Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bassie Rassie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 9 van 19)

Topic: Drie gewonden door omgevallen lichtstellage (14-3-2010 21:20:00)
Lijkt mij meer een gevalletje van te hoog opdraaien en te weinig het gewicht verdelen. Zoals ik het zie, zie ik al het gewicht aan de voorste buis.
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (9-3-2010 22:55:00)

DJ Jurgie schreef:

Briefjes van 50 zijn toch niet zo vreemd razz :p ?
Ik krijg ook altijd het grootste deel in briefjes van 50 wink ;)
Ze kijken vreemder op als je met briefjes van 100 of 200 aan komt zetten.
Topic: Drive-in show websites (4-3-2010 20:27:00)
Zet je fotoalbum even in een link naar een nieuwe pagina. Nu ben ik namelijk geheel van je site af en heb ik het gevoel dat ik op een andere site zit.
hetzelfde met 'webhosting'. Even in een nieuwe pagina.

En haal dan ook het linkje naar 'nieuws' weg uit je submenu. Deze loopt namelijk dood.

Zijn net de puntjes op de I.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-2-2010 22:39:00)

watje schreef:

Gister voor TMF in de Mix lichtshow gedaan in Atak - Enschede.

Volgende keer mogen zei toch met elkaar afspreken of ze voor een laser show, een goed te filmen feest gaan of voor een leuke sfeer.
TMF Camera man komt naar mij toe dat er meer zaallicht nodig is, ik parren op 80% met een chase dit ging wel ok, komt organisatie van Teenage party naar me toe dat de parren bijna uit moeten en er veel beweging met heads moet en vervolgens de Laser dat alles uit moet.
En dat binnen 5min..
was niet echt goed afgesproken maar uiteindelijk was iedereen tevreden :)
Weten wie je opdrachtgever(s) is en aan zijn eisen houden en de rest doorsturen naar hem.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (4-2-2010 20:39:00)

Jeroenstap schreef:

Ik neem aan dat in het geval van jou school het om een brandmeldcentrale ging? Fijne ervaringen met die dingen angry
Laatst ook weer, na alle tijdelijk uitgeschakelde zones weer te hebben ingeschakeld, gaf het apparaat de melding dat er nog zone's uitgeschakeld waren. Deze aangegeven zones waren met geen mogelijkheid in te schakelen op de normale manier. Pandje afsluiten met een storing in de brandmelder is niet zo handig...
Uiteindelijk een uur gewacht op de telefooncentrale met uiteindelijk het bericht dat het apparaat gewoon gereset mocht worden shocked 8O
En heb je ook netjes doorgemeld aan de meldkamer dat je zone's hebt uitgeschakeld ? En had je ook mensen in de uitgeschakelde zone's ? die eventueel een handmelder in kunnen drukken ?
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2010 03:49:00)
Ook vanuit stiens de beste wensen.

Hier was het in de straat dat iedereen binnen een half uur zoveel mogenlijk probeerde af te steken en daarna snel naar binnen toe.
En er waren dan nog een paar mensen die veel vuurwerk hadden en dus lang bezig waren.
Topic: Drive-in show websites (20-12-2009 14:04:00)

Mifex schreef:

hidixx schreef:

Ik ben ook weer bezig geweest met een nieuwe website. Nog niet alle foto's
staan erop maar die worden nu in de kerstvakantie erop gezet en gemaakt.

turboblast drive-in shows

Laat maar weten wat je ervan vind wink ;)

ps. de website is nu in de kerstsfeer gebracht laugh :D
Hele nette overzichtelijke website. Alleen zou ik het menu nog centreren!
Juist niet. Dan komt namelijk 'contact' midden in de kerstboom te staan, waardoor het minder goed te lezen valt.
Topic: Lichtontwerp Kerstgala (25-11-2009 16:33:00)

watje schreef:

ik wil ook wel een een ontwerpje zien dat iets creatiever is als een carétje van de OP.

Maar om toch een tip te geven:
als je zo graag een constructie in de zaal wil, waarom dan niet iets met losse posten, movinghead erop, wit doek eromheen, ledtube erin.
en van deze palen een aantal verdeeld over de zaal, *let wel even op hoe je dit met kabels doet*

en dan op het podium waar dj staat links, rechts ook zo'n paaltje en een truss brug achter de dj's met wat tegenlicht.
Hangend aan een overspanning ziet dit er ook mooi uit. Krijg je alleen een wat rare trussbelasting, dus moet je daar wat opletten.
Topic: Lichtontwerp Kerstgala (23-11-2009 15:48:00)
heeft dit ook niet iets te maken met full space, half space, enzovoorts ?
Topic: Suggestie webshop en forum (4-11-2009 18:49:00)

Frank9 schreef:

De Key-features? 9/10x proberen reclame makers je toch gewoon echte overtuigen op je eerste indruk. Als jij een auto lelijk vindt, boeit het toch geen reet meer hoe hard hij wel niet kan?
En dat is nou juist de manier hoe de mensen in dit wereldje NIET denken. Als je schoolfeesten doet, zul je geheid wel paar keer de vraag hebben gekregen van 'hoeveel watt zijn joun boxen?' Kan je ook niet van het beeld af lezen.
Vergelijken kan je ook met computers trekken. Aan het uiterlijk van de kast kan je niet zien wat de specificaties zijn en of de computer het überhaubt doet.
Ben je een gamer wordt er ook vaak gevraagd naar de specificaties. De webshops die computer apparatuur verkopen hebben ook altijd specificaties erbij staan.

Dit wereldje is nu eenmaal niet gelijk aan een andere wereld, daarom kan je ook vaak voor gek worden verklaard.

Alle veranderingen die jij hebt opgenoemd bestaat in elke kant- en klare webshop die je tegenwoordig vindt op internet. Veel van deze webshops draaien puur om zoveel mogenlijk winst te maken.

Wat ik me nu afvraag, ga je elke webshop die niet als standaard eruit ziet nu langs ?