is het trouwens mogelijk 2 MagicQ PC Wings aan te sluiten idpv 1xMagicQ PC Wing + 1x MagicQ uibreidingswing.
Dan zou je eventueel 4048 kanalen hebben voor dezelfde prijs? (zal wel niet funtioneren
)
Ik draai 99% van al mijn shows met chamsys en ik heb er nog nooit spijt van gehad! Grote voordelen vind ik toch wel de prijs en het gebruikersgemak, ook zijn alle consoles/wings/software exact hetzelfde kwa layout en werking.
Ik moet af en toe met de tiger werken en dan mis ik chamsys enorm.. De FX generator is een stuk minder uitgebreid, opslagmogelijkheden zijn minder, snel is ie ook niet..
Zelf heb ik een normale pcwing van chamsys icm een touchscreen, dit werkt gewoon goed. Af en toe kom ik playbacks te kort maar daar hebben ze dan weer een mooie wing voor
Topic: Flightcase met koelkast (17-5-2009 23:05:00)Ik moet af en toe met de tiger werken en dan mis ik chamsys enorm.. De FX generator is een stuk minder uitgebreid, opslagmogelijkheden zijn minder, snel is ie ook niet..
Zelf heb ik een normale pcwing van chamsys icm een touchscreen, dit werkt gewoon goed. Af en toe kom ik playbacks te kort maar daar hebben ze dan weer een mooie wing voor
of dutycase! Op hun site staan ook enkele voorbeelden en ze leveren erg nette kisten
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (5-5-2009 21:59:00)
Kunnen ook synco kasten zijn natuurlijk. Die lijken bijna hetzelfde