Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj joe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 138 bijdrage(n) van Dj joe (Pagina: 9 van 14)

Topic: Laser gezocht: budget max 800,- (29-10-2009 23:46:00)
is dit niks?
staat wel 600 mw maar is verdeeld over 3 kleuren, ik weet niet wat de licht opbrengst is maar lijkt me leuker dan een single coller groene laser..
Ilda en 28k scansnelheid.
Topic: Vloeistof pallets (29-10-2009 16:45:00)
Graag gedaan hoor!
en het ziet er zeker netjes uit zo! happy :)
Topic: Vloeistof pallets (26-10-2009 21:14:00)
Een ledpar in de bak zelf is geen optie zeker ? Lijkt me niet dat die schijven zo 1 2 3 verhuurd worden bij elk bedrijf in de buurt.
ik heb het zelf al eens met showtec led-tubes gedaan en dit ging redelijk, heb nu zelf led-barren (zonder frost glas) gemaakt maar nog niet in zo'n bak gezien maar hier komt een stuk meer licht uit.
ik denk dat het met de opbrengst van een led par wel goed zit maar ik denk niet dat je deze in de bak krijgt, de opening is niet zo groot.
Mischien als je hem los erop legt (op het gat) dat het al voldoende is..
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (18-10-2009 19:00:00)
Hier wordt je toch wel even stil van..
Het is nooit leuk om te lezen dat mensen op zo'n jonge leeftijd overlijden maar omdat je veel leest van Martin hier op het forum voelt het toch een beetje alsof je hem persoonlijk kent..
Ik wens de nabestaanden dan ook mijn oprechte deelneming en wens hun heel veel sterkte.
Topic: Vloeistof pallets (18-10-2009 18:52:00)
Nee niet helemaal..
het zijn ronde schijven die bovenop de opening van de bakken worden geplaats en simpelweg vast worden getaped met gaf wink ;)
Topic: Vloeistof pallets (3-10-2009 16:15:00)
De bakken zijn de kosten ook niet, echter de leds en controller die erin zitten wel!
de keto's zijn niet goedkoop en er kunnen er maar 4 op een controller 2 mini en 8 op een grote controller 2, deze zijn zeker niet goedkoop..
laatste keer in horst zaten er in de 2 bakken buiten keto's en in de bakken binnen showtec led-tubes (omdat we maar 1 controller hadden), voor binnen was de lichtopbrengst redelijk maar buiten ga je er niet veel van zien ben ik bang (overdag) misschien dat het met 2 of mischien zelfs 3 led-tubes per bak beter wil.
Topic: Vloeistof pallets (3-10-2009 13:01:00)
De bakken op de foto zijn van de Crew-Factory (idols e.d) een bedrijf hier uit venlo, de leds die erin zitten zijn de Keto round's van lagoled

en die bakken zijn trouwens niet zo heel zwaar, stonden laats nog 4 stuks op een klein feestje in horst, 2 buiten bij de deur en 2 binnen langs de dj, met 2 man kan je zon bak makkelijk tillen wink ;)
Topic: Kam GMX 9 Club Mixer (2-9-2009 15:00:00)
Heb zojuist even gekeken of ik niet nog een catalogus(je) ergens had liggen..
En ja hoor, heb even de pagina ingescand, zoals je kunt zien is de m7 precies hetzelfde als jouw mixer alleen zonder ''scratch'' knop.
dat betekend dus waarschijnlijk dat de specificaties ook gelijk zijn, deze staan erbij op de pagina wink ;)
De catalogus is uit 1999 dus de mixer is waarschijnlijk al een jaar of 10 oud.. succes ermee verder!

Fototje
Topic: Kam GMX 9 Club Mixer (2-9-2009 14:43:00)
deze mixer lijkt verdacht veel op de Dap m5 die ik vroeger had.
en nu ik hem wat beter bekijk lijkt hij nog meer op de m7 van dap, kan hier alleen helaas geen plaatje meer van vinden maar denk dat dit exact dezelfde mixer is.
is dus een oem model geweest..
ik kan alleen mijn mening over de m5 geven, deze mixer heb ik zon 5/6 jaar gehad en is sinds een jaar of 2 vervangen door een Dap Oxygen, en inmiddels een Vestax pcv-275.
ik vond het een prima mixer om mee te beginnen, heeft voldoende kanalen en heeft mij nog nooit in de steek gelaten, de faders hebben het ook heel lang uitgehouden zonder te kraken, kreeg er het laatste half jaar last van (na +/- 5 jaar).
denk dat je niet teveel neer moet tellen voor deze mixer omdat ze al wat ouder zijn.
wel zou ik even kijken of alle faders kraakvrij zijn en of alle (microfoon) kanalen nog lekker werken.
Topic: crest 4001 ic'tje over? (28-8-2009 15:51:00)
Als ik even mag...

Volgens mij heeft hij één versterker waarbij hij dit probleem niet heeft en één versterker waarbij hij het probleem wel heeft (en bij beiden is het brugje aanwezig). Nou... Dan zou ik het nog niet zo snel op een "is dus een aardlus" gooien (aangezien zoiets zich dan bij beiden voor zou moeten doen).

Daarnaast: Sluit eens NIETS aan op de ingang (en laat de brug dus WEL zitten). Als je nu nog problemen hebt dan kan het never nooit niet door een aardlus komen...

Verder: Zelfs al hang je via het brugje de signal ground aan chassis ground dan nog heb je, als dat stevige brom geeft terwijl je een gebalanceerde verbinding gebruikt, een groot probleem. Dat probleem is wellicht te VERSTOPPEN door het brugje dan weg te halen (beetje zoals een etterende zweer in je lichaam wellicht verstopt kan worden door er een T-shirt overheen aan te trekken) MAAR het probleem is daarmee nog niet verdwenen...
heej Dré, weer bedankt voor je inspirerende vergelijking! laugh :D
ik heb nu bij de andere versterker ook het brugje weg gehaald en deze blijft gewoon hetzelfde (zonder brom)
beiden versterkers spelen nu dus zonder brugje en brom-vrij..
de versterker die bromde heb ik trouwens telkens getest zonder xlr-in, alleen stroom en speakons aangesloten, daarom vond ik een aardlus al raar..
maar ze werken nu gewoon, ik heb niet het idee dan de ene versterker anders klinkt dan de andere en alles lijkt te werken (signaal ledjes, ventilators, soft start) dus ik heb er wel vertrouwen in, als ze maandag doorstaan dan is voor mij het probleem opgelost happy :)
Ik heb inderdaad een tijd geleden twee crests 4001 gekocht, als defect (want dat waren ze ook). Ben jij diegene die ze bij mij in Wijhe is wezen ophalen?

Overigens geen mail gehad van je!
nee ik heb de versterkers van Ferdy hier op het forum gekocht maar ik dacht dat hij die misschien bij jou had gekocht..
maar dat zijn volgens mij niet die versterkers.. ik had je een mailtje gestuurd (via het forum) met de vraag of jij nog het schema van de cresten had, omdat ik dat gelezen had in een oud topic van je, maar dit is blijkbaar niet aangekomen.. maakt ook niet.
Als de amp goed functioneert kan het eventuele defect nooit groot zijn, mijns inziens hooguit in de pre-amp stage.

Gewoon beuken dus en testen dat ding (en de steker eruit bij rook of stank).
dit ga ik ook doen, heb er het volste vertrouwen in dat alles goed gaat.
mocht er maandag toch rook uitkomen dan horen jullie dat wel! wink ;) razz :p

Bedankt voor de reacties!
Gr Joey