Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ JB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 191 bijdrage(n) van DJ JB (Pagina: 9 van 20)

Topic: sleutelschakelaar (9-10-2009 02:06:00)
Bij ons hebben we in één van de zalen een vergelijkbaar systeem:
- op twee verschillende plaatsen zit een knop om het geluid aan/uit te zetten (normale momentschakelaar die 2 seconden ingedrukt moet blijven, kan denk ik ook wel een sleutelschakelaar zijn);
- bij de geluidskast ligt een gemodificeerde switchpack van TTL. Als zo'n schakelaar 2 seconden wordt ingedrukt, gaan kanaal 1 t/m 8 één voor één aan of uit in omgekeerde volgorde.

Kortom: even contact zoeken met TTL. Ze doen heel veel aan customized materiaal, dus ze kunnen je vast wel helpen.
Topic: Gebruiksaanwijzingen (4-10-2009 16:22:00)
Als het mij lukt, moet het jou toch zeker ook lukken.

De eerste geef ik je vast cadeau: Showfog 800.
De rest mag je op eigen kracht daar vandaan halen.
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (25-9-2009 12:59:00)
Dan heb je nog mazzel, voor hetzelfde geld denken ze dat die laserpointer op een wapen gemonteerd zit, raakt de piloot in paniek en vuurt zo'n raket op je af! laugh :D
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-9-2009 16:06:00)
Dat blijven inderdaad de mooiste momenten: iemand komt een aanvraag doen en je tilt het cd-hoesje op dat op je tabletop ligt met de mededeling: "Ik wilde 'm net erin mixen." Schaars, maar prachtig!

Middelbareschoolmeiden blijven mij ook verbazen:
Blond: "Doe je ook aan verzoekjes?"
Ik: "Wat zou je willen horen?"
Blond: "Eh... Weet ik eigenlijk niet, ben zo terug."
Overleggen met vriendinnen.
Blond: "Ja, die ene. Je weet wel."
Ik: "Geen idee, welke ene. Ik heb een paar duizend exemplaren die 'die ene' kunnen zijn."
Weer terug overleggen met vriendinnen.
Blond: "Tsja, ik weet eigenlijk niet. Het gaat ongeveer zo: lalalalala."
Blond2 die mee is gelopen: "Nja, het gaat meer zo: lalalalala."
Ik: "Weet je niet een deel van de songtekst, of de artiest."
Blond: "Nee."

Blijft ook een klassieker. Het is ook wel gebeurd dat je dan net die plaat instart die ze bedoelden. Ze missen vervolgens het intellect om verbaasd te kijken. shut up :X
Topic: stroboscoop: Hungaroflash of Martin atomic? (22-9-2009 12:37:00)
Tsja, de TS heeft het over 'feestjes' van 10.000 man... Meestal heb je dan wat meer stroom om te verbruiken.
Topic: stroboscoop: Hungaroflash of Martin atomic? (21-9-2009 14:43:00)
Grote nadeel van de Atomics blijft dat ze een net-niet-blindfunctie hebben.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (20-9-2009 19:44:00)
Dan alsnog: als je altijd via je sub naar de toppen gaat, waarom een kabel van de versterker in een top prikken? Of is het inderdaad dat hij 20m-kabels gebruikt voor doorlussen?
Topic: stroboscoop: Hungaroflash of Martin atomic? (20-9-2009 19:41:00)

Get-Right schreef:

Een Atomic naast een USDMX of EURODMX heb ik nog nooit gezien, en daar kan ik dus niet over oordelen. Een Quasar naast een Atomic wel (deze heb ik beiden in bezit voor tests eventueel!). Een Quasar in 16A mode en een Atomic op full power geven ongeveer een gelijke output. Dat wil dus zeggen wanneer je de Quasar op de Turbo (32A) mode zet, hij de vloer aanveegt met een Atomic op full power.
Ik kan dit verhaal alleen maar ondersteunen.

Enne... Feestjes tot 10.000 man valt niet in de categorie "mega-fuif"???
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (20-9-2009 13:53:00)
Het is nog stommer (no offence wink ;)): waarom steek je nog een kabel in een top, als er al een kabel inzit? Als je normaal al doorlust van sub naar top, zou er bij de tweede kabel een belletje moeten rinkelen.
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (17-9-2009 12:58:00)
Heb de filmpjes op de Pioneer Pro DJ site ook even bekeken: ik vind die Needle Search toch wel simpel, maar briljant! laugh :D

Ik zal me er niet over verbazen als Pioneer de prijzen van de CDJ-1000 juist omhoog heeft gegooid, om de overstap naar de CDJ-2000 aantrekkelijker te maken...