Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 9 van 20)
Topic: ShowTec Lichtmeter (10-7-2006 18:49:00)Topic: Het bouwen van een case (7-7-2006 20:53:00)
maar denk jij dat ik zo stom zou zijn om mijn truss om te duwen en als iemand dat ooit doet op een feest of dergelijke dan breek ik die zijn nek en kan die mijn hele truss +lichten betalenIemand die onder invloed is kun je nogal moeilijk verantoordelijk stellen voor wat ie dan doet, alleen voor het feit dat ie onder invloed is(dat is ie immes bewust geworden)
Knap dat die persoon alles mag betalen, je zult alleen de dagwaarde maar terug krijgen.
en wie heeft gezien wie het gedaan heeft?
zolang jij in je eentje ben heb je het druk genoeg met je platen en je lichten...Topic: kan dit in een truss? (7-7-2006 18:51:00)
niet over de lichtmeter, maar meer over wat ie meet:
is er een schadelijke hoeveelheid licht die je kunt ontvangen?
ik ga na het eten ook zelf even googlen, maar wellicht dat er iemand hier die info kan aanvullen.
geit
Topic: Stroom verdelen (10-7-2006 09:27:00)is er een schadelijke hoeveelheid licht die je kunt ontvangen?
ik ga na het eten ook zelf even googlen, maar wellicht dat er iemand hier die info kan aanvullen.
geit
C of B karakter automaten?
en inderdaad, een goede aardlek is wel nodig in je verdeler.
Verder vraag ik de mede forumers of het verstandig is om de verdeler ook te aarden?
Dit is mij ooit verteld door diezelfde installateur die mij dat wijs maakte van die C klasse automaten, maar over dat aarden had 'ie misschien wél gelijk.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (7-7-2006 23:07:00)
en inderdaad, een goede aardlek is wel nodig in je verdeler.
Verder vraag ik de mede forumers of het verstandig is om de verdeler ook te aarden?
Dit is mij ooit verteld door diezelfde installateur die mij dat wijs maakte van die C klasse automaten, maar over dat aarden had 'ie misschien wél gelijk.
ja, ze branden alleen minder fel.
Topic: female deejays (7-7-2006 22:08:00)Om een Topic van nog net geen jaar oud te kicken:
ben wel benieuwd welke forumleden er hier allemaal van het vrouwelijke geslacht zijn.
heb een ebetje de indruk dat in t licht en geluid de emancipatie nog niet is doorgebroken.
Topic: Newbie vragen (7-7-2006 21:52:00)ben wel benieuwd welke forumleden er hier allemaal van het vrouwelijke geslacht zijn.
heb een ebetje de indruk dat in t licht en geluid de emancipatie nog niet is doorgebroken.
ik heb begrepen dat forumlid Reind een hele mooie website heeft.
aboutdj.nl of .com?
Topic: Drive-in show starten (7-7-2006 21:41:00)aboutdj.nl of .com?
[topictitel]
drive inn show starten
en jij je maar afvragen waarom mensen je advies geven over hoe je een drive-in start, en er niemand zich aanbied als partner??drive inn show starten
je kunt nu je rack op de stolp zetten, zo is ie van de grond.
ook kun je de stolp als gewone tafel gebruiken, en het binnerack op een andere veilige plaats wegzetten.
Ik gebruik liever een "gewoon" kistje
Topic: kan dit in een truss? (7-7-2006 20:50:00)ook kun je de stolp als gewone tafel gebruiken, en het binnerack op een andere veilige plaats wegzetten.
Ik gebruik liever een "gewoon" kistje
weer wat geleert, dank aan rené 
Topic: kan dit in een truss? (7-7-2006 18:53:00)
senne derine schreef:
jamaar denk jij dat ik zo stom zou zijn om mijn truss om te duwen en als iemand dat ooit doet op een feest of dergelijke dan breek ik die zijn nek en kan die mijn hele truss +lichten betalen
Knap dat die persoon alles mag betalen, je zult alleen de dagwaarde maar terug krijgen.
en wie heeft gezien wie het gedaan heeft?
zolang jij in je eentje ben heb je het druk genoeg met je platen en je lichten...
niet trusserig maar eerder statieverig is mijn vraag:
ik ben laatst een dergelijk VMBtje tegengekomen.
compleet met waterpas. is dit ding door zn horizontale "poten" ook een stuk stabieler?
natuurlijk heeft alles een punt waarop het vreselijk fout gaat, maar is dat punt door deze methode van poten plaatsen een stukkie verder weggeschoven?
ik ben laatst een dergelijk VMBtje tegengekomen.
compleet met waterpas. is dit ding door zn horizontale "poten" ook een stuk stabieler?
natuurlijk heeft alles een punt waarop het vreselijk fout gaat, maar is dat punt door deze methode van poten plaatsen een stukkie verder weggeschoven?