Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van LJ DaAn
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 9 van 20)
Topic: House Festival (11-6-2009 17:43:00)Klopt niet.
Bijna alle Optoma beamers maken gebruik van de DLP projectietechniek.
Die techniek wordt verzordt door Texas Instruments. De kleurenwielen in verschillende beamers is ook miniem.
Hou je alleen nog de lens over, en de aansluitmogelijkheden die beter kunnen zijn bij Optoma.
Verder, hoe meer ansilumen hoe beter gaat ZEKERWETEN niet op. Hoe meer licht hoe minder zwart, voor een verduisterde ruimte voldoet een ansilumen van 1600 al!!
Ik heb zelf een Acer x1160z die zichzelf allang weer terug heeft verdient (verhuur) en voor thuis een H5350. Ik heb deze vergeleken met een Epson TW700 LCD beamer, maar ik zag zo weinig verschil in beeld (wel veel verschil in euro's), dat ik voor de Acer ben gegaan.
Met een HD mediacenter eraan via HDMI en een goed spanscherm geeft dit echt geweldig beeld!
Verder, schermen;
Het is ALTIJD het slimste om de beamer achter je scherm te plaatsen, je moet dan dus geen opzichtscherm maar een doorzichtscherm kopen...
Maar, dat kan makkelijk. Je neemt natuurlijk geen uitrol projectiescherm mee maar eentje die uit aluminium buizen bestaat die je in elkaar moet klikken. Bij die systemen kan je altijd een extra en/of ander doek kopen.Topic: Narrowcasting software (voor reclame) (7-6-2009 16:00:00)
Er is geloot wie de parren meekreeg? in dat geval...
Hahaha, hoe een geniale actie.
Gewoon rock paper scissors in het magazijn doen om een paar ACL barren
ik zie het al helemaal voor me.Topic: Cuelux (27-5-2009 17:43:00)
Afdekken kan niet, dan moet je voor een overkapping zorgen.
waarom maar 1 atomic? Dingen kosten bijna niks en met 4 (of meer) kan je een leuk loopje of 'blinder' effect mee creeeren
Topic: Video projectie (10-6-2009 17:56:00)waarom maar 1 atomic? Dingen kosten bijna niks en met 4 (of meer) kan je een leuk loopje of 'blinder' effect mee creeeren
Léon, ik reageerde op Anne die zei dat de klok meteen schermvullend bij haar was
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (10-6-2009 17:07:00)
Het kindje -baby- mag ook lekker genieten in je magazijntje
Waarom kisjes ergens anders? heeft het te maken met inbraak ofzo?.. nu doe je dus 2 keer zoveel handelingen als normaal 8-)
Topic: Video projectie (9-6-2009 23:43:00)
Waarom kisjes ergens anders? heeft het te maken met inbraak ofzo?.. nu doe je dus 2 keer zoveel handelingen als normaal 8-)
Je gaat toch niet vertellen dat je met een resolutie van 800x600 werkt?
(De afmetingen die de klok standaard heeft)
Een beamer kan niet zwart projecteren, maar als je gaat priegelen met de helderheid en het contrast (eventueel R,G,B als je beamer dat toelaat) kom je een heel eind
Topic: Keuze beamer? Optoma EP728i? (7-6-2009 16:09:00)
(De afmetingen die de klok standaard heeft)Een beamer kan niet zwart projecteren, maar als je gaat priegelen met de helderheid en het contrast (eventueel R,G,B als je beamer dat toelaat) kom je een heel eind
ideedeluxe schreef:
Met een optoma kun je bijna geen grote fout maken. Optoma loopt voor op het gebied van beeldtechniek, daarbij zijn Optoma beamers opvallend klein voor het aantal lumens dat ze voortbrengen.Bijna alle Optoma beamers maken gebruik van de DLP projectietechniek.
Die techniek wordt verzordt door Texas Instruments. De kleurenwielen in verschillende beamers is ook miniem.
Hou je alleen nog de lens over, en de aansluitmogelijkheden die beter kunnen zijn bij Optoma.
Verder, hoe meer ansilumen hoe beter gaat ZEKERWETEN niet op. Hoe meer licht hoe minder zwart, voor een verduisterde ruimte voldoet een ansilumen van 1600 al!!
Ik heb zelf een Acer x1160z die zichzelf allang weer terug heeft verdient (verhuur) en voor thuis een H5350. Ik heb deze vergeleken met een Epson TW700 LCD beamer, maar ik zag zo weinig verschil in beeld (wel veel verschil in euro's), dat ik voor de Acer ben gegaan.
Met een HD mediacenter eraan via HDMI en een goed spanscherm geeft dit echt geweldig beeld!
Verder, schermen;
Het is ALTIJD het slimste om de beamer achter je scherm te plaatsen, je moet dan dus geen opzichtscherm maar een doorzichtscherm kopen...
Maar, dat kan makkelijk. Je neemt natuurlijk geen uitrol projectiescherm mee maar eentje die uit aluminium buizen bestaat die je in elkaar moet klikken. Bij die systemen kan je altijd een extra en/of ander doek kopen.
Kijk eens naar ON.
Doen aan narrowcasting in meer dan 600 horecazaken in nederland.
Je krijgt content aangeleverd, en je kan zelf agendapunten onder de aandacht brengen, en een slideshow tonen etc.
Als ik me niet vergis is de software gratis, aangezien ON. verdient aan de reclame die ook wordt uitgezonden.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (2-6-2009 01:18:00)Doen aan narrowcasting in meer dan 600 horecazaken in nederland.
Je krijgt content aangeleverd, en je kan zelf agendapunten onder de aandacht brengen, en een slideshow tonen etc.
Als ik me niet vergis is de software gratis, aangezien ON. verdient aan de reclame die ook wordt uitgezonden.
Douwe schreef:
Na overleg met de crewchief hebben we zijn setje 'geloot'.
Hahaha, hoe een geniale actie.
Gewoon rock paper scissors in het magazijn doen om een paar ACL barren
ik zie het al helemaal voor me.
Wacht tot Jeroen dit topic leest,
Hij is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling, hij kan er genoeg over vertellen dus ;)
Topic: Beste platen van dit moment.... (25-5-2009 22:07:00)Hij is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling, hij kan er genoeg over vertellen dus ;)
East & Young - Reveal.
Groepje uit Enschede, kreeg het getipt van een jongen uit Deventer die normaal van alternatieve muziek houd maar dit helemaal vet vond
Topic: Gebruik UPS zinvol? (25-5-2009 07:45:00)Groepje uit Enschede, kreeg het getipt van een jongen uit Deventer die normaal van alternatieve muziek houd maar dit helemaal vet vond
Als die dingen een klein beetje capaciteit hebben worden ze erg zwaar....
en wat heb je aan een processor die aan blijft terwijl je afspeelset en versterkers plat liggen?
Verder, je zult altijd zien, houd je processor er mee op als je zo'n UPS hebt... je KAN niet alles dubbel meenemen, al meerdere topic's over geweest
en wat heb je aan een processor die aan blijft terwijl je afspeelset en versterkers plat liggen?
Verder, je zult altijd zien, houd je processor er mee op als je zo'n UPS hebt... je KAN niet alles dubbel meenemen, al meerdere topic's over geweest