Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bestek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 9 van 20)
Topic: Luxe thuis setup (14-6-2020 08:23:00)
voorlopig toch geen werk.
Ondanks eventuele steun zullen er vele omvallen, het zijn niet alleen de klussen die nu niet doorgaan, er komt helemaal niets meer, niemand gaat nu een feestje, bruiloft of kermis plannen. Alles tot begin augustus is afgelast of uitgesteld
Ik kan het best een tijd uitzingen maar zo lang
Topic: Dj booth met TV erin (11-3-2020 13:00:00)
Nog zon dialog box voor de eetkamer wellicht?
Tegenwoordig kun je in dat soort apparaten zelf al de delay corrigeren.
Het toilet en buiten lijkt me minder spannend om gelijk te trekken
Topic: Watervaste multiplex (17-4-2020 11:58:00)Tegenwoordig kun je in dat soort apparaten zelf al de delay corrigeren.
Het toilet en buiten lijkt me minder spannend om gelijk te trekken
Verschil zit vaak in de samenstelling inderdaad, let er echter op dat de betere kwaliteit vaak ook extra gewicht betekend
Persoonlijk zou ik voor de goedkopere gaan, als je er grondverf en 2 laagjes warnex op doet is vocht echt geen issue.
Ik heb al sinds het najaar een kist met 2 lagen buiten staan bestemd voor de stort daar is nog niks aan te zien
Topic: D-size delen in inbouwdoos schakelmateriaal (30-3-2020 21:39:00)
Persoonlijk zou ik voor de goedkopere gaan, als je er grondverf en 2 laagjes warnex op doet is vocht echt geen issue.
Ik heb al sinds het najaar een kist met 2 lagen buiten staan bestemd voor de stort daar is nog niks aan te zien

Het merk jung heeft ze ook, ff googlen op jung xlr.
Prima spul voor een nette prijs.
Topic: Frontlicht led (27-3-2020 13:48:00)Prima spul voor een nette prijs.
Klopt, ik neem nu regelmatig multiparren mee per 2 op een balkje maar dat levert vaak gezeur op, te warm, peertje stuk, opletten dat ze het dimmer stopcontact niet gebruiken om de tel. Op te laden etc. En het kost me teveel ruimte, ik heb voor dit soort klusjes vaak n combo mee dus elke cm is er een
Topic: Frontlicht led (27-3-2020 12:11:00)
Ik heb een voorkeur voor flatparren of vergelijkbaar, in ieder geval moeten ze zo min mogelijk plaats innemen.
Met hoeveel K moet ik rekening houden voor een bruikbare kleur?
Topic: Frontlicht led (27-3-2020 11:51:00)Met hoeveel K moet ik rekening houden voor een bruikbare kleur?
Goedemorgen,
Ik wil led parren aanschaffen voor het uitlichten van bandjes in kroegen. Het is een extra service dus heel spannend (€) wil ik het niet maken maar het moet wel enigzins natuurlijk blijven (ook voor fotos ed).
Ik heb reeds de showtec compact par 7 tri voor de lichtshow en zit te denken om 2 duo balkjes met de rgbw of cw/ww variant hiervan te maken.
Iemand ervaring hiermee? Ruimte is vaak beperkt dus ze hangen vrij dicht op het podium.
Topic: Corona waarschuwing! (19-3-2020 10:14:00)Ik wil led parren aanschaffen voor het uitlichten van bandjes in kroegen. Het is een extra service dus heel spannend (€) wil ik het niet maken maar het moet wel enigzins natuurlijk blijven (ook voor fotos ed).
Ik heb reeds de showtec compact par 7 tri voor de lichtshow en zit te denken om 2 duo balkjes met de rgbw of cw/ww variant hiervan te maken.
Iemand ervaring hiermee? Ruimte is vaak beperkt dus ze hangen vrij dicht op het podium.
voorlopig toch geen werk.Ondanks eventuele steun zullen er vele omvallen, het zijn niet alleen de klussen die nu niet doorgaan, er komt helemaal niets meer, niemand gaat nu een feestje, bruiloft of kermis plannen. Alles tot begin augustus is afgelast of uitgesteld
Ik kan het best een tijd uitzingen maar zo lang
Waarom dan geen liertje in de bus? Als je een podium op moet is er meestal toch wel iemand in de buurt die even een handje kan helpen?
Topic: Speakers doorlussen (10-3-2020 16:11:00)Werkt prima, toppen inderdaad op 1+ en 1- houden dan kun je ze altijd stand-alone gebruiken.
Heb op die manier jaren zo gedraaid, wel altijd een verloopplugje in de kist speakon 1+/- naar 2+/- en een verloopje van 4p naar 2x 2 polig.
Dan kun je altijd uit de voeten in welke opstelling je ook draait, 9 van de 10 klussen draai je toch in een vaste combo
Topic: Dj booth met TV erin (9-3-2020 11:59:00)Heb op die manier jaren zo gedraaid, wel altijd een verloopplugje in de kist speakon 1+/- naar 2+/- en een verloopje van 4p naar 2x 2 polig.
Dan kun je altijd uit de voeten in welke opstelling je ook draait, 9 van de 10 klussen draai je toch in een vaste combo
Alleen is dat niet te doen, je zult dit altijd met 2 moeten doen wil je het ding enige tijd heel houden.
Met 2 personen is het vaak makkelijk in en uit de bus te laden met een ramp, podium idem.
De tv met de standaard vesa mount schroeven vastzetten op de houten plaat van het meubel lijkt me voldoende, schroeven even voorzien van royale ringen en een druppeltje blauwe loctite dan komt dat niet zomaar los.
Connectoren voor dat soort dingen doe ik vaak een druppeltje lijm aan van een lijmpistool.
Met 2 personen is het vaak makkelijk in en uit de bus te laden met een ramp, podium idem.
De tv met de standaard vesa mount schroeven vastzetten op de houten plaat van het meubel lijkt me voldoende, schroeven even voorzien van royale ringen en een druppeltje blauwe loctite dan komt dat niet zomaar los.
Connectoren voor dat soort dingen doe ik vaak een druppeltje lijm aan van een lijmpistool.