Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MG

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 9 van 20)

Topic: PA-markt 2010 (6-1-2010 13:13:00)

DTosh schreef:

Whaa, ik ben derbij. Ditmaal reizen we met 3 voertuigen in plaats van 1 sneaky :V ! "k heb der vorigjaar een versterker gekocht.
Als het maar niet 3x een zuinige Smart is wink ;)
Topic: Stel je even voor... (4-1-2010 23:28:00)
Had gekund inderdaad, maar mijn naam met dubbele n was er al voordat ik uberhaupt thuis een internetverbinding kreeg, laat staan er een website was wink ;)
Topic: Stel je even voor... (4-1-2010 18:05:00)

Dré schreef:

MG schreef:

Inmiddels kan ik gelijktijdig tot zeven verschillende drive-inn shows met/zonder verlichting en diskjockey leveren,
In dat geval wordt het wellicht tijd om het woord drive-in show correct te gaan schrijven (met één n). wink ;)
Neu, zo maak ik het unieke verschil ten opzichte van al die anderen he laugh :D Er zit wel degelijk een gedachte achter die tweede n, die vertel ik nog wel eens als ik de zaak aan de wilgen heb gehangen wink ;)
Topic: Wit scheurdoek (4-1-2010 10:25:00)
Paul Ghijsen Show- en Decostyling in Kerkrade heeft dit materiaal ook, mogelijk ook gebruikt, te koop.
Topic: Musicasions Beurs op 6 en 7 februari (4-1-2010 10:24:00)
Nog mensen uit Limburg die spullen te koop hebben, en met mij een limbo-stand willen opzetten tijdens deze beurs?
Topic: Keuze Drummicrofoons (3-1-2010 16:05:00)

dj-bart schreef:

Als je slim bent laat je die hele 600 serie links liggen en ga je meteen voor de 900 serie, als je Sennheiser neemt tenminste. Je zult geen spijt krijgen van die beslissing.
Als JIJ slim bent help je de topicstarter op weg met goed advies, in plaats van series waarvoor hij geen budget heeft. shut up :X
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (2-1-2010 16:20:00)

HR Sound schreef:

.G eboekt via een collega, dus meer info was er niet dan "het moet een knalfeest worden"
Misschien heeft deze collega bewust wat informatie achter gehouden, omdat je anders nee zou zeggen? laugh :D
Topic: Stel je even voor... (2-1-2010 16:13:00)
Ik heb me nooit voorgesteld, laat ik dat maar eens doen (was een van mijn goede voornemens voor 2010):

Ik ben Mathijs Gulpers (MG), inmiddels 25 jaar en opgegroeid in het Zuid-Limburgse Landgraaf. Vanaf mijn twaalfde thuis begonnen met plaatjes draaien, en naderhand met en met ook in het openbaar aan de slag mogen gaan dankzij een lokaal verhuurbedrijf. In 2004 besloot ik om mijn hobby bedrijfsmatig aan te gaan pakken, omdat ik eigelijk altijd al professioneel te werk wilde gaan en mijn zaken goed op orde wilde hebben. Doordat ik sinds 2007 in Friesland studeer ben ik de laatste jaren landelijker gaan werken.

Inmiddels kan ik gelijktijdig tot zeven verschillende drive-inn shows met/zonder verlichting en diskjockey leveren, alles kant en klaar voor gebruik en in eigen beheer. Ik heb een hekel aan prutswerk, en daarom staat alles bij mij telkens klaar voor gebruik in de loods. Apparatuur wordt goed schoongehouden en technische aspecten worden direct nagekeken, om zo de bedrijfszekerheid en -continuiteit te kunnen garanderen. Voordeel is dat alles altijd blindelings kan worden ingeladen: het is altijd netjes, compleet en werkend. Hierdoor is er ook geen verschil tussen drukke en minder drukke periodes: mijn werkwijze werkt altijd fijn voor ons allemaal.

Qua muziek draai ik zelf allround, en liefst voor een gemengd publiek. Ik vind het heerlijk om kris kras door elkaar heen te draaien, en daarbij ook nog wat grapjes en grollen door de microfoon te laten klinken.

Sommige mensen vinden mij een apart figuur (om het mild en positief te stellen), maar zolang iedereen doet wat hij denkt dat goed is moet dat kunnen. Ik heb een hekel aan mensen die hun zaken niet goed voor mekaar hebben, en een hele grote hekel aan wannabe's die alles van anderen moeten hebben of afkijken omdat ze zelf niks goed weten aan te pakken.
Topic: Showtec Showdesigner (24-12-2009 21:03:00)
laugh :D Volgende keer dus eerst new-line forum raadplegen en dan pas verhuurders uit bed bellen, Kevin wink ;)
Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (21-12-2009 21:53:00)

MetaMind schreef:

Ik heb de set gehoord en even met de technieker gepraat.
Dat is Kees, rasechte audiofiel. Hij vliegt een paar keer per jaar naar China om daar op zijn verzoek kasten te laten zagen en lijmen, en heeft de laatste speakerseries en MK2 soundmate's in Nederland ontwikkelt.