Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 9 van 20)
Topic: Speaker opgeblazen? (7-9-2007 21:47:00)En deze hebben wel de nodige kick?
Topic: numark dmc-2 (3-9-2007 20:05:00)
Een gloeiende jackplug? kan je dat effe uitleggen?
Probeer de speaker er eens uit te schroeven en meet eens rechtstreeks met een ohm meter op de speaker.
Met de jacks op je speakeraansluitingen gaan zitten peuteren kan je beter niet doen, de kans op kortsluiting is groot waardoor je versterker kan sneuvelen, en als je de amp te ver uitstuurd kan je er nog een flinke opdonder van krijgen.
Topic: verschil gain en volume (6-9-2007 18:17:00)Probeer de speaker er eens uit te schroeven en meet eens rechtstreeks met een ohm meter op de speaker.
Met de jacks op je speakeraansluitingen gaan zitten peuteren kan je beter niet doen, de kans op kortsluiting is groot waardoor je versterker kan sneuvelen, en als je de amp te ver uitstuurd kan je er nog een flinke opdonder van krijgen.
Als hij met de gains dicht niet bromt dan ligt het niet aan de eindrap.
Waarschijnlijk heb je ergens een aardlus.
Je zal dus je kabels moeten controleren, misschien is de afscherming van je kabels met de behuizing van je xlr pluggen verbonden? als dat zo is moet je die maar eens loshalen.
Dus afscherming alleen op 1, de + (rood draadje) op2, en de - (wit draadje) op 3.
Heb je de afsluit test al gedaan? als hij dan nog bromt is het waarschijnlijk de ingangsbuffer van je eindbak, kwestie van een paar euro.
Zit er een groundlift op je eindbak? zet die maar 's aan.
Topic: Het Punisher baskast topic (5-9-2007 16:57:00)Waarschijnlijk heb je ergens een aardlus.
Je zal dus je kabels moeten controleren, misschien is de afscherming van je kabels met de behuizing van je xlr pluggen verbonden? als dat zo is moet je die maar eens loshalen.
Dus afscherming alleen op 1, de + (rood draadje) op2, en de - (wit draadje) op 3.
Heb je de afsluit test al gedaan? als hij dan nog bromt is het waarschijnlijk de ingangsbuffer van je eindbak, kwestie van een paar euro.
Zit er een groundlift op je eindbak? zet die maar 's aan.
Mr. Edie schreef:
Nja, boven de 100 Hz vind ik de Punishers minder mooi klinken.. Bovendien hebben ze al plaats gemaakt voor twee 18"ers.
Jep, nu 2X mee gedraaid, en het bevalt mij uitstekend.
Ik gebruik hem met Virtual DJ, en deze software is geheel voorzien van effecten sampler e.d.
Ik gebruik het in combinatie met een centrino laptop (1.5 GHz 1GB) en het werkt perfect.
Zonder vertraging.
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 15:36:00)Ik gebruik hem met Virtual DJ, en deze software is geheel voorzien van effecten sampler e.d.
Ik gebruik het in combinatie met een centrino laptop (1.5 GHz 1GB) en het werkt perfect.
Zonder vertraging.
Zag er niet uit!!
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 15:33:00)Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 15:21:00)
Toen ik dit ding ontworpen had bestond paint nog niet
Topic: Post hier je logo! (31-8-2007 12:37:00)
Met een timmermans-potlood en een duimstok
Topic: Post hier je logo! (29-8-2007 20:32:00)Topic: Het bouwen van een case (29-8-2007 13:12:00)
Op m'n groot meubel valt het idd een stuk lager uit, en de kabels lopen mooi achter de kist langs
dus je ziet er niks van, en hangen mijzelf (of Jasper
)niet in de weg.
in combinatie met m'n klein meubel gaat het ook perfect, kist is precies zo breed als het front,
waarbij ik de kabels ook netjes achterlangs kan leggen.
Zal binnenkort wel wat plaatjes posten bij drive-in shows.
dus je ziet er niks van, en hangen mijzelf (of Jasper
)niet in de weg.in combinatie met m'n klein meubel gaat het ook perfect, kist is precies zo breed als het front,
waarbij ik de kabels ook netjes achterlangs kan leggen.
Zal binnenkort wel wat plaatjes posten bij drive-in shows.