Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hendrik
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 9 van 20)
Topic: Dap MC 206 audiokabel (23-11-2004 19:34:00)
Uiteraard zijn er andere houtsoorten die lichter zijn,
maar als je het goedkoop wilt doen, moet je deze altijd nog beschilderen.
En watervast merantie kost ongeveer het zelfde als betonplex.Maar wie gebruikt er dan meranti exterieur voor een case? Je neemt toch lekker interieur lijkt mij! Stuk voordeliger.Topic: Dap MC 206 audiokabel (23-11-2004 19:08:00)
een ACL is dus een lamp met smalle bundel in een par behuizing enja een gewone par word meestal niet echt als effect gebruiktEr is meer,
Een ACL is veel sneller en witter als een vnsp parretjes zoals jij aangeeft.Topic: toevoeging aan lichtshow (20-10-2004 21:38:00)
Ook nog mensen ervaring met bijv Belden?
Topic: Dap MC 206 audiokabel (23-11-2004 19:26:00)hmm, misschien eens naar harlingen om een stukkie tasker. Zal ook nog eens bij klotz kijken, hebben ook goeie kabel.
Topic: Dap MC 206 audiokabel (23-11-2004 19:16:00)Eurocable heb ik ook gebruikt
na een paar keer kan je het wegflikkeren.
Topic: Dap MC 206 audiokabel (23-11-2004 19:14:00)
na een paar keer kan je het wegflikkeren.Ik heb helaas negatieve ervaring met dap-kabel, al is dat dan microfoonkabel. De DMX kabel komt bij mij nou ook niet echt degelijk over.
Topic: Flightcases (23-11-2004 19:12:00)Tom schreef:
Betonplex van 9 mm (het bestaat ook in 6mm) is de snelste/goedkooptste manier om een kist redelijk afgewerkt, bijzonder sterk, watervast, kan maken.Uiteraard zijn er andere houtsoorten die lichter zijn,
maar als je het goedkoop wilt doen, moet je deze altijd nog beschilderen.
En watervast merantie kost ongeveer het zelfde als betonplex.
En welke DMX-kabel gebruik je dan als ik vragen mag?
Topic: ACL set (10-11-2004 19:07:00)De eerste ACL met trafo moet ik nog tegenkomen
Topic: ACL set (9-11-2004 22:02:00)stekelvarke schreef:
het voordeel is eigenlijk al duidelijk
een ACL is dus een lamp met smalle bundel in een par behuizing enja een gewone par word meestal niet echt als effect gebruikt
Een ACL is veel sneller en witter als een vnsp parretjes zoals jij aangeeft.
Ik zag een 1,5 jaar geleden een bestellijst van een of andere leverancier waar ik het type raylight kon uitkiezen. Reflectoren waren van DTS en heb toen voor MFL gekozen. Voor de gein ook nog even nsp en vnsp besteld en verrek, inderdaad verschil. Ik zou moeten navragen waar ik dat toen weg had. Heb toen ook een vergelijking gedaan met die van show-pech en moest concluderen (wederom) alle waar naar zijn geld. Die van DTS waren nog al wat mooier. Helaas zit je steeds met continue wisselende kwaliteit bij die meuk uit het oosten dus in hoeverre deze gegevens nu nog relevant zijn....
MFL van DTS kwam nagenoeg overeen met NSP van show-pech.
Topic: Aarding bij multikabels (12-10-2004 00:01:00)MFL van DTS kwam nagenoeg overeen met NSP van show-pech.
btw, passen daar dan ook die printjes in van showtec? (die normaal in die dmx barren zitten) ik meende dat die barren een centimeter of 8 breed waren?